Update: graviditetstest taget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2014

Louisevilhababy

Jeg tænker lægen kan se det ved en underlivsundersøgelse, der skulle være forandringer ved livmoderen allerede i uge 4. Men ved ikke om lægen vil lave den undersøgelse uden positiv graviditets test?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

Louisevilhababy

Heidi.R. skriver:

Jeg vil ha en blodprøve taget... for at være 100 % sikker hvis nu el. Hvis nu ikke. For står også lidt i et lille dilemma synes jeg, hvad nytårsaftenen angår, mine forældre ville helt sikkert spørge hvorfor jeg slet ikke vil ha lidt og drikke eller champagne,  .....

JA lige præcis, det er også mit dilemma!

Anmeld

28. december 2014

Rockertand

Heidi.R. skriver:

Jeg vil ha en blodprøve taget... for at være 100 % sikker hvis nu el. Hvis nu ikke. For står også lidt i et lille dilemma synes jeg, hvad nytårsaftenen angår, mine forældre ville helt sikkert spørge hvorfor jeg slet ikke vil ha lidt og drikke eller champagne,  .....

Men du kan jo slet ikke nå at få svar inden nytår alligevel, og der er slet ikke indikation for at få den taget, så du skal nok satse på en læge, der ikke gider tage diskussionen med dig.

Anmeld

28. december 2014

L&V

Tænker lidt når den er gået fra positiv til negativ så er det jo nok svaret og ellers så vent en uge også ta en ny test. Lægen ka ik gøre til eller fra og et enkelt glas champagne ødelægger nu nok ik det helt store

Anmeld

28. december 2014

Heidi.R.

Louisevilhababy skriver:

Åh ja har hele tiden i mit baghoved, at nu må jeg ikke tænke for meget, nu må jeg ikke bilde mig selv noget ind der ikke er der osv. Det påvirker måske min krop og cyklus….Synes næsten det gør det værre at skulle holde øje med mine tanker konstant. Og kan hele tiden kun sige det samme til min kæreste, og hvor er han dog overbærende med mig der ikke snakker om andet, er irritabel og stresset ...

Men ja har det på samme måde … tager en test onsdag, og hvis den stadig er negativ så drikker jeg hvad jeg vil nytårs aften og går ud fra der intet er…. hvad skal man ellers gøre? 

Jeg vil vildt gerne høre om der er noget nyt efter test? Krydser nu alligevel og håber for dig

Tusind tak, og held og lykke med dig også,  smid li en update herinde   så gør jeg også... og ja den "skide" nytårsaften hva  synes det er lidt svært, mine forældre vil helt sikkert stille ? Hvis jeg ikke vil ha noget.. 

Men vi får se... 

Anmeld

28. december 2014

Heidi.R.

Rockertand skriver:

Men du kan jo slet ikke nå at få svar inden nytår alligevel, og der er slet ikke indikation for at få den taget, så du skal nok satse på en læge, der ikke gider tage diskussionen med dig.

Jeg har en fin læge, sidst var det heller ik noget problem, og der fik jeg svar dagen efter....

Anmeld

29. december 2014

Louisevilhababy

Heidi.R. skriver:

Tusind tak, og held og lykke med dig også,  smid li en update herinde   så gør jeg også... og ja den "skide" nytårsaften hva  synes det er lidt svært, mine forældre vil helt sikkert stille ? Hvis jeg ikke vil ha noget.. 

Men vi får se... 

Skal jer nok gøre ... Så må vi se ������������

Anmeld

29. december 2014

Heidi.R.

Den var desvære negativ, så nu tror jeg næsten ikke på det mere , mens er stadig ik kommet... hva dig?

Anmeld

29. december 2014

Louisevilhababy

Heidi.R. skriver:

Den var desvære negativ, så nu tror jeg næsten ikke på det mere , mens er stadig ik kommet... hva dig?

Åh øv… det er bare et slag i hovedet! ja det ville være rart der bare var et eller andet udgangspunkt, enten mens. eller positiv… !! Jeg tester onsdag morgen først, det er sådan en balance af at hver gang jeg tager en test og den blir negativ føler jeg mig dum, og tænker, at den test kunne jeg godt have sparet, så nu venter jeg til nytårsdag, så jeg har et udgangspunkt i forhold til at drikke eller ikke

Ja jeg havde jo et par dage med lidt mens, og tror skam ikke der kommer mere blod eller mens da jeg er flere dage forbi mine "mens dage" hvis man kan sige det sådan...

HVIS nu du er gravid, hvor langt henne er du? altså hvornår var din sdste første mens dag?

Anmeld

29. december 2014

Heidi.R.

Louisevilhababy skriver:

Åh øv… det er bare et slag i hovedet! ja det ville være rart der bare var et eller andet udgangspunkt, enten mens. eller positiv… !! Jeg tester onsdag morgen først, det er sådan en balance af at hver gang jeg tager en test og den blir negativ føler jeg mig dum, og tænker, at den test kunne jeg godt have sparet, så nu venter jeg til nytårsdag, så jeg har et udgangspunkt i forhold til at drikke eller ikke

Ja jeg havde jo et par dage med lidt mens, og tror skam ikke der kommer mere blod eller mens da jeg er flere dage forbi mine "mens dage" hvis man kan sige det sådan...

HVIS nu du er gravid, hvor langt henne er du? altså hvornår var din sdste første mens dag?

Sidst jeg havde mens var fra den 23 november og ca en uge frem, så den 7-8 dec. Fik jeg helt lidt lyserødt lign. måske lidt brunt lign. Noget, i et par dage.. men hvor lang tid går der egentlig fra man har haft sex til ægget sætter sig fast? Hvis det sku have lykkedes der? Tænkte måske bare det kunne have været det... hva siger du? 

Har godt nok også de sidste par uger taget lidt på, sjovt nok er det meste på maven, føler mig også bare oppustet det meste af tiden, undtagen når jeg lige er vågnet... ligner bare total en allerede der er ved at få mave... hehe...

Men synes godt nok det er svært nu hvad nytår angår, for tror også jeg måske bare ville få lidt dårlig samvitighed, total ondsvagt egentlig hvis der ik sku være noget.... men neeeeeejj  hvor er det hele irriterende.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.