Niecen mener at der er en baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2014

Købmagerkonen

Anonym skriver:

Ingen ved at vi er igang med pb3 - derfor anonymitet.

Men i julen da vi var hos min familie, var min niece på 5år overbevist om at jeg havde en baby i maven..

Den første dag "moster er dukkens sko ikke fine.. Dem ska din baby have på" mig: "moster har jo ingen baby" hende: "er du sikker - har lægerne kigget moster?!"

Den anden dag spurgte jeg om hun ville stille skoene pænt i gangen. Og svaret var "moster de her sko kan jeg ikke passe - tror du at din baby kan passe dem når hun bliver stor" mig: "jamen sødeste jeg har ingen baby i maven, hvem siger det?" Hende uden tøven: "ingen siger det -jeg ved det bare!"

Så nu går jeg spændt og venter på at kunne teste et sted mellem 28.dec og 3.jan... (mens har det sidste år været lidt uregelmæssig)

Andre som har prøvet det? Og at det så var sandt...

Jeg oplevede det sidste år da jeg var gravid første gang - og det var sandt!

Jeg arbejdede i en børnehave, og en af pigerne (3 år) ville altid meget gerne lege med og være tæt på mig. En dag sagde hun så ud af det blå, at jeg havde en baby i maven. Jeg havde først testdag en uges tid efter, og på det tidspunkt havde jeg ikke nogle symptomer. Jeg var helt paf da jeg senere fandt ud af at hun havde ret! Senere fandt jeg ud af at hun havde sagt det samme til hendes mor, da hun var gravid med lillebroderen (inden moren selv vidste det)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

miss-cl

Oplevede selv en dreng i den bh jeg arbejder i, spurgte om jeg havde en baby i maven?

Der havde jeg næsten lige fundet ud af jeg var gravid. Det var ret vildt ☺

Anmeld

26. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg har ikke lige prøvet det med graviditet i sig selv, men sidste år havde jeg hentet min søn i børnehave og han var meget optaget af babyen i min mave, så vi talte om den (det var før vi vidste kønnet) og pludselig sagde han at han ville få en lillesøster... vi har idag en dejlig pige på 8 mdr... 

Anmeld

26. december 2014

Kamulla

Omg i hope not.. For dig jo men ikke for mig... Hahahahahaha... Ej da jeg ventede min søn ig var meget Nygravid og ingen fra mit job på et diskotek vidste det, mødte jeg en kær kollega der under hele samtalen sagde.. Der er noget magisk over dig idag .. Du stråler helt vildt... Jeg ved ikke hvad det er...

ja jeg var 8 uger henne, havde lige fundet ud af det og havde ikke engang slugt kamelen... Skulle være alene mor og var egentlig i væltede og ked af det,., men alligevel syntes hun jeg strålede som aldrig før... Da jeg fortalte hende det begyndte hun bare at tude og sagde hendes mave aldrig slog fejl...

min søn har i flere år plaget efter en lillesøster, men da jeg er single på snart 8. År, er det jo svært... Har store planer om at det skal være planlagt næste gang.. Har set en fyr i 1 års tid men vi er ikke kærester og børnene er ikke involveret her... Men Noah har de seneste dage sagt at han er sikker på der er en baby i maven nu... Det havde en lille stemme sagt i hans drøm op til d. 24 dec 

sikke et dilemma... For ønsker et barn mere end noget andet pt. Men syntes jeg fortjeneste det på det rigtige måde, og ikke skulle gå bag km rykken på endnu en mand, men abort er heller ikke noget mit hoved kan arbejde med... Blev gravid på P-piller med Noah grundet noget sygdom.. Her har jeg ikke været syg men fået smertestillende ved siden af mine P-piller (er gået fra en 3. Gen til en 2. Gen, som skulle være bedre og sikre for mig) skal ikke tage sorgerne på forskud.. Men fårk et dilemma...

undskyld jeg spammede din tråd... Der er i øvrigt lidt længere tid til jeg kan teste og alt i mig siger der intet her.. Men når ungen sider det her så bliver man helt paf 

Anmeld

26. december 2014

Findusinde

Jeg prøvede det da min farmor blev begravet... præsten blev ved med at sige i hans tale at hun havde 5 oldebørn... Hun havde altså kun 4... indtil jeg efter en uge fandt ud af jeg var gravid med hendes 5 oldebarn....  

