Niecen mener at der er en baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.887 visninger
29 svar
54 synes godt om
26. december 2014

Anonym trådstarter

Ingen ved at vi er igang med pb3 - derfor anonymitet.

Men i julen da vi var hos min familie, var min niece på 5år overbevist om at jeg havde en baby i maven..

Den første dag "moster er dukkens sko ikke fine.. Dem ska din baby have på" mig: "moster har jo ingen baby" hende: "er du sikker - har lægerne kigget moster?!"

Den anden dag spurgte jeg om hun ville stille skoene pænt i gangen. Og svaret var "moster de her sko kan jeg ikke passe - tror du at din baby kan passe dem når hun bliver stor" mig: "jamen sødeste jeg har ingen baby i maven, hvem siger det?" Hende uden tøven: "ingen siger det -jeg ved det bare!"

Så nu går jeg spændt og venter på at kunne teste et sted mellem 28.dec og 3.jan... (mens har det sidste år været lidt uregelmæssig)

Andre som har prøvet det? Og at det så var sandt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

Nea85

Anonym skriver:

Men i julen da vi var hos min familie, var min niece på 5år overbevist om at jeg havde en baby i maven..

Den første dag "moster er dukkens sko ikke fine.. Dem ska din baby have på" mig: "moster har jo ingen baby" hende: "er du sikker - har lægerne kigget moster?!"

Den anden dag spurgte jeg om hun ville stille skoene pænt i gangen. Og svaret var "moster de her sko kan jeg ikke passe - tror du at din baby kan passe dem når hun bliver stor" mig: "jamen sødeste jeg har ingen baby i maven, hvem siger det?" Hende uden tøven: "ingen siger det -jeg ved det bare!"

Så nu går jeg spændt og venter på at kunne teste et sted mellem 28.dec og 3.jan... (mens har det sidste år været lidt uregelmæssig)

Det er lidt vildt, hvis hun har ret

Jeg har ikke prøvet det selv

Anmeld

26. december 2014

lillespir26

Altså da vi gik igang med pb sagde jeg til min afdøde mor at hvis hun kunne høre mig og bar der ude et sted skulle hun sørge for at jeg blev gravid med en sund og rask pige og jeg føder til feb en sund og rask pige 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Nea85 skriver:

Det er lidt vildt, hvis hun har ret

Jeg har ikke prøvet det selv

Ja - vil nok lure lidt hvis testen er poitiv - og så i første forsøg...

Kunne ikke snakke hende fra det.

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Altså da vi gik igang med pb sagde jeg til min afdøde mor at hvis hun kunne høre mig og bar der ude et sted skulle hun sørge for at jeg blev gravid med en sund og rask pige og jeg føder til feb en sund og rask pige 

Vildt nok...

tror på at der er mere mellem himmel og jord..

Men lurede godt nok noget da hun startede de babysnakke...

Anmeld

26. december 2014

Lisette W

En veninde og hendes mand jeg mødte på en en rejse ønskede sig endnu et barn, men de havde svært ved det og havde prøvet uden held i frem år, og havde fået af vide at det formentlig ikke kunne lade sig gøre. Natten efter jeg havde fået det af vide, drømte jeg de kom til Danmark for at besøge os, og at de havde en lille pige med der hed Sarah. Kort tid efter viste det sig at hun var gravid, og ja det blev en pige og hun heder Sarah 

Min veninde er meget religiøs og blev meget glad da jeg fortalte hende om min drøm dagen efter jeg havde drøm den. Hun er overbevis om at jeg havde set ind i fremtiden, og derfor valgte de at kalde deres datter for Sarah, for det havde jeg jo set hun skulle hede... 

Anmeld

26. december 2014

mortilfreja

Vildt  Måske har hun clairvoyante evner.. Jeg ville ikke kunne dy mig.. Jeg ville teste nuuuuuuuuuu

Anmeld

26. december 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Iihh hvor spændende

Jeg havde også testet med det samme

God jul

Anmeld

26. december 2014

HappyOne

Jeg har hørt om nogle der har prøvet det samme bare med deres egen datter der havde sagt det, og det passede. 

Jeg havde testet med det samme  Tror ikke jeg ville kunne vente 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Har bestilt tests på nettet... Men tror først at de er her i morgen eller mandag.. Så må vente indtil de kommer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.