2. Forsøg efter min SA, og testen var negativ.. Jeg kan slet ikke forklare, hvor stort tomrummet løbende bliver over ikke st være gravid, ikke at lykkedes med at blive gravid.
Jeg føler virkelig ikke vores liv er retfærdigt. Hvorfor skal vi kæmpe sådan for st få vores drøm opfyldt? Jeg synes, vi fortjener lidt medgang.
Det er ikke at jeg ikke under andre en graviditet, men jeg føler ikke det er fair at vi skal kæmpe sådan for det, når andre ikke skal. Ingen fortjener at skulle igennem denne kamp for at få sit ønskebarn. Og det er pisse hårdt hele tiden at føle, det er mig, der er noget galt med. Ikke at jeg på nogen måde bliver det klandret heller husket på det. Det er mig selv. Jeg føler mig ødelagt og utilstrækkelig. Heldig is har jeg en mand, der hver dag understreger, st jeg er kvinden i hans liv og at han aldrig ville forlade mig, fordi jeg mangler et idiotisk hormon i kroppen, der sætter en konstant stopper for at vi kan blive mor og far.
Sidder med tårer i øjnene, mens jeg skriver dette. Nogen ville kalde det ynkeligt eller hvad ved jeg. Men det er første gang, jeg sådan rigtig sætter ord på de mange følelser, fertilitetsbehandling fører med sig. Jeg har folk omkring mig som gerne støtter osv. Desværre r der flere, der kender til vores behandling end jeg ønskede. Da jeg blev gravid fortalte vi det til rigtig mange. Og de ved nu det hele og "følger" derfor med.
Jeg har dog understreget, at vi gerne vil havde det i fred, men det er også svært for andre ikke at være spændte og nysgerrige. Det er bare endnu et pres, synes jeg.
Ved ikke, hvad jeg ville med indlægget. Havde bare lige brug for komme ud med mine frustrationer og mine tårer.
Jeg håber på, det snart bliver vores tur til at få en baby..
Anmeld