Jeg har heller ingen erfaringer, men tænker også at det godt vil kunne lade sig gøre. Om det er et eller to børn, og så næsten i samme alder - økonomisk tænker jeg ikke problemet vil være så stort. Hvis begge er på su er der ekstra at hente, i kan søge om økonomisk friplads eller tilskud afhængig af indtægten till begge børn, om ikke andet er der halv pris på den billigste plads.
Og så er der jo boligsikring. Jeg ved det ikke hundred procent, men jeg tror man får mere hvis man har flere børn.
Jeg ville klart kaste mig ud i det, men samtidig være helt bevist om, at det vil blive hårde år mens i er på su, - rent økonomisk. (Men det er hårdt for stort set alle på su. Jeg er det selv med et barn, og jeg ville lyve hvis jeg sagde, at det var nemt og at jeg snilt kan få det til at hænge sammen, for det kan jeg ikke BARE, men jeg gør det!) Jer imellem, tror jeg i bliver lykkelige om nogle år når i kan se hvor meget glæde børnene har af hinanden!
Jeg FORTRYDER virkelig, at jeg aldrig fik en mere relativt kort efter min datter! Kunne jeg lave det om, så var min datter ikke alene idag. Hun er snart 5, og udsigterne for flere børn ligger i hvertfald ikke indenfor det næste år.
Pøj pøj! 
Anmeld