Niecen mener at der er en baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2014

esiuol22

Jo har også haft en fornemmelse et par gange først ved min mors veninde, hun troede hun var gået i overgangsalder anden gang var ved min brors første barn 3 gang en jeg ikke kendte så godt her fortrød jeg så bittert det var røget ud af min mund, for hun fortalte at lægen havde sagt hun ikke kunne, men hun var gravid. sidste gang var en veninde og hun var så den eneste hvor hun selv viste det først  ved ikke hvad det lige er der gør at jeg får fornemmelsen, og hvorfor det så altid ryger ud af min mund  for syntes endeligt det kan virke upassende i situationen, og at de 3 af dem ikke selv viste det i nu, har også kun sagt det de fire gange, men har ikke haft fornemmelsen de to gange jeg selv har været gravid.

Tænker det kan være huden der ændre sig eller sådan noget, for føler mig ikke overnaturlig  men ligger nok meget mærke til hvordan folk har det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Min veninde prøvede også at hemmeligholde det for mig at hun var gravid da hun var bange for at miste igen...

Men jeg vidste det godt da jeg så hende at barnevognen og de andre ting var til hende

Det sagde jeg også til hende da hun ringede og fortalte det et par uger senere

hun havde også haft børn i den SFo hun arbejder der var overbevist om at hun havde en baby i maven uden der var nogen tegn overhovedet

det var faktisk en af de følsomme drenge der først sagde noget til hende...

Anmeld

27. december 2014

Røverdatter

Min dreng har siden september med jævne mellemrum snakket om hans lillebror, som om han står lige ved siden af ham eller som om han er på vej. Børnehaven fortalte også at han ofte snakker om hans lillebror.. 

Det har dog ikke haft hold i sig, for jeg er ikke gravid. Men har alligevel taget mig selv i at teste et par gange. Heldigvis uden to streger,  for det kan jeg ikke overskue lige nu som alene mor...

Men jeg har også før hørt historier om børn eller voksne der siger til kvinder at de er gravide.

Jeg selv havde en drøm, hvor jeg så en lyshåret dreng med blå øjne på et scanningsbillede. Dagen efter tog jeg min første g-test og den var positiv. Havde absolut ingen anelse om, at jeg der var gravid med undtagelse af den drøm..

For resten er min dreng præcis som i drømmen. Lyshåret med blå øjne 

Anmeld

27. december 2014

4kløver

Jeg drømte noget efter jeg havde født at der kom et brev at jeg ventede en dreng. Havde selv lige født en pige så jeg viste da jeg blev gravid igen at det var en dreng  

Anmeld

1. februar 2015

Anonym trådstarter

Tæt på at niecen havde ret..

jeg er Ca er 4+0 idag  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. februar 2015

Emisoph

Anonym skriver:

jeg er Ca er 4+0 idag  

Hvor vildt!

Tillykke

Anmeld

1. februar 2015

Christine

Anonym skriver:

Ingen ved at vi er igang med pb3 - derfor anonymitet.

Men i julen da vi var hos min familie, var min niece på 5år overbevist om at jeg havde en baby i maven..

Den første dag "moster er dukkens sko ikke fine.. Dem ska din baby have på" mig: "moster har jo ingen baby" hende: "er du sikker - har lægerne kigget moster?!"

Den anden dag spurgte jeg om hun ville stille skoene pænt i gangen. Og svaret var "moster de her sko kan jeg ikke passe - tror du at din baby kan passe dem når hun bliver stor" mig: "jamen sødeste jeg har ingen baby i maven, hvem siger det?" Hende uden tøven: "ingen siger det -jeg ved det bare!"

Så nu går jeg spændt og venter på at kunne teste et sted mellem 28.dec og 3.jan... (mens har det sidste år været lidt uregelmæssig)

Andre som har prøvet det? Og at det så var sandt...

Ja lidt. Flere begyndte pludseligt at snakke om hvornår vi skulle have nr 3, at drengene ønskede sig en lillesøster og om vi ikke gerne ville have en pige også. Et par uger efter testede jeg og ca 8,5 mdr senere kom lillesøster 

for jer!

Anmeld

1. februar 2015

Christine

Anonym skriver:

jeg er Ca er 4+0 idag  

Læste først dette nu, tillykke! 

Anmeld

1. februar 2015

MorTil4<3

ejj hvor det vildt jeg har så kun prøvet at jeg drømte vi fik tvillinger og rigtigt nok, dagen efter til NF viste den tvillinger som jeg nu er 13+2 med hehe 

Anmeld

1. februar 2015

Anonym trådstarter

Tak ������

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.