ekstrabladet.dk/kup/fodevarer/article1211965.eceJeg sad og læste denneher artikel... Og vi var jo MEGET HYS med, hvad Idun fik at spise og hvornår. Fordi hun potentielt var allergiker, så gik vi meget op i at starte med maden stille og roligt, så vi kunne følge med i en eventuel reaktion.
MEN - Derudover, så havde vi den holdning at så længe hun ikke kender til slik,så vil hun ikke spørge om det

Så hun var mere end 2 år før hun fik slik og det var meget lidt... Mens hun var lille, var rosiner, vindruer, cherrytomater og den slags, jo bare SAGEN

Nu får hun slik om fredagen. Og til SPECIELLE lejligheder. Hun elsker frugt og grønt (råt vel at mærke) og hvis jeg stiller en skål frem med gulerødder, peberfrugt, og agurk på bordet, vil hun gnaske den i sig over dagens løb

Hun spørger ikke efter slik.
MEN hvis der ikke er frugt, eller grønt, så spørger hun efter det. Men er indforstået med at det er fredagen, hvor man får fredagsslik. Så får hun en LILLE SMULE (ja jeg er onde mor!!).. Men jeg syntes bare ikke man skal vende børn til at spise slik hverdag. Jeg vil hellere gemme 'det søde' til dessert sammen med familien i weekenden eller noget i den stil

HVad er jeres holdning til slik? og hvornår fik de slik første gang?
Anmeld