Havde i en fornemmelse af kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fornemmelse af kønnet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.539 visninger
30 svar
23 synes godt om
20. december 2014

JH12

havde i en klar fornemmelse af kønnet? 

jeg havde de første 10 ugers tid, men de sidste uger, ingenting - ikke det mindste.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2014

elskeratværemor

Min fornemmelse sagde pige, men 1 dage før 14+2 drømte jeg pludselig om en lille dreng og havde på ingen måde troed at vi skulle ha en dreng, men var overbevidst da jeg stod op at det var en lille dreng,14+2 skulle vi til kønsscanning og vi fik beskeden : tillykke med den lille dreng ;-)

Anmeld

20. december 2014

JH12

sus1987 skriver:

Min fornemmelse sagde pige, men 1 dage før 14+2 drømte jeg pludselig om en lille dreng og havde på ingen måde troed at vi skulle ha en dreng, men var overbevidst da jeg stod op at det var en lille dreng,14+2 skulle vi til kønsscanning og vi fik beskeden : tillykke med den lille dreng ;-)

Min første graviditet var jeg overbevist om det var en dreng, det var så en pige.. 

Min sidste var jeg helt sikker på en pige, men 5 min. Inden scanning sagde alt inde i mig det var en dreng, hvilket det også var.. 

De første par uger af denne graviditet var min fornemmelse en dreng, men nu har jeg se sidste par uger overhovedet ikke haft en eneste fornemmelse.. 

Anmeld

20. december 2014

B&J

nej jeg havde ingen fornemmelse overhoved men kæresten sagde det blev en dreng og resten af familien sagde en pige men fik en dreng.. held ja måske

Anmeld

20. december 2014

JH12

B&J skriver:

nej jeg havde ingen fornemmelse overhoved men kæresten sagde det blev en dreng og resten af familien sagde en pige men fik en dreng.. held ja måske

Dejligt at hører at jeg ikke er den eneste uden fornemmelse, er gået hen og blevet helt nervøs for at der måske var sket baby noget.. (Er helt angst) 

Anmeld

20. december 2014

elskeratværemor

JH12 skriver:

Min første graviditet var jeg overbevist om det var en dreng, det var så en pige.. 

Min sidste var jeg helt sikker på en pige, men 5 min. Inden scanning sagde alt inde i mig det var en dreng, hvilket det også var.. 

De første par uger af denne graviditet var min fornemmelse en dreng, men nu har jeg se sidste par uger overhovedet ikke haft en eneste fornemmelse.. 

Hvis man nu skal følge din fornemmelse i dine 2 graviditeter, ville jeg tro det er pige du bærer;-) 

Anmeld

20. december 2014

JH12

sus1987 skriver:

Hvis man nu skal følge din fornemmelse i dine 2 graviditeter, ville jeg tro det er pige du bærer;-) 

Det tror farmand og mormor som de eneste, de andre siger drenge.. 

Selv er min fornemmelse jo pist væk.. 

Anmeld

20. december 2014

B&J

JH12 skriver:

Dejligt at hører at jeg ikke er den eneste uden fornemmelse, er gået hen og blevet helt nervøs for at der måske var sket baby noget.. (Er helt angst) 

nej tror det er helt alm.  og hvis man ønsker sig et bestemt køn eller man håber eller tror det er det eller det jamen så er der jo også 50% chance

Anmeld

20. december 2014

JH12

B&J skriver:

nej tror det er helt alm.  og hvis man ønsker sig et bestemt køn eller man håber eller tror det er det eller det jamen så er der jo også 50% chance

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvilket køn det bliver, bare den er sund og rask og ikke mindst levende 

Anmeld

20. december 2014

lillespir26

Jeg sagde dreng men kæresten sagde pige hvilke vi også har fået afvide 3 gange af 3 forskellige så mon ikke det er en pige der kommer ud til feb 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.