Anonym skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Jeg er også helt overvældet, har aldrig hørt eller læst om det før - så det var da lidt chokerende at læse dit indlæg. Det lyder som en oplevelse ingen burde igennem.. 
Hvordan med kemo?.. Det må da have været ekstremt..
ja, det er noget andet når man er i det, og du lyder til at være en rigtig stærk person.
Jeg håber i står med en positiv test hurtigt efter september. Også selvom der er noget tid til. 
Sådan en graviditet er alligevel ikke en hel ufarlig ting, selvom det jo heldigvis går godt mange gange.
Du har helt ret - tanken slog mig aldrig at en graviditet faktisk kunne føre til den slags. At miste, jo, og at blive ulykkelig, ja.
Men aldrig at jeg skulle ende med at være tvunget til at tage imod kemo behanding for at blive "rask" efter det!
En kemo behandling foregår med piller 4 gange i døgnet 5 dage i træk, og så to ugers pause. Og så forfra.
Hvis det ikke virker, så går man over til drop (samtidig med pillerne), som gives én gang om dagen (det tager max 10 minutter) i fem dage, og så igen to ugers pause.
Jeg følte mig aldrig syg af mola, det var kemo'en der gjorde mig syg. Og jeg må erkende at jeg - efter en mild kur - faktisk godt kan forstå de kræft-syge som vælger hård kemo fra 
Nåh, det var jo et sidespor. Jeg krydser fingre for at du får en positiv test inden længe 

Og så vil jeg lige tilføje at det kun er ca. 80 kvinder om året, der rammes af mola i Danmark, og ca. halvdelen der får behov for kemo