Hvad foretrækker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.662 visninger
27 svar
25 synes godt om
7. januar 2015

vissevasse

En håndværker eller akademier mand? Og hvorfor? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

Risse

vissevasse skriver:

Akademiker. 

Det er jeg selv og det ligger bare helt naturligt for mig at være sammen med en mand der tænker lige som jeg, eller som minimum kan sætte sig ind i det jeg laver, uden at vi nødvendigvis laver det samme.

Når det så er sagt, så er jeg så heldig at have fundet mig en super handyman af en akademiker - best of both worlds, hvis i spørger mig 

Anmeld

7. januar 2015

Troldemommi

Man behøver ikke vælge, man kan sagtens få begge dele  det har jeg 

Monica 

Anmeld

7. januar 2015

(august)

min mand har både arbejdet som håndværker men er nu akademiker og vil sige det er lige meget hvad han laver, så længe han er den han er.

Anmeld

7. januar 2015

Røverdatter

Jeg kunne falde for begge. Men det kommer helt og aldeles an på personligheden, og hvor langt personen er i sin egen udvikling!

Hvis jeg er uden nogen som helst viden omkring personligheden, og bare skal vælge, hvem jeg umiddelbart tænker passer bedst til mig, så må det være akademikeren 

Anmeld

7. januar 2015

A&F

Akademiker, dog skal det ikke forstås at en håndværker ikke kan være lige så begavet mm 

Anmeld

7. januar 2015

Missy_B

Er faktisk fløjtede ligeglad med hvad min mand har valgt at uddanne sig til, bare han er glad for sit arbejde

Han valgte at blive murer, og vil gerne læse videre til bygningskonstruktør hvis vi en dag får råd til at han kan gå ned på su

Jeg selv er revisor...

Anmeld

7. januar 2015

Trekløver(:

vissevasse skriver:

Klart Akademiker, fordi det er min mand!!

Anmeld

7. januar 2015

Sissel

Håndværker.. Synes det er total turn off hvis ikke en mand er god til sådan nogle håndværksmæssige ting

Anmeld

7. januar 2015

Mor1986

vissevasse skriver:

Hm ved ikke lige hvad min mand er. I hvert fald ikke håndværker. Og akademiker er han heller.

men derfor kan jeg vel godt svare jeg synes der er et eller andet med en håndværker. Man forestiller sig jo nok noget som i stil med film. Men for min skyld kunne han være noget så forskelligt som tømrer eller mekaniker. Der er noget særligt ved begge dele. Bare for at nævne et eksempel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.