Anonym skriver:
Jeg har brug for lige at få vendt noget med jer herinde...
Jeg er i et forhold hvor jeg elsker min kæreste rigtig højt. Jeg kan slet ikk forestille mig et liv uden ham. Men har haft en periode følelsesmæssigt som har været rigtig rigtig hård, og i den periode er der samtidig den her fyr på arbejdet (en midlertidig stilling som er endt her i dec.), som var (stadig er) så sød, og som greb mig på en eller anden måde. Han er en type som jeg ville kigge efter hvis ikke jeg var i et forhold. Vi skrev og snakkede sammen, venskabligt, og han var rigtig god til at komme med mange komplimenter. Jeg følte mig set på en måde som jeg ikk er vant til, at fyre normalt ser mig. På en sexet måde. Men samtidig synes jeg også, at vi snakkede rigtig godt sammen. Som en god ven. Men skal også være ærlig og sige, at jeg synes han er meget tiltrækkende.
Jeg elsker dog min kæreste meget højt og fik dårlig samvittighed over, at jeg fandt en anden fyr så tiltrækkende som jeg fandt ham her. Så har indtil videre droppet videre kontakt med ham (nu arbejder jeg heller på arbejdet mere, så lige nu er det meget naturligt, at vi ikke snakker så meget sammen). Men jeg er i tvivl om det er okay, at jeg er ven med ham? Og jeg er faktisk i tvivl om jeg er forelsket i den her fyr (jeg tror på, at selvom man er i et forhold hvor man elsker hinanden meget højt, at så kan man sagtens falde for andre - og man kan også falde for andre set med venskabsøjne - altså at finde en slags "soulmate" i en ven også). Er det det jeg oplever med ham fyren eller er jeg forelsket? Jeg er i tvivl fordi jeg føler jeg tænker en del på ham - men føler også, at noget af det jeg tænker på ham omkring er det her med, at jeg ville være ked af at miste ham som ven. Jeg har kun en drengeven (og der har ikke været nogen fysisk tiltrækning), så jeg er slet ikk vant til dette og til at have venner af det modsatte køn. Er i tvivl om jeg overanalysere, om jeg er blind, om det er okay at være venner med ham, osv.
Hvad tænker I?
Tror af og til man som kvinde kan gå og mangle komplimenter og gnist osv i hverdagen - den der nye kærlighed, som er spændende, sommerfugle i maven og alt det nye og uvisse 
Så tror nemt man kan blive fanget i nogle lyster, som man faktisk ikke har. Men fordi man tror man mangler det
Har også haft nogle kammerater som skriver alt muligt, og komplimentere osv. Selvom jeg har haft min kæreste i mange år, og de også har haft kæreste på på daværende tidspunkt.
men så har jeg trukket stikket Pænt hurtigt- fordi det kan være svært at skælne hvor meget der ligger i det, og jeg ikke selv hverken har tænkt eller følt noget og så fordi min kæreste ikke skal bydes den slags.
Men tror vi kvinder til tider kan være nemme at charmere (;