Update: graviditetstest taget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.158 visninger
28 svar
2 synes godt om
22. december 2014

Heidi.R.

Ja jeg tog så en g-test i morges, men den var negativ.  Ved ikke om man kan sige jeg havde testdag, da min cyklus ikke er helt ens... sidst jeg havde mens lignende noget var en uges tid fra den 23 november, . 

Synes bare det var lidt underligt for jeg begyndte at bløde helt lidt igen den 8 ca. Og et par dage. 

Men kan det stadig godt være at jeg kan være gravid???

Snakkede også li med min læge i morges, hun sagde hvis jeg stadig ikke fik mens synes hun jeg sku teste igen om en uges tid... 

I min første graviditet testede jeg først positiv i uge 6 tror jeg, men der vidste jeg det heller ikke.  Vi var heldige at det skete i første æl. Vi hyggede os,, lidt tid efter sku vi en tur til Leipzig et par dage til en fælles ven. Jeg testede inden vi sku afsted der var den negativ, den morgen vi så sku hjem igen fra Leipzig fik jeg en g-test af hans kone stukket i hånden, som hun synes jeg sku gå ud og ta, hun sagde hun ku se det på mig, og ja den var jo så positiv... hehe... 

Men hva siger i til alt dette? Hvad er muligt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

Happiness

Det kan vi jo ikke svare på

Gør som lægen siger vent en uges tid og test så igen

Og hvis du ikke kan vente så længe så test hver anden dag  

Krydser for den er der 

Anmeld

22. december 2014

Heidi.R.

Happiness skriver:

Det kan vi jo ikke svare på

Gør som lægen siger vent en uges tid og test så igen

Og hvis du ikke kan vente så længe så test hver anden dag  

Krydser for den er der 

Nej, jeg tænker bare det ku jo godt være der var nogen der mente at hvis den på dette tidspunkt var negativ, at en graviditet var udelukket eller næsten ikke mere muligt... synes bare det er så svært, hva man ska tænke hmm ka det stadig være muligt eller ikke,  for så er man jo sådan set lige vidt, om man har testet el. Ej... men der er ikke andet for end at vente tålmodigt en lille uge endnu.... puuuuuhhhh,  

Og taaak,   go jul...

Anmeld

22. december 2014

Happiness

Heidi.R. skriver:

Nej, jeg tænker bare det ku jo godt være der var nogen der mente at hvis den på dette tidspunkt var negativ, at en graviditet var udelukket eller næsten ikke mere muligt... synes bare det er så svært, hva man ska tænke hmm ka det stadig være muligt eller ikke,  for så er man jo sådan set lige vidt, om man har testet el. Ej... men der er ikke andet for end at vente tålmodigt en lille uge endnu.... puuuuuhhhh,  

Og taaak,   go jul...

Det er svært at sige. Altså umiddelbart er håbet der jo stadig, så længe du ikke har fået mens.

Man hører jo tit om nogen der først kan teste positivt sent.

Men også at mens udebliver grundet man tænker for meget over projekt baby

Håber på en snarlig positiv test.

Glædelig jul til dig også!

Anmeld

22. december 2014

Heidi.R.

Happiness skriver:

Det er svært at sige. Altså umiddelbart er håbet der jo stadig, så længe du ikke har fået mens.

Man hører jo tit om nogen der først kan teste positivt sent.

Men også at mens udebliver grundet man tænker for meget over projekt baby

Håber på en snarlig positiv test.

Glædelig jul til dig også!

Taak  hvor sødt... og kom godt ind i det nye år... 

Anmeld

28. december 2014

Louisevilhababy

Er nysgerrig 

Du har testet igen?

Er selv i uge 6 og stadig ikke positiv, men med murren i maven siden uge 4 og en ikke rigtig mens, sidder jeg nu fortvivlet og har ikke rigtig længere noget at gå ud fra …andet end negative test seneste i dag 6,2

Synes jeg har humærsvingninger, især sen eftermiddag og aften blir jeg hurtigt irriteret og stresset over små ting, har bare en fornemmelse da in krop føles anderledes...

ÅH christ hvor det svært at være kvinde lige nu

Anmeld

28. december 2014

Heidi.R.

Louisevilhababy skriver:

Er nysgerrig 

Du har testet igen?

Er selv i uge 6 og stadig ikke positiv, men med murren i maven siden uge 4 og en ikke rigtig mens, sidder jeg nu fortvivlet og har ikke rigtig længere noget at gå ud fra …andet end negative test seneste i dag 6,2

Synes jeg har humærsvingninger, især sen eftermiddag og aften blir jeg hurtigt irriteret og stresset over små ting, har bare en fornemmelse da in krop føles anderledes...

ÅH christ hvor det svært at være kvinde lige nu

Det du skriver med humørsvingninger og hurtig irriteret og stresset over ingenting, det er præcis sådan jeg også har det, plus den svage hovedpine den sidste uges tid on/off, døjer nomalt med stærk migræne og opkast derved,,, så synes godt nok det har været mærkeligt med det... har ellers ikke rigtig nogle symtomer, kun oppustethed især hen mod aften - aften og efter aftensmaden, tager måske mig selv i nogle gange også at spise lidt mere, end jeg plejer, føler også jeg har taget på siden jeg har smidt p-pillerne og især her den sidste 1 1/2 måned... også mærkeligt... 

Ja jeg testede igen ons. Den 24 dec her om morgenen, men også negativ,,, så har ikke testet siden,  men nu i morgen tidelig vil jeg teste igen og jeg vil så også med det samme bestille en tid ved lægen, hvis de har åbent vel og mærket... det håber jeg... men hvis nu den er negativ så tror jeg ikke mere på det så meget... så må det bare være alle de dumme tanker og uvished... 

Så lad os håbe,,, 

Anmeld

28. december 2014

Rockertand

Heidi.R. skriver:

Det du skriver med humørsvingninger og hurtig irriteret og stresset over ingenting, det er præcis sådan jeg også har det, plus den svage hovedpine den sidste uges tid on/off, døjer nomalt med stærk migræne og opkast derved,,, så synes godt nok det har været mærkeligt med det... har ellers ikke rigtig nogle symtomer, kun oppustethed især hen mod aften - aften og efter aftensmaden, tager måske mig selv i nogle gange også at spise lidt mere, end jeg plejer, føler også jeg har taget på siden jeg har smidt p-pillerne og især her den sidste 1 1/2 måned... også mærkeligt... 

Ja jeg testede igen ons. Den 24 dec her om morgenen, men også negativ,,, så har ikke testet siden,  men nu i morgen tidelig vil jeg teste igen og jeg vil så også med det samme bestille en tid ved lægen, hvis de har åbent vel og mærket... det håber jeg... men hvis nu den er negativ så tror jeg ikke mere på det så meget... så må det bare være alle de dumme tanker og uvished... 

Så lad os håbe,,, 

Lidt nysgerrig: Hvad skal lægen gøre?

Anmeld

28. december 2014

Louisevilhababy

Heidi.R. skriver:

Så lad os håbe,,, 

Åh ja har hele tiden i mit baghoved, at nu må jeg ikke tænke for meget, nu må jeg ikke bilde mig selv noget ind der ikke er der osv. Det påvirker måske min krop og cyklus….Synes næsten det gør det værre at skulle holde øje med mine tanker konstant. Og kan hele tiden kun sige det samme til min kæreste, og hvor er han dog overbærende med mig der ikke snakker om andet, er irritabel og stresset ...

Men ja har det på samme måde … tager en test onsdag, og hvis den stadig er negativ så drikker jeg hvad jeg vil nytårs aften og går ud fra der intet er…. hvad skal man ellers gøre? 

Jeg vil vildt gerne høre om der er noget nyt efter test? Krydser nu alligevel og håber for dig

Anmeld

28. december 2014

Heidi.R.

Rockertand skriver:

Lidt nysgerrig: Hvad skal lægen gøre?

Jeg vil ha en blodprøve taget... for at være 100 % sikker hvis nu el. Hvis nu ikke. For står også lidt i et lille dilemma synes jeg, hvad nytårsaftenen angår, mine forældre ville helt sikkert spørge hvorfor jeg slet ikke vil ha lidt og drikke eller champagne,  .....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.