Test i 3+ - fortæl gerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2015

Jupiter

Anonym skriver:

Hold da op.  

Det er jo helt vildt. At sådan en hård ting som kemo kan/skal være en del af behandlingen.. 

Intet sidespor! Er glad for at du ville dele - selvfølgelig ikke glad for at du har været igennem sådan en omgang. 

Ved du hvad der ville ske, hvis du blev gravid før september - har du fået det at vide? 

- nej det er heldigvis ikke "mange". Men hold nu op.. 

Jeg har testet i morges igen - eller - her for 10 minutter siden. Og stregen var der inden 1 minut igen... 

Jeg ved bare ikke om jeg tør kalde mig gravid endnu, når det stadig er før forventet mens, men på baggrund af alle indlæg, så tyder det da godt..

Meget simplificeret så har mola-celler et udviklings mønster som er magen til kræftcellers, og derfor bruger man kemo medicin.

Hvis vi forsøger igen inden for det første år er der en risiko for at mola cellerne gendannes/genopstår, og det kan jo betyde at vi skal starte forfra med behandling.

På verdensplan har man ikke oplevet tilbagefald senere end et år efter endt behandling, så derfor er kontrolperioden 1 år.

Din test ser absolut tydelig ud. Mine var meget svagere, og der var jo gevinst 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

namaha

Var gravid i november og der testede jeg mega svag positiv, 3+3 men da mine og læges test ikke blev tydeliger tog vi en blodprøve og to dage efter endte det i en sa

Fandt så ud af i dec at jeg var gravid igen og testede alm. Positiv 3+4 og derfra udviklede testen sig bare til det bedre.

nu er jeg i uge 6 og mine test er så positive at teststregen er mere tydlig end kontrolstregen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.