Anonym skriver:
Hejsa!
Endelig, endelig, endelig skete det! I 2 år og 3 mdr har jeg været ansat i forskellige vikariater af cirka 3 mdrs varighed. Nu er jeg blevet fastansat pr. 1/1-15. 
I al den tid har vi afholdt os fra at blive gravide.. Nu hvor ansættelsen er i hus, vil vi jo gerne igang, men er det at "snyde" min arbejdsgiver? 
Jeg har lidt dårlig samvittighed, hjælp mig piger 
Hvis nogen genkender mig, så gå stille med det ell
Tillykke med jobbet 
Jeg syntes at i lige så godt kan gå igang, hvis det er jeres ønske at få et barn nu.
1 ½ måned efter jeg var udlært begyndte vi og jeg nåede at blive fastansat 2 gange, inden det lykkedes os. Jeg havde det også svært ved at skulle sige det til min arbejdsgiver begge steder, hvis det nu skete i starten af ansættelsen. Der gik så 7 måneder før der var gevinst, men man kan aldrig vide hvornår det sker 
Nu blev jeg gravid 2 måneder efter min ansættelse startede det nye sted og jeg valgte at fortælle min chef det på trods af at jeg var i prøveperioden som er de første 3 mdr.
Jeg havde en god samtale og havde derefter ro til at nyde graviditeten. For mig var det ikke noget problem og chefen sagde at det kun var en glædelig nyhed at få
Held og lykke med PB når i engang skal igang 
Anmeld