Test i 3+ - fortæl gerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31.517 visninger
21 svar
2 synes godt om
8. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Hvor mange af jer, har testet positivt i 3+, hvor i fik baby ud af det? 

Hvordan var jeres test? (Kom de indenfor tid, eller ikke, eller andre ting - var de svage? Hvordan udviklede de sig?) 

Er der så på den anden side nogen der testede positivt(også i 3+) - hvor det ikke blev til noget? (Biokemisk) - hvordan så jeres test ud, var de der indenfor tid og hvordan var udviklingen her, hvis der var nogen?

Hvis i har andre ting i forhold til det, endelig skriv! 

- F.eks. - er der nogen af jer der oplevede tidlige symptomer? (Også i 3+) 

Har i billeder af jeres test er de også meget velkomne. 

Jeg hører gerne jeres erfaringer og oplevelser og siger på forhånd tusind

tak, hvis i vil give jeres besyv med. 

Jeg er selv 3+4 - og har testet siden 3+2. De har alle været positive, men svage. Nogen svagere end andre.  alt er jo endnu usikkert - men det er nu meget rart at høre om andre i samme situation. Netop derfor, måske. 

God aften til alle. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

Jupiter

Jeg har været gravid to gange, og begge gange testede jeg ultrasvagt positiv 3+4.

Første gang blev til min datter, og anden gang blev til en mola-graviditet.

Jeg testede tidligt begge gange pga. en lille lille bitte murren/fornemmelse/overbevisning, og havde ret begge gange.

Testene udviklede sig langsomt over de næste dage (begge gange), hvor jeg selvfølgelig testede videre for at være sikker!

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg har været gravid to gange, og begge gange testede jeg ultrasvagt positiv 3+4.

Første gang blev til min datter, og anden gang blev til en mola-graviditet.

Jeg testede tidligt begge gange pga. en lille lille bitte murren/fornemmelse/overbevisning, og havde ret begge gange.

Testene udviklede sig langsomt over de næste dage (begge gange), hvor jeg selvfølgelig testede videre for at være sikker!

Tusind tak for dit svar. 

Jeg har ikke hørt om en mola-graviditet før, men googlede lige. - hvordan var det for dig? (Hvis du vil fortælle, klart)  

Med din datter - hvornår blev testen så ordentlig tydelig? Og efter hvor lang tid kom de svage streger? 

Anmeld

8. januar 2015

Jupiter

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar. 

Jeg har ikke hørt om en mola-graviditet før, men googlede lige. - hvordan var det for dig? (Hvis du vil fortælle, klart)  

Med din datter - hvornår blev testen så ordentlig tydelig? Og efter hvor lang tid kom de svage streger? 

Jo jeg vil da gerne svare - det er bare ikke så kort og nemt 

Mola føltes fuldstændig som en normal graviditet indtil jeg begyndte at bløde 11+1.

En lang historie kort: Jeg fik en udskrabning, mola-vævet forsvandt ikke, jeg kom i kemo-behandling, mola-vævet forsvandt ikke, jeg kom i hårdere kemo, mola forsvandt, nu er jeg i kontrolperiode på 1 år før vi må prøve igen.

Pisse hamrende hårdt, ulideligt, umenneskeligt og mange andre grimme ord! 

Stregerne kom indenfor tid begge gange. Og begge gange blev testene tydeligere og tydeligere som dagene gik. Jeg fik aldrig en knaldrød streg (men det var jo heller ikke nødvendigt ), jeg stoppede med at teste efter 3-4 dage.

Anmeld

8. januar 2015

MorTil4<3

Jeg venter min 3, og ved mine alle 3 har jeg kunne teste positiv 3+ og min 2 første er da kommet verden hehe, min her er jeg i 10 uge med nu  

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jo jeg vil da gerne svare - det er bare ikke så kort og nemt 

Mola føltes fuldstændig som en normal graviditet indtil jeg begyndte at bløde 11+1.

En lang historie kort: Jeg fik en udskrabning, mola-vævet forsvandt ikke, jeg kom i kemo-behandling, mola-vævet forsvandt ikke, jeg kom i hårdere kemo, mola forsvandt, nu er jeg i kontrolperiode på 1 år før vi må prøve igen.

Pisse hamrende hårdt, ulideligt, umenneskeligt og mange andre grimme ord! 

Stregerne kom indenfor tid begge gange. Og begge gange blev testene tydeligere og tydeligere som dagene gik. Jeg fik aldrig en knaldrød streg (men det var jo heller ikke nødvendigt ), jeg stoppede med at teste efter 3-4 dage.

Hold da op, det lyder godt nok som en voldsom oplevelse.. 

Det må da også have været en hård omgang med kemo.. 

Tak fordi du gad at svare så fint. Jeg er rigtig ked af at du skulle igennem sådan et forløb. Det må da være enormt alvorligt, når du også skriver at du har været i kontrol i et helt år. Jeg sender nogle rigtig varme tanker din vej. 

Hvornår har i så mulighed for at prøve igen? 

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

Jeg venter min 3, og ved mine alle 3 har jeg kunne teste positiv 3+ og min 2 første er da kommet verden hehe, min her er jeg i 10 uge med nu  

Hvor mange minutter gik der før stregerne kom til syne? 

Og hvor langt var du henne før stregen var så tydelig, at det var nok med testning? 

Tak for svar!

Anmeld

8. januar 2015

Jupiter

Anonym skriver:

Hold da op, det lyder godt nok som en voldsom oplevelse.. 

Det må da også have været en hård omgang med kemo.. 

Tak fordi du gad at svare så fint. Jeg er rigtig ked af at du skulle igennem sådan et forløb. Det må da være enormt alvorligt, når du også skriver at du har været i kontrol i et helt år. Jeg sender nogle rigtig varme tanker din vej. 

Hvornår har i så mulighed for at prøve igen? 

Mange tak 

Det er det hårdeste jeg nogensinde har oplevet. Men når man står i det, er der ikke rigtig andre muligheder. 

Vi må først prøve igen til september. Indtil da er det blodprøve kontroller hver måned 

Anmeld

8. januar 2015

MorTil4<3

Anonym skriver:

Hvor mange minutter gik der før stregerne kom til syne? 

Og hvor langt var du henne før stregen var så tydelig, at det var nok med testning? 

Tak for svar!

begge gange kom de inden for et par minutter  

og da der havde været 2 streger 3 dage i træk, købte jeg en ClearBlue, og den kunne så sige mig om det var rigtigt hehe, og når den så sagde GRAVID. ja så var lykken gjort hihi 

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Mange tak 

Det er det hårdeste jeg nogensinde har oplevet. Men når man står i det, er der ikke rigtig andre muligheder. 

Vi må først prøve igen til september. Indtil da er det blodprøve kontroller hver måned 

Det kan jeg godt forstå.. Jeg er også helt overvældet, har aldrig hørt eller læst om det før - så det var da lidt chokerende at læse dit indlæg. Det lyder som en oplevelse ingen burde igennem.. 

Hvordan med kemo?.. Det må da have været ekstremt..

ja, det er noget andet når man er i det, og du lyder til at være en rigtig stærk person. 

Jeg håber i står med en positiv test hurtigt efter september. Også selvom der er noget tid til. 

Sådan en graviditet er alligevel ikke en hel ufarlig ting, selvom det jo heldigvis går godt mange gange. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.