Jer med børn som er 4 år..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Holder I dem vågne til kl. 0:00 (og senere) nytårsaften??

Absolut ikke! 

Jeg ved på forhånd, at jeg ikke kan holde hende vågen til maks kl. 20...

Juleaften bad hun om at komme i seng kl. 19. Vi var heldigvis hjemme, så det kom hun 

Nytårsaften skal vi være alene hjemme, så det er som en ganske alm. dag. Beder hun om at komme i seng, jamen så kommer hun i seng 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

FamilenStorm

Anonym skriver:

Min datter får lov at være oppe til hun selv giver udtryk for at hun vil i seng... 

Sidste år holdte hun til Kl 22 ca.. Så nu må vi se i år 

Anmeld

29. december 2014

B&J

her bliver der skudt af meget tidligt da vores dreng på snart 5 kommer i seng senest kl20 for der er han træt...

Anmeld

29. december 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Anonym skriver:

I følge min svigerfar, så "snyder" vi vores barn for en oplevelse for livet.

En oplevelse for livet????? Jamen den kommer jo igen HVERT år  Det er da svigerfar, der har misforstået noget her!!

Det er jer, der bestemmer!

Vores børn er 10, 7 og 21 mdr og de to store har kun været oppe til midnat 2 gange (dvs ham på 7 kun en gang, da han faldt i søvn for to år siden, hvor han var 5år ) Og de er altså aldrig gået glip af noget... De har været med ude og fyre af først på aftenen. 

/ Taco78 

Anmeld

29. december 2014

Mia&Allan

Anonym skriver:

Nej det ku aldrig falde mig ind! Natashja vil slet ik ku køre den så længe, hun blev 4 i oktober... 

Vi skyder af først på aftenen og så håber jeg hun sover fra det hele som hun plejer

Anmeld

29. december 2014

MyLove E

L&V skriver:

Nej det er en dag lige som alle andre. Hva sku de dog være oppe for på det tidspunkt 

Ja sådan har vi det også.

Sidste år sagde han selv mens vi spiste "er du færdig nu mor, jeg vil gerne sove"

Han er 3 1/2 nu 

Juleaften kom han i seng kl 21 i år..

Anmeld

30. december 2014

Benjamins'mor

Hvis han holder sig vågen, så ja. 

Vi skal holde nytår hjemme ved mine forældre og han sover helst ikke hjemme hos andre, og jeg vil heller ikke tvinge ham. Det er trods alt kun 1 gang om året og han kan sove længe dagen efter. 

Forrige år da vi holdte hos dem sidst var han kun 2 år og der sov han først omkring kl. 01, dengang var det dog fordi han var bange.

Anmeld

30. december 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Her bliver de oppe til de selv dåner 

Normalt er vi MEGET strikse med sengetiden, og hele året kommer de i seng klokken 20:00, selv weekenderne. Pånær den 23,24 og 31 December.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.