Havde i en fornemmelse af kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2014

JH12

B&J skriver:

Nemlig sådan havde jeg det også... og da jeg endelig fødte min søn fik jeg ham op på maven og vi snakkede og jeg fødte moderkagen også først 15 minutter efter sagde de gud ja du skal da vide kønnet og det eneste jeg tænkte mens jeg lå der og puttede ham med åhhh hvor er han dejlig

Ej hvor vildt, og tænk de kunne glemme det.. Men så er det godt din fornemmelse kunne fortælle dig hvad det var 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

JH12

Der er da godt nok mange der har haft fornemmelsen af kønnet og som har haft ret..  

Min mavefornemmelse har bare svigtet og nu er der så slet ingen..  Men mon ikke jeg finder ud af det på et eller andet tidspunkt.. 

Anmeld

21. december 2014

lille-fisen

tja.. vi kan kalde det 'fornemmelse' eller måske meget ukvalificeret gæt  og der er jo 50% chance for at man har ret trods alt  Her gætter vi allerede selv om det er tidligt. Jeg tror det er en pige, fordi vi var sammen 2-3 dage før jeg fik ægløsning og der skulle pigesædcellerne jo være de mest 'hårdfør' og dem der overlever længere tid end drengesædcellerne. Min kæreste holder selvfølgelig på det er en dreng. Vi får se  uanset hvad bliver det fantastisk 

Anmeld

21. december 2014

Louise H.

Begge gange har fornemmelsen sagt pige og har haft ret begge gange

Anmeld

21. december 2014

B&J

JH12 skriver:

Ej hvor vildt, og tænk de kunne glemme det.. Men så er det godt din fornemmelse kunne fortælle dig hvad det var 

Det var lige så meget mig, jeg var lige glad hvad køn jeg fik, blev bare overlykkelig jeg havde fået en smuk rask og dejlig dreng, så da de sagde vil du vide kønnet nåå Jaa sagde jeg så hihihihhihi 

Anmeld

21. december 2014

Dulgretz

Jeg var helt sikker på at den ene tvilling var en dreng og det var rigtigt, og så er jeg i tvivl om det var mit ønske eller min fornemmelse at tvilling 2 var en pige.. men det var i hvert fald hvad jeg fik, først en dreng og dernæst en fin lille pige 

Anmeld

21. december 2014

natashalarsen

Ved min første drømte  jeg dreng og han er en dreng.  Den hergang  siden  uge  3+2 drømte  jeg dreng men dagen før md blev  tissemanden på drengen  til en tissekone i drømmen  og det er en lille  pige  jeg venter  mig <3

Anmeld

21. december 2014

Clisolka

Første gang jeg var gravid var jeg 100 % sikker på det var en dreng! Ud kom en fræk pige 

Anden gang havde jeg absolut ingen fornemmelse - før 10 min før jeg skulle scannes, og jeg fik ret, en fræk lillebror 

Anmeld

21. december 2014

FrkRaarup

JH12 skriver:

havde i en klar fornemmelse af kønnet? 

jeg havde de første 10 ugers tid, men de sidste uger, ingenting - ikke det mindste.  

Jep. Begge gange.  Var slet ikke i tvivl. 

Anmeld

21. december 2014

mulleh

Min mor troede det var en pige, jeg ønskede selv at det var en pige. Men drømte flere gange at det var en dreng og det var jeg overbevist om da vi tog til kønsscanning og det var en lille dreng på skærmen �� 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.