Heidi.R. skriver:
Sidst jeg havde mens var fra den 23 november og ca en uge frem, så den 7-8 dec. Fik jeg helt lidt lyserødt lign. måske lidt brunt lign. Noget, i et par dage.. men hvor lang tid går der egentlig fra man har haft sex til ægget sætter sig fast? Hvis det sku have lykkedes der? Tænkte måske bare det kunne have været det... hva siger du?
Har godt nok også de sidste par uger taget lidt på, sjovt nok er det meste på maven, føler mig også bare oppustet det meste af tiden, undtagen når jeg lige er vågnet... ligner bare total en allerede der er ved at få mave... hehe...
Men synes godt nok det er svært nu hvad nytår angår, for tror også jeg måske bare ville få lidt dårlig samvitighed, total ondsvagt egentlig hvis der ik sku være noget.... men neeeeeejj 
hvor er det hele irriterende.... 
Det jo helt vildt, vi har totalt samme cyklus, jeg havde mens den 24. Nov og fire dage frem, mht blødning en uge efter, så er jeg faktisk ikke klar over om det betyder "befrugtet æg" men det ville jo passe med de antage dage (ca12-14 dage efter 1. Mens dag) at du har æggeløsning der ....
Jeg oplevede ikke selve befrugtnikgen men til gengæld var jeg slet ikke i tviv
l om min æggeløsning, og har også oplevet den før!
ej synes bare det er så fantastisk at vi er i helt samme båd, samme symptomer og samme forvirring ... Nu føler jeg mig helt normal og ikke som hende der den skøre kvinde der bare så gerne vil være gravid, at kroppen viser hun er det ... Haha (føler alle veninder tænker sådan)
havde sagt til min kæreste at jeg følte mig så doven og træt og at det sikkert var alt det ferie og "lave ingenting" der gjorde mig doven og uoplagt - var så på arbejde i dag og er fuldstændig bombet og sløv i kroppen, mega ondt i hovedet ... Flere symptomer som alligevel er svære at regne med !!!
Anmeld