Hvornår fik jeres slik???...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Balderson skriver:

Nej, bestemt ikke...

Vi har også en farmor, som slet ikke kan forstå det, og synes ofte jeg er ond mor..
Hun er nu begyndt på at der altid skal ligge noget i hendes taske, som vores børn så kan gå i, men der har vi allerede sagt stop, det vil vi slet ikke have...

Har sagt mange gange, at være en dejlige bedsteforældre ikke betyder at man skal proppe sine børnebørn med sukker, men at man er nærværende når man er på besøg...

HEHE - Så skal du høre, første gang min mor skulle have Idun overnattende. - Det var ret sent, fordi min mor har haft nogen problemer og sådan, men nuvel. Idun var ca 3 år eller noget. Så siger jeg til min mor (fordi hun var en af dem der bestemt syntes at Idun da skulle have SLIK)...

FOR DIN EGEN SKYLD mor, så lad være med at give hende slik efter kl.17  For Idun bliver HYPER og er ikke til at få i seng.

Og hvad gør min mor? Gir hende slik da klokken var langt over 20 og Idun faldt i søvn da kl. var henad 1 om natten hehe.

Så kunne hun sku lære det, min moms - men ja, jeg ved godt at ikke alle børn bliver hyper af sukker. Men Idun er sådan en der bliver hyper...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

mor_sabina

Zafir skriver:

Altså hvaffor noget skal jeg udbybe?

Det med at hun ikke fik slik? Eller ikke har fået grød og alt det halløj? 

Det med grøden? Synes det lyder ret spændende

Anmeld

28. august 2009

mor_sabina

Balderson skriver:

Nej, bestemt ikke...

Vi har også en farmor, som slet ikke kan forstå det, og synes ofte jeg er ond mor..
Hun er nu begyndt på at der altid skal ligge noget i hendes taske, som vores børn så kan gå i, men der har vi allerede sagt stop, det vil vi slet ikke have...

Har sagt mange gange, at være en dejlige bedsteforældre ikke betyder at man skal proppe sine børnebørn med sukker, men at man er nærværende når man er på besøg...

Så giv dem dog pengene i stedet for alt det sukker

Hilsen Sabina- som også er hoppet med på nonsukker-vognen

Anmeld

28. august 2009

Muffinmus

William fik vist ikke slik før han blev 2....før det kunne man sagtens undgå det og det var nemt...men efter de 2 år nu her er han klar over alt der sker omkring ham og vil have det samme som os....
Så han har fået et par vingummier 3-4 gange og lidt chokoladeknapper.....de holdt i 3 mdr:-)
Han får kage når vi får kage...eller dvs vi spiser det tit når han er gået i seng og derfor får han det jo kun de gange han er vågen
Så generelt er det meget list slik han har fået, men kan da mærke han er meget interesseret i det i butikkerne nu....desværre.
Ellers synes jeg såmænd heller ikke små skal have slik og da slet ikke babyer..ved da ikke lige hvad det er for noget.
Han har fået is, mest de der skub op sodavandsis

Anmeld

28. august 2009

Moderator

mor_sabina skriver:

Det med grøden? Synes det lyder ret spændende

Jamen, det var fordi hun er fuld-ammet i 6 mrd. Så troede jeg at man SKULLE starte med grød og alt det halløj. Men Idun VILLE IKKE SPISE!!! Så jeg var desperat!! Jeg snakkede med min læge (fordi vi ikke havde en SP - lang historie). Og hun sagde, at når Idun var blevet 6 mrd, behøvede hun ikke at starte med grød og alt det.
Så jeg forsøgte med rigtig menneskemad og hun SPISTE YAY  Så det var jo skønt!!

Men altså, det er når man begynder på mad, INDEN 6 mrd, at man skal starte med grød og det. Ellers kan man sagtens give dem menneske mad I følge min læge. Så det gjorde vi. Med stor succes. Jeg troede hun skulle leve af babser og avokado i 20 år, eller noget, til sidst. hehe. For det var det eneste hun ville spise

Anmeld

28. august 2009

Moderator

mor_sabina skriver:

Så giv dem dog pengene i stedet for alt det sukker

Hilsen Sabina- som også er hoppet med på nonsukker-vognen

Helt sikkert pengene i stedet for Idun vil meget hellere spare op til sin nintendo ds

Anmeld

28. august 2009

mor_sabina

Zafir skriver:

Helt sikkert pengene i stedet for Idun vil meget hellere spare op til sin nintendo ds

Nå på den led jamen jeg lærer noget nyt hver dag herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.