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

Kamulla skriver:

Omg i hope not.. For dig jo men ikke for mig... Hahahahahaha... Ej da jeg ventede min søn ig var meget Nygravid og ingen fra mit job på et diskotek vidste det, mødte jeg en kær kollega der under hele samtalen sagde.. Der er noget magisk over dig idag .. Du stråler helt vildt... Jeg ved ikke hvad det er...

ja jeg var 8 uger henne, havde lige fundet ud af det og havde ikke engang slugt kamelen... Skulle være alene mor og var egentlig i væltede og ked af det,., men alligevel syntes hun jeg strålede som aldrig før... Da jeg fortalte hende det begyndte hun bare at tude og sagde hendes mave aldrig slog fejl...

min søn har i flere år plaget efter en lillesøster, men da jeg er single på snart 8. År, er det jo svært... Har store planer om at det skal være planlagt næste gang.. Har set en fyr i 1 års tid men vi er ikke kærester og børnene er ikke involveret her... Men Noah har de seneste dage sagt at han er sikker på der er en baby i maven nu... Det havde en lille stemme sagt i hans drøm op til d. 24 dec 

sikke et dilemma... For ønsker et barn mere end noget andet pt. Men syntes jeg fortjeneste det på det rigtige måde, og ikke skulle gå bag km rykken på endnu en mand, men abort er heller ikke noget mit hoved kan arbejde med... Blev gravid på P-piller med Noah grundet noget sygdom.. Her har jeg ikke været syg men fået smertestillende ved siden af mine P-piller (er gået fra en 3. Gen til en 2. Gen, som skulle være bedre og sikre for mig) skal ikke tage sorgerne på forskud.. Men fårk et dilemma...

undskyld jeg spammede din tråd... Der er i øvrigt lidt længere tid til jeg kan teste og alt i mig siger der intet her.. Men når ungen sider det her så bliver man helt paf 

Efter at have læst din "spammende" besked (som jeg ikke synes var spanmende ) tænkte jeg over noget min gamle moster sagde juleaften.. Da hun kom sagde hun efter at have stået og kigget lidt på mig "hvor du dog stråler" også noget med at der var noget anderledes. Havde godt nok fin make up på men som kosmetolog er det ikke nogey nyt hun ikke har set før. Og i præcis denne cyklus har vi ramt ægløsninh og venter nu bare på at kunne teste. Sætter da lidt tankerne i gang

Anmeld

26. december 2014

Kamulla

Pigeeeeen skriver:

Efter at have læst din "spammende" besked (som jeg ikke synes var spanmende ) tænkte jeg over noget min gamle moster sagde juleaften.. Da hun kom sagde hun efter at have stået og kigget lidt på mig "hvor du dog stråler" også noget med at der var noget anderledes. Havde godt nok fin make up på men som kosmetolog er det ikke nogey nyt hun ikke har set før. Og i præcis denne cyklus har vi ramt ægløsninh og venter nu bare på at kunne teste. Sætter da lidt tankerne i gang

Uhhhh ej hvor vildt 

Anmeld

26. december 2014

trunte89

Da jeg lige var blevet gravid vidste jeg ikke hvordan jeg skulle fortælle min mor det ( jeg var kun 17 år og lidt nervøs for hendes reaktion ), så besluttede at snakke med min mormor først. Jeg havde regnet med, at hun ville tabe underkæben da jeg sagde det, men hun svarede bare stille og roligt " det ved jeg da godt " her var det så jeg tabte underkæben, og spurgte hvordan hun dog vidste det. Det kunne hun bare mærke, sagde hun.

Anmeld

26. december 2014

Karina1

Da jeg ville fortælle min ene kollega at jeg var gravid (første gang) sagde jeg bare til hende at der var noget jeg ville fortælle hende også sagde hun bare 'er du gravid, det kan jeg se på din næse? ' WHAT?! Når jeg ser billeder fra da jeg var gravid kan jeg godt se min næse ser anderledes, så nu er jeg spændt på om min kollega kan se at jeg er gravid igen

Anmeld

27. december 2014

Kay

Jeg har pco og havde fået besked fra lægerne 3 uger inden at jeg ikke have naturlig æl  overhoved og ikke skulle regne med at få det

Det var i november og vi skulle starte i behandling i januar...sidste mandag i november sagde min kollega har du taget en graviditets test og hun viste udmærket at vi ikke kunne få børn

Jeg svarede selvfølgelig nej, og hun sagde "så gør det llige" 

Dagen efter spurgte hun igen og jeg sagde igen nej, og hun insisterede nu meget på at jeg gjorde det

Næste morgen gjorde jeg det så, og hun havde sgu ret 2 fine streger 

Der blev jeg godt nok overrasket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.