Omg i hope not.. For dig jo men ikke for mig... Hahahahahaha... Ej da jeg ventede min søn ig var meget Nygravid og ingen fra mit job på et diskotek vidste det, mødte jeg en kær kollega der under hele samtalen sagde.. Der er noget magisk over dig idag .. Du stråler helt vildt... Jeg ved ikke hvad det er...
ja jeg var 8 uger henne, havde lige fundet ud af det og havde ikke engang slugt kamelen... Skulle være alene mor og var egentlig i væltede og ked af det,., men alligevel syntes hun jeg strålede som aldrig før... Da jeg fortalte hende det begyndte hun bare at tude og sagde hendes mave aldrig slog fejl...
min søn har i flere år plaget efter en lillesøster, men da jeg er single på snart 8. År, er det jo svært... Har store planer om at det skal være planlagt næste gang.. Har set en fyr i 1 års tid men vi er ikke kærester og børnene er ikke involveret her... Men Noah har de seneste dage sagt at han er sikker på der er en baby i maven nu... Det havde en lille stemme sagt i hans drøm op til d. 24 dec 
sikke et dilemma... For ønsker et barn mere end noget andet pt. Men syntes jeg fortjeneste det på det rigtige måde, og ikke skulle gå bag km rykken på endnu en mand, men abort er heller ikke noget mit hoved kan arbejde med... Blev gravid på P-piller med Noah grundet noget sygdom.. Her har jeg ikke været syg men fået smertestillende ved siden af mine P-piller (er gået fra en 3. Gen til en 2. Gen, som skulle være bedre og sikre for mig) skal ikke tage sorgerne på forskud.. Men fårk et dilemma...
undskyld jeg spammede din tråd... Der er i øvrigt lidt længere tid til jeg kan teste og alt i mig siger der intet her.. Men når ungen sider det her så bliver man helt paf
Anmeld