Jer med børn som er 4 år..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2014

Anonym trådstarter

Nej det er en dag lige som alle andre. Hva sku de dog være oppe for på det tidspunkt 

I følge min svigerfar, så "snyder" vi vores barn for en oplevelse for livet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

kriis

Vores 4 årige er med til mad og hygge, så længe det er hyggeligt for han. Hvis han bliver alt for træt, så bliver han puttet og ellers må han godt "køre igennem":-)

De tidligere år er han blevet puttet, men er vågnet kl 00 af al larmen fra fyrværkeriet, og så er han kommet op og skåle og hygge igen:-)

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

kriis skriver:

Vores 4 årige er med til mad og hygge, så længe det er hyggeligt for han. Hvis han bliver alt for træt, så bliver han puttet og ellers må han godt "køre igennem":-)

De tidligere år er han blevet puttet, men er vågnet kl 00 af al larmen fra fyrværkeriet, og så er han kommet op og skåle og hygge igen:-)

Det sidste du skriver - er lidt a la vores plan. At vi putter vores barn kl. 20 (1 time senere end normalt pga maden) og skulle h*n vågne, må h*n selvfølgelig komme op og "feste" med  bum bum - svigerfar brokker sig helt sikkert og kender jeg ham ret, så skal han nok sørger for h*n vågner 

Anmeld

28. december 2014

lineog4

Jeg holder ham ikke vågen bare fordi, men er han frisk og glad så putter jeg ham heller ikke med vold og magt... Dagsformen bestemmer. Juleaften trak ud og han var først i seng omkring kl 12, og han var glad og tilpas dagen efter...

min store pige har altid været oppe nytårsaften, mens den midterste altid har været tidligt i seng. Den mindste som nu er 4 minder mere om storesøster så der er en mulighed for han ser fyrværkeri kl 12, men han er ikke med ude selv.

Anmeld

28. december 2014

Pinkrose

Sidste år holdte jeg nytår med min datter dengang 3 år, hendes to kusiner samme alder og to på 5 år . Vi havde aftalt at vi prøvede at få ungerne til st hvile sig selvom de normalt ikk gør, og dem der ku holde sig vågen fik lov . To af de små var med til at hoppe ind i det nye år kl tolv, med nattøj og det hele på, var en skøn aften, så fik de flyverdragt på ud og se det flotte fyrværkeri og så i seng  

vi havde en skøn aften, og tror det vigtigste er bare at mærke efter dit barn. Ville dog sige at jeg ikke selv ville putte min datter til normal tid på dage som nytårs aften gjorde jeg heller ikk jule aften da hun normalt bliver puttet kl 19.00 men det er jo hygge og slappe af dagen efter

Anmeld

28. december 2014

Nettemor

Sidste år var knægten vågen til vi tog hjem.  Havde fået en god middagslur og havde ingen problemer med at være vågen.  Han bliver ikke tvunget til at være oppe men på den anden side heller ikke tvunget i seng. Så kunne vi bruge hele aftenen på at putte ham for han kan ikke sove når der er fest. Han sov til gengæld til kl 13 dagen efter og vi havde ingen problemer med at få ham tilbage i normal rutine. Hvis vi havde et barn der stadig stod op kl 7 så var det en helt anden snak. Men det har vi ikke . Så den ene gang om året får han lov. 

Anmeld

28. december 2014

L&V

Anonym skriver:

I følge min svigerfar, så "snyder" vi vores barn for en oplevelse for livet.

Jøsses da. Det har de et helt liv til at opleve og ja så stort er det da heller ik. Hvis det ik larmede a h til sov jeg gerne der

Anmeld

28. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes det ville være synd at holde et så lille barn vågen så længe. Vores er tre år - vi fyrer sikkert af omkring kl 19 og så kommer han i seng senest kl 21.

Anmeld

28. december 2014

2721

Herhjemme kommer han i seng til normal tid og så har han bedt mig om at vække ham lidt i 12 så han kan se fyrværkeriet og skåle med kl 12.

sidste år vågnede han af raketterne og syntes det var super hyggeligt at se med

Men aldrig om jeg ville holde ham vågen og hvis nogen forsøgte at blande sig i det skulle de nok hurtigt komme på andre tanker.

Anmeld

28. december 2014

Skouboe

Vi plejer at fyre fyrværkeri af efter maden for ungerne og så bliver de puttet når de er trætte. Vi prøver at vække dem lidt i 12 for at se fyrværkeri og det er lidt forskelligt om det lykkes. Sidste år sov min 3½ årige og den knap 5 årige stod op og så fyrværkeri og Rasmus Seebach koncert på tv. Det var vildt hyggeligt.

Hvis ungerne er trætte dagen efter, må de gerne se tv/ipad eller lign. herhjemme - vi kan alle have dage hvor vi bare vil tulle rundt i nattøj og lave intet, så hvorfor ikke 1. januar?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.