Havde i en fornemmelse af kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2014

B&J

JH12 skriver:

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvilket køn det bliver, bare den er sund og rask og ikke mindst levende 

Nemlig sådan havde jeg det også... og da jeg endelig fødte min søn fik jeg ham op på maven og vi snakkede og jeg fødte moderkagen også først 15 minutter efter sagde de gud ja du skal da vide kønnet og det eneste jeg tænkte mens jeg lå der og puttede ham med åhhh hvor er han dejlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2014

A&F

Første gang nej, der skiftede det mellem pige og dreng, men anden gang havde jeg en fornemmelse og den var rigtig 

Anmeld

20. december 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Havde i mange år inden pb, tænkt/følt at jeg skulle have 2 drenge og en pige og i den rækkefølge. Har nu to drenge så nu må vi se

Anmeld

20. december 2014

DortheL

Jep, og havde ret begge gange ♡ En dreng og en pige!

Anmeld

20. december 2014

Nadia&Daniel

JH12 skriver:

havde i en klar fornemmelse af kønnet? 

jeg havde de første 10 ugers tid, men de sidste uger, ingenting - ikke det mindste.  

Første gang sagde min mavefornemmelse PIGE - og det gjorde den hele vejen igennem (vi valgte ikke at kende kønnet) 

Anden gang (har termin 26/2) - følte jeg, at jeg er og bliver en PIGE-mor, men ville ikke sige det for højt, for manden ville gerne prøve at have en af hver (og andre i familien håbede også) Vi venter os en lille PIGE, og manden har jo forstået, at hans rolle er at skabe smukke piger til denne verden  så må vi se om vi vælger at være en familie med to eller tre unger 

Anmeld

21. december 2014

TL89

Inden nf skanningen havde jeg ingen ide overhovedet. Men efter nf skanningen var der noget i mig der sagde pige og vi venter også en lille pige til februar

Anmeld

21. december 2014

ESV

JH12 skriver:

jeg havde de første 10 ugers tid, men de sidste uger, ingenting - ikke det mindste.  

Ja og jeg var helt forkert på den. Jeg var til det sidste overbevist om jeg vill få en dreng men har en skøn pige på 5 år

Anmeld

21. december 2014

Signe-bine

Jeg har fra start af i begge mine graviditeter følt at jeg gemte på en pige, og det har været rigtig begge gange :-)

Anmeld

21. december 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
JH12 skriver:

de første to graviditeter havde jeg ikke.

men denne har jeg. Da graviditeten her er anderledes end de to første.

har to drenge og