Nøj, det er hårdt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2015

Flødebollen

esioul skriver:

Håber det er falsk alarm og at der gemmer sig en spire derinde 

Hvor er du sød - tror det desværre ikke. Det sværeste er ikke at tænke - hvad er det, jeg gør galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

Flødebollen

(august) skriver:

Kender kun alt for godt de følelser af uretfærdighed. Vi kom i ICSI og fik efter 1 pr i behandling og 7 forsøg endelig beskeden om at jeg var gravid. Hun bliver nu snart 4,5 år og er blevet velsignet med to lillesøstre siden som begge er lavet helt selv. 

Bevar troen. 

Tak for beretningen og især den sidste linke. Den står meget stærkt i mind øjne 

Anmeld

5. januar 2015

Flødebollen

modesty skriver:

Åh, det er så hårdt, så hårdt. Det er den værste tid i mit liv, og jeg ønsker ikke for min værste fjende at gennemgå noget lignende. Og du er slet ikke ynkelig, dine tanker er helt normale. Jeg syntes også at følelsen af at være utilstrækkelig som kvinde var meget hård. Oveni at man ikke kan få det barn man ønsker sig, skal man også bære rundt på følelsen af at være "forkert".

Jeg gik til psykolog under vores behandlingsforløb, og selvom det ikke var en mirakelkur, så var det rigtig rart engang imellem at få læsset af på en person som slet ikke var involveret og havde en professionel distance.

til dig og ønsket om at det lykkes snart.

Ja, det kan jeg godt forestille mig har været rart. Måske jeg skulle overveje det. 

Har sådan en sundhedsforsikring gennem arbejde. Tak for dit indlæg

Anmeld

5. januar 2015

Flødebollen

Inger skriver:

Du er en hel normal kvinde, der har brug for at "få lidt luft" når behandlingsverden bliver for hård. Du er ganske normal, kan jeg fortælle dig, og bliv endelig ved med det... :-)  jeg sender dig et kæmpe og som de andre siger, bevar troen selv om det er svært. Jeg har selv været der, så ved hvor svært det er at være i det.

Tak 

Ja, det kan være utrolig svært!

Anmeld

5. januar 2015

esioul

Flødebollen skriver:

Hvor er du sød - tror det desværre ikke. Det sværeste er ikke at tænke - hvad er det, jeg gør galt?

Ja man får et anstrengt forhold til sin krop i 

Men vi kan jo kun gøre det de anbefaler, alt andet er ude af vores hænder 

Anmeld

5. januar 2015

Flødebollen

esioul skriver:

Ja man får et anstrengt forhold til sin krop i 

Men vi kan jo kun gøre det de anbefaler, alt andet er ude af vores hænder 

Du har helt ret, og hvor er det frustrerende, at man er marionetdukker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.