Forelsket eller blot en rigtig god ven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Jeg synes måske ikke du har fortalt din kæreste alt til at han kan vurdere om han vil give dig lov eller ej.

Jeg tror personligt det er fordi det er spændende. Har selv været i sådan en situation efter kort tid venskab. Det var utroligt spændende, min kæreste bemærkede at jeg skrev meget sammen med en og var ikke glad for det. Jeg besluttede så jeg måtte finde ud af hvad jeg troede mest på. Jeg valgte at stoppe al kontakt med den anden, ser ham en gang i mellem på arbejdet (vi arbejder samme sted på en stor arbejdsplads) men da jeg stoppede med at skrive skrev han ikke selv. Så tolkede det som at jeg havde valgt rigtigt og at jeg måske havde dagdrømt (han havde også vist interesse for mig, var single). 

Jeg forstår godt hvad du mener... Og jeg giver dig også ret.

Min kæreste ved dog godt, at jeg har fundet ham tiltrækkende... 

Jeg har også tænkt mange gange, at jeg ikk vil sætte mit forhold med min kæreste på spil i forhold til det med ham fyren. Men så kan jeg blive helt øv over ikk at komme til at se eller snakke med ham igen. Vil komme til se og snakke med ham når jeg besøger arbejdspladsen men ellers ikk jo... Og det er jeg ked af... Savner ham og savner at snakke med ham. At høre hvordan det går i hans liv, osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Jeg forstår godt hvad du mener... Og jeg giver dig også ret.

Min kæreste ved dog godt, at jeg har fundet ham tiltrækkende... 

Jeg har også tænkt mange gange, at jeg ikk vil sætte mit forhold med min kæreste på spil i forhold til det med ham fyren. Men så kan jeg blive helt øv over ikk at komme til at se eller snakke med ham igen. Vil komme til se og snakke med ham når jeg besøger arbejdspladsen men ellers ikk jo... Og det er jeg ked af... Savner ham og savner at snakke med ham. At høre hvordan det går i hans liv, osv.

Hvis du har det sådan er der måske mere i det. Måske du kunne give dig selv en deadline - feks. Snak med ham indtil 1. Februar - hold det på rent venneplan intet flirt ej heller hvis han lægger op til dig. Så når du når 1. Februar så mærk efter hvordan du har det. Kan du nøjes med at være venner med ham uden at skrive sammen hele tiden hver dag eller er det ikke så spændende når det "kun" er venner og ikke med udsigt til mere. Hvor lang tid har han været sammen med sin kæreste? 

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Hvis du har det sådan er der måske mere i det. Måske du kunne give dig selv en deadline - feks. Snak med ham indtil 1. Februar - hold det på rent venneplan intet flirt ej heller hvis han lægger op til dig. Så når du når 1. Februar så mærk efter hvordan du har det. Kan du nøjes med at være venner med ham uden at skrive sammen hele tiden hver dag eller er det ikke så spændende når det "kun" er venner og ikke med udsigt til mere. Hvor lang tid har han været sammen med sin kæreste? 

Det kunne måske være en god ide at prøve af...

De har været sammen i ca. halvandet år... Hvorfor da?

Anmeld

8. januar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Det kunne måske være en god ide at prøve af...

De har været sammen i ca. halvandet år... Hvorfor da?

Jeg var blot nysgerrig i forhold til om der kunne være udsigt til han blev single, hvis det havde været et kort forhold. Det lyder ikke til du pt. har lyst til/kan vælge sige så måske du skulle give dig selv lov til at prøve at være venner en månedstid og så om det fungere for dig eller ej - måske gør det dig mere forvirret 

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Jeg var blot nysgerrig i forhold til om der kunne være udsigt til han blev single, hvis det havde været et kort forhold. Det lyder ikke til du pt. har lyst til/kan vælge sige så måske du skulle give dig selv lov til at prøve at være venner en månedstid og så om det fungere for dig eller ej - måske gør det dig mere forvirret 

Ja... Det kunne godt være det ville være meget smart... Synes det er en meget svær situation at stå i.

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Synes det er svært, for jeg føler jo ikk, at jeg har lyst til at gå fra min kæreste, jeg elsker ham virkelig højt... Og jeg er jo ikk dum - jeg ved jo godt, at der i ham fyren ligger noget spænding. Og når man har været sammen med ens partner i lang tid, går der hverdag i tingene. Men skal da også være ærlig og sige, at jeg har tænkt: hvad hvis jeg går glip af noget, ved ikk at være sammen med ham? Selvom jeg jo godt ved, at han har en kæreste.

Ved ikk om det giver mening det jeg skriver?

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Efter jeg skrev den sidste besked kunne jeg mærke i mig selv, at jeg aldrig ville kunne tilgive mig selv for at opgive det jeg har med min kæreste. Jeg elsker ham, og han elsker mig. Vi har været igennem meget sammen, og han har støttet mig i meget. Han vil gøre alt for mig...

Jeg ville fuldstændig ødelægge ham, hvis jeg nogensinde valgte at gå fra ham og det ville jeg ikke kunne. Jeg ville slet ikk kunne undvære ham...

Så jeg må på en eller anden måde finde ud af om ham fyren kan være kun en ven - og hvis ikk, så må jeg cutte kontakten til ham...

Anmeld

8. januar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Efter jeg skrev den sidste besked kunne jeg mærke i mig selv, at jeg aldrig ville kunne tilgive mig selv for at opgive det jeg har med min kæreste. Jeg elsker ham, og han elsker mig. Vi har været igennem meget sammen, og han har støttet mig i meget. Han vil gøre alt for mig...

Jeg ville fuldstændig ødelægge ham, hvis jeg nogensinde valgte at gå fra ham og det ville jeg ikke kunne. Jeg ville slet ikk kunne undvære ham...

Så jeg må på en eller anden måde finde ud af om ham fyren kan være kun en ven - og hvis ikk, så må jeg cutte kontakten til ham...

Jeg er glad for du er blevet lidt afklaret. Jeg endte med at vælge ikke at sætte mit forhold på højkant/udsætte det for at have haft tæt på. Det er jeg glad for den dag i dag, ser ham et par gange om året og vi skriver og snakker sammen også et par gange om året men kun på bekendt/venne basis, det jeg så i ham den gang ser jeg slet ikke nu (for mig forsvandt det ved at jeg så han ikke skrev til mig - når jeg ikke skrev). 

Tror bare det er vigtigt du snart vælger side, da det ikke er fair overfor din kæreste at du savner og tænker så meget på en anden fyr. 

Anmeld

8. januar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Jeg er glad for du er blevet lidt afklaret. Jeg endte med at vælge ikke at sætte mit forhold på højkant/udsætte det for at have haft tæt på. Det er jeg glad for den dag i dag, ser ham et par gange om året og vi skriver og snakker sammen også et par gange om året men kun på bekendt/venne basis, det jeg så i ham den gang ser jeg slet ikke nu (for mig forsvandt det ved at jeg så han ikke skrev til mig - når jeg ikke skrev). 

Tror bare det er vigtigt du snart vælger side, da det ikke er fair overfor din kæreste at du savner og tænker så meget på en anden fyr. 

Forstår godt hvad du mener...

Og ja... Må finde ud af det. Også for min egen skyld.

Anmeld

8. januar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Forstår godt hvad du mener...

Og ja... Må finde ud af det. Også for min egen skyld.

Helt sikkert så du kan komme ud af gråzonen og "hengive" dig helt til din kæreste.. Eller vennen. Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.