Hvad foretrækker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2015

Dorthe1986

Jeg har haft både det ene og det andet, men nu har jeg fundet drømmemanden. Han er akademisk og jeg fungerer helt klart bedst der, da jeg selv er akademiker. Han er så klog, ikke kun af bøger men også af livet (måske klart nok, når han nu er meget ældre end mig), men han er så klog en mand og så analyserende og det passer lige ind i mit kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

LinLin

Går ud fra det er stillet med tanken: akademikere  har noget i hovedet men ikke i hænderne og omvendt for håndværkeren...

så sort på hvidt er det jo heldigvis ikke i den virkelige verden! 

Min mand er klart håndværker - han har ingen uddannelse ikke engang folkeskolen for den gad han ikke bruge tid på og der var ingen der fortalte ham at det skulle han! Men han arbejder som fotograf for bl.a TV2 og Viasat og tjener langt bedre end mig der er pædagog efter 16 1/2 års skolegang i alt - who's the fool?! 

Jeg finder det godt nok mest tiltrækkende at en mand kan finde ud af at bruge en boremaskine frem for en der står og fumler med en skruetrækker!

Anmeld

8. januar 2015

MorDk

jeg er fuldstændig ligeglad hvad han arbejder med bare han er glad for det han laver og han har hænderne skruet rigtig på!!!

Anmeld

8. januar 2015

Bshizzle

Jeg er virkelig SÅ ligeglad....!! 

Hans personlighed er hvad JEG foretrækker 

Så er jeg ligeglad med om han har hans hænder 'sat forkert på' eller om han er sådan en bogorm 

Min mand er total Handyman og selvstændig ved siden af.. 

Men han kunne ligesom være langt fra en Handyman og en Bogorm.. Jeg foretrækker hans personlighed 

Anmeld

8. januar 2015

Ciss

Det kommer helt an på manden.

Har haft et langt forhold med en af hver - og der var gode og dårlige sider med begge dele, men det havde primært mere med personlighed end karrierevalg at gøre.

Anmeld

8. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Lidt af begge, som min egen. Højt uddannet indenfor IT, mensa klog og handymand! 

Anmeld

8. januar 2015

hekran

Håndværker, da jeg er akademikeren  

Jeg synes det er fantastisk dejligt at komme hjem og koble helt fra og efterlade arbejde hjemmefra. Vi føles mere som par end kolleger.

Jeg har haft snakken med en kollega, som selv er gift med en akademiker og ønskede sig i mit sted.

Det er også et godt sted 

Anmeld

8. januar 2015

Princesspigen

vissevasse skriver:

En håndværker eller akademier mand? Og hvorfor? 

Jeg er helt klart til håndværker typen  

jeg er pige der ingen ting kan som at banke et søm i væggen eller noget, så det lækkert med en mand der lig klarer den for en 

og så elsker jeg håndværker bukserne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.