Test i 3+ - fortæl gerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2015

Kløver

Anonym skriver:

Hej alle. 

Hvor mange af jer, har testet positivt i 3+, hvor i fik baby ud af det? 

Hvordan var jeres test? (Kom de indenfor tid, eller ikke, eller andre ting - var de svage? Hvordan udviklede de sig?) 

Er der så på den anden side nogen der testede positivt(også i 3+) - hvor det ikke blev til noget? (Biokemisk) - hvordan så jeres test ud, var de der indenfor tid og hvordan var udviklingen her, hvis der var nogen?

Hvis i har andre ting i forhold til det, endelig skriv! 

- F.eks. - er der nogen af jer der oplevede tidlige symptomer? (Også i 3+) 

Har i billeder af jeres test er de også meget velkomne. 

Jeg hører gerne jeres erfaringer og oplevelser og siger på forhånd tusind

tak, hvis i vil give jeres besyv med. 

Jeg er selv 3+4 - og har testet siden 3+2. De har alle været positive, men svage. Nogen svagere end andre.  alt er jo endnu usikkert - men det er nu meget rart at høre om andre i samme situation. Netop derfor, måske. 

God aften til alle. 

Kan vise test jeg har lavet henover en uge  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

begge gange kom de inden for et par minutter  

og da der havde været 2 streger 3 dage i træk, købte jeg en ClearBlue, og den kunne så sige mig om det var rigtigt hehe, og når den så sagde GRAVID. ja så var lykken gjort hihi 

Fantastisk!

Jeg skal måske lige ned efter sådan en clearblue. Men synes bare det er så tiiidligt! (årh det er jo også min egen skyld!) 

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Kan vise test jeg har lavet henover en uge  

Ej hvor smukt. Tuuusind tak! 

Hvor er de fine! 

Har vedlagt mine fra i dag - 3+4. 

De kom indenfor 1 minut begge to. Den ene er Valmed, og den anden den der invitro (tror jeg de hedder) fra Rema. 

Jeg synes, at selvom de er svage - så er de langt tydeligere end de første jeg tog for et par dage siden, og de er kommet hurtigere og hurtigere. 

Jeg håååååber sådan. Men der er jo altid en risiko ved at teste så tidligt..

Anmeld

8. januar 2015

Kløver

Anonym skriver:

Ej hvor smukt. Tuuusind tak! 

Hvor er de fine! 

Har vedlagt mine fra i dag - 3+4. 

De kom indenfor 1 minut begge to. Den ene er Valmed, og den anden den der invitro (tror jeg de hedder) fra Rema. 

Jeg synes, at selvom de er svage - så er de langt tydeligere end de første jeg tog for et par dage siden, og de er kommet hurtigere og hurtigere. 

Jeg håååååber sådan. Men der er jo altid en risiko ved at teste så tidligt..

Jeg synes de ser fine ud tillykke 

Anmeld

8. januar 2015

Masig

Billedet med de to teste er fra første graviditet. De fire teste er her fra anden. De kom alle inden for tid. Jeg har nu en dreng på 2,5 og er i uge 32+0 i morgen med nr. 2...

jeg har én gang oplevet en svag test som først blev positiv efter tid. Har været omkring 4+2 vist. Dagen efter begyndte jeg at bløde klumper så det har formentlig været en bio...

så i  mit tilfælde har det givet gevinst de gange hvor jeg testede tidligt positiv og inden for tid..

Anmeld

8. januar 2015

Masig

Dobbelt

Anmeld

9. januar 2015

Jupiter

Anonym skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Jeg er også helt overvældet, har aldrig hørt eller læst om det før - så det var da lidt chokerende at læse dit indlæg. Det lyder som en oplevelse ingen burde igennem.. 

Hvordan med kemo?.. Det må da have været ekstremt..

ja, det er noget andet når man er i det, og du lyder til at være en rigtig stærk person. 

Jeg håber i står med en positiv test hurtigt efter september. Også selvom der er noget tid til. 

Sådan en graviditet er alligevel ikke en hel ufarlig ting, selvom det jo heldigvis går godt mange gange. 

Du har helt ret - tanken slog mig aldrig at en graviditet faktisk kunne føre til den slags. At miste, jo, og at blive ulykkelig, ja.

Men aldrig at jeg skulle ende med at være tvunget til at tage imod kemo behanding for at blive "rask" efter det!

En kemo behandling foregår med piller 4 gange i døgnet 5 dage i træk, og så to ugers pause. Og så forfra.

Hvis det ikke virker, så går man over til drop (samtidig med pillerne), som gives én gang om dagen (det tager max 10 minutter) i fem dage, og så igen to ugers pause.

Jeg følte mig aldrig syg af mola, det var kemo'en der gjorde mig syg. Og jeg må erkende at jeg - efter en mild kur - faktisk godt kan forstå de kræft-syge som vælger hård kemo fra 

Nåh, det var jo et sidespor. Jeg krydser fingre for at du får en positiv test inden længe 

Og så vil jeg lige tilføje at det kun er ca. 80 kvinder om året, der rammes af mola i Danmark, og ca. halvdelen der får behov for kemo 

Anmeld

9. januar 2015

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Billedet med de to teste er fra første graviditet. De fire teste er her fra anden. De kom alle inden for tid. Jeg har nu en dreng på 2,5 og er i uge 32+0 i morgen med nr. 2...

jeg har én gang oplevet en svag test som først blev positiv efter tid. Har været omkring 4+2 vist. Dagen efter begyndte jeg at bløde klumper så det har formentlig været en bio...

så i  mit tilfælde har det givet gevinst de gange hvor jeg testede tidligt positiv og inden for tid..

Tusind tak for din besked. Det gør mig så glad at høre, at der kom børn ud af det for dig. 

Det er nogle flotte streger synes jeg. 

Anmeld

9. januar 2015

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Du har helt ret - tanken slog mig aldrig at en graviditet faktisk kunne føre til den slags. At miste, jo, og at blive ulykkelig, ja.

Men aldrig at jeg skulle ende med at være tvunget til at tage imod kemo behanding for at blive "rask" efter det!

En kemo behandling foregår med piller 4 gange i døgnet 5 dage i træk, og så to ugers pause. Og så forfra.

Hvis det ikke virker, så går man over til drop (samtidig med pillerne), som gives én gang om dagen (det tager max 10 minutter) i fem dage, og så igen to ugers pause.

Jeg følte mig aldrig syg af mola, det var kemo'en der gjorde mig syg. Og jeg må erkende at jeg - efter en mild kur - faktisk godt kan forstå de kræft-syge som vælger hård kemo fra 

Nåh, det var jo et sidespor. Jeg krydser fingre for at du får en positiv test inden længe 

Og så vil jeg lige tilføje at det kun er ca. 80 kvinder om året, der rammes af mola i Danmark, og ca. halvdelen der får behov for kemo 

Hold da op.  

Det er jo helt vildt. At sådan en hård ting som kemo kan/skal være en del af behandlingen.. 

Intet sidespor! Er glad for at du ville dele - selvfølgelig ikke glad for at du har været igennem sådan en omgang. 

Ved du hvad der ville ske, hvis du blev gravid før september - har du fået det at vide? 

- nej det er heldigvis ikke "mange". Men hold nu op.. 

Jeg har testet i morges igen - eller - her for 10 minutter siden. Og stregen var der inden 1 minut igen... 

Jeg ved bare ikke om jeg tør kalde mig gravid endnu, når det stadig er før forventet mens, men på baggrund af alle indlæg, så tyder det da godt..

Anmeld

9. januar 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Jeg synes de ser fine ud tillykke 

Åååååh det er så spændende!!.. Men jeg kan næsten ikke tro det. Det er for vildt jo. 

Så håber jeg den sidder fast.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.