Mom skriver:
Nu spørger jeg fordi jeg er nysgerrig. Hvilke ulemper syntes du var langt større end fordelene? 
Det kan jeg selvfølgelig godt svare på
men da det nemt kommer til at lyde som en 'anklage' mod alle jer der vælger nf (hvis det da er et VALG der bliver foretaget og ikke bare noget folk gør, fordi det 'gør man jo'!)
Da jeg ikke ønsker at kritisere nogle, så kan trådstarter skrive til mig i pb, hvis hun gerne vil have mit synspunkt uddybet og så kan hun selv tage stilling, men jeg ønsker ikke at starten en 'offentlig' debat, for jeg er bare bange for at det ender i mudderkastning, og folk får mere travlt med at forsvare, at de får foretaget en nakkefoldsscanning, end de egentlig høre på argumenterne imod nakkefold.
Ellers står det jo også en hver frit for selv at læse de undersøgelser der er lavet om nakkefoldscanningerne. Der er blandt andet lavet en stor Ph.D-afhandling, som har inspireret mig meget. Den ser på nakkefoldsscanningerne udfra et medicinsk og psykologisk perspektiv. Endelig synes jeg også man bør overveje hvilke økonomiske interesser samfundet har for nakkefoldscanningerne, eller om man tror det er uden betydning for vedtagelsen for indførsel af nakkefoldsscanningerne.
Anmeld