Jer med børn som er 4 år..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2014

Lunae

Anonym skriver:

Holder I dem vågne til kl. 0:00 (og senere) nytårsaften??

NEJ! Herhjemme planlægger vi aften således at vi fyre nytårskrudt af inden aftensmaden og lidt efter også. Og så kommer begge børn i seng omkring kl 20. (Normalt hedder den 19)

jeg kan godt se det hyggelige i at børnene er med kl 00, men jeg mener ikke at så små børn skal holdes vågne så længe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

morethanperfect

Anonym skriver:

Hvis han KAN være vågen til kl. 24 må han gerne det , men det VED jeg med sikkerhed han ikke kan .. Selv juleaften faldt han i søvn på sofaen kl. 19 .. 

Anmeld

28. december 2014

morethanperfect

Anonym skriver:

I følge min svigerfar, så "snyder" vi vores barn for en oplevelse for livet.

hahah .. De kan sikkert ik engang huske en nytårsaften fra da de var 4 år altså .. 

Anmeld

29. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

nu bliver min søn godt nok 7 kort efter nytår i år, men da han var yngre fik han lov til at blive oppe til han ikke kunne mere... og så bar vi ham i seng når vi andre gik i seng...

sidste år klarede han den til kl. 1:00 (med en lille lur i bilen på vej hjem) og gætter på det nok bliver noget i samme stil i år...

Anmeld

29. december 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

mine knap snart 4 og 7 år.

får lov til at være oppe så længe de kan.

sidste år faldt den lille i søvn kl 21. Og den store 23.30.

Anmeld

29. december 2014

Vik

Vores datter skal prøve at sove en lur ved 16 tiden ( der plejer hun at være mest træt) så kan hun vente med at komme i seng til 22.30-23, ellers bliver det nok senest 21.30 

Anmeld

29. december 2014

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar
Anonym skriver:

Vores blev også 4 år i okt. Har lige fået en sms fra svigerfar, at han FORVENTER at vi holder vores barn vågn til kl. 0:00 

Synes din svigerfar skal blande sig HELT UDEN OM!!! Det er jo jer som forældre der bestemmer den slags. Tag en beslutning og hold ved den.

Kunne ikke drømme om at holde mit barn vågent til kl 24. De kan lige så fint se det der fyres af tidligere og så komme i seng og sove og være nogenlunde friske næste dag. Hvis de selv vågner fint nok - så lad dem være oppe 10-15 min og så godnat igen.

Godt nytår

Anmeld

29. december 2014

quindelist

Her får Sigrid på 3 1/2 lov til at være oppe så længe hun kan holde sig vågen uden at blive pylret, hvis hun bliver sur og tudende putter jeg hende i sengen men ellers kører hun på til hun dratter omkuld -sidste år holdt hun den kørende til kl 1.30

d.1. Januar er derfor en helt stille dag på børne præmisser, hvor den vildeste aktivitet er en gåtur med hunden 

Nogenlunde samme strategi vi benytter juleaften, familiefester og lign. Det har aldrig været et problem at vende tilbage til normal rytme

Anmeld

29. december 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Kun hvis han kan, jeg holder ham ikke vågen til kl 12. Så hvis han er vågen, så er det selvfølgelig i orden. Men jeg holder ham ikke oppe. Så hvis han giver udtryk fot at være træt, så putter jeg ham før. 

Jeg tror nu heller ikke han kan holde sig igang så længe.

Anmeld

29. december 2014

LinLin

Holder hverken ham eller hans storebror på 8 vågne, men de får da nok lov at blive oppe så længe de kan/vil - vi skal jo ikke noget dagen efter 

juleaften holdt han sig vågen til vi kørte hjem kl 23.30 - uden problemer/pylren 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.