Vil det være "snyd"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.465 visninger
25 svar
14 synes godt om
3. januar 2015

Anonym trådstarter

Hejsa!

Endelig, endelig, endelig skete det! I 2 år og 3 mdr har jeg været ansat i forskellige vikariater af cirka 3 mdrs varighed. Nu er jeg blevet fastansat pr. 1/1-15. 

I al den tid har vi afholdt os fra at blive gravide.. Nu hvor ansættelsen er i hus, vil vi jo gerne igang, men er det at "snyde" min arbejdsgiver? 

Jeg har lidt dårlig samvittighed, hjælp mig piger 

Hvis nogen genkender mig, så gå stille med det ell

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2015

hesøth

Hejsa!

Endelig, endelig, endelig skete det! I 2 år og 3 mdr har jeg været ansat i forskellige vikariater af cirka 3 mdrs varighed. Nu er jeg blevet fastansat pr. 1/1-15. 

I al den tid har vi afholdt os fra at blive gravide.. Nu hvor ansættelsen er i hus, vil vi jo gerne igang, men er det at "snyde" min arbejdsgiver? 

Jeg har lidt dårlig samvittighed, hjælp mig piger 

Hvis nogen genkender mig, så gå stille med det ell

Du er ikke anonym?

Anmeld

3. januar 2015

Anonym trådstarter

argh den lavede det ikke anonym som jeg bad om 

Anmeld

3. januar 2015

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Du er ikke anonym?

nej noget møg. har skrevet til staff. 

Anmeld

3. januar 2015

serinasmor

Jeg Ville Vente 3-6 mdr med mindre du ved det er sidste chance ... 

Stort tillykke med fastansaettelsen 

Anmeld

3. januar 2015

MorTil4<3

Nej jeg vil ikke mene det er snyd det er det samme arbejde du er i, dine arbejdstimer er bare anderledes 

såååå go fore it  

kender en som jeg virkelig syntes er SNYD! hun har været arbejdsløs i 1 års tid, så får hun et jobtilbud, men vælger ikke at fortælle hun er 5 måneder henne!!! DET syntes jeg er snyd! for det er at pisse arbejdsgiver i ryggen når de har allermest travlt 

Anmeld

3. januar 2015

SandraXOXO

Det er vel ikke snyd. Men måske ret irriterende for chefen. Men sådan er det jo, man kan ikke gøre alle tilfredse.  

Anmeld

3. januar 2015

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Jeg Ville Vente 3-6 mdr med mindre du ved det er sidste chance ... 

Stort tillykke med fastansaettelsen 

Tænker også der ikke sker noget sådan med det samme. Vi har ikke brugt beskyttelse gennem meget lang tid. 

Anmeld

3. januar 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Det er vel ikke snyd. Men måske ret irriterende for chefen. Men sådan er det jo, man kan ikke gøre alle tilfredse.  

Ja det er rigtig nok. Det er også derfor at jeg føler det lidt som snyd.. 

Anmeld

3. januar 2015

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

Nej jeg vil ikke mene det er snyd det er det samme arbejde du er i, dine arbejdstimer er bare anderledes 

såååå go fore it  

kender en som jeg virkelig syntes er SNYD! hun har været arbejdsløs i 1 års tid, så får hun et jobtilbud, men vælger ikke at fortælle hun er 5 måneder henne!!! DET syntes jeg er snyd! for det er at pisse arbejdsgiver i ryggen når de har allermest travlt 

Er 100 %  enig. Dét synes jeg også er snyd. Med vores dreng var jeg 3 mdr henne og var ærlig, jeg fik et vikariat alligevel. Det var dog et andet sted. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.