Vil det være "snyd"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Tjaeh lidt men det er mere fordi vi ikke kunne blive ved med at vente i forhold til min kærestes alder.. 

Så forstår jeg bare ikke - I har ikke brugt beskyttelse i lang tid - og du skriver samtidig, at I har afholdt jer fra graviditet og først vil gå i gang nu? At droppe prævention er vel at gå i gang? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er ikke snyd, men jeg ville som kollega synes, at det var at røvrende os andre. Man har lige sat en person ind i tingene og så skulle man ud og finde en vikar.

Ikke fordi, at jeg ikke ville unde jer at blive gravide, men set arbejdsmæssigt ville jeg synes det var noget l...

Anmeld

3. januar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Self er det ik snyd! Vh stine

Anmeld

3. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Der er god grund til at man ikke behøver fortælle noget om graviditet før 3 måneder før fødsel. Så absolut ikke snyd i mine øjne. 

Anmeld

3. januar 2015

Anonym trådstarter

Skal lige nævne at det er ikke en ny arbejdsplads jeg er blevet ansat på. 

Jeg har arbejdet 2 år og 3 mdr i forskellige vikariater på denne arbejdsplads, men pga ansættelsesstop har de først kunnet ansætte mig nu. 

Anmeld

3. januar 2015

Familie

Anonym skriver:

Hejsa!

Endelig, endelig, endelig skete det! I 2 år og 3 mdr har jeg været ansat i forskellige vikariater af cirka 3 mdrs varighed. Nu er jeg blevet fastansat pr. 1/1-15. 

I al den tid har vi afholdt os fra at blive gravide.. Nu hvor ansættelsen er i hus, vil vi jo gerne igang, men er det at "snyde" min arbejdsgiver? 

Jeg har lidt dårlig samvittighed, hjælp mig piger 

Hvis nogen genkender mig, så gå stille med det ell

Tillykke med jobbet

Jeg syntes at i lige så godt kan gå igang, hvis det er jeres ønske at få et barn nu.

1 ½ måned efter jeg var udlært begyndte vi og jeg nåede at blive fastansat 2 gange, inden det lykkedes os. Jeg havde det også svært ved at skulle sige det til min arbejdsgiver begge steder, hvis det nu skete i starten af ansættelsen. Der gik så 7 måneder før der var gevinst, men man kan aldrig vide hvornår det sker 
Nu blev jeg gravid 2 måneder efter min ansættelse startede det nye sted og jeg valgte at fortælle min chef det på trods af at jeg var i prøveperioden som er de første 3 mdr. 

Jeg havde en god samtale og havde derefter ro til at nyde graviditeten. For mig var det ikke noget problem og chefen sagde at det kun var en glædelig nyhed at få  

Held og lykke med PB når i engang skal igang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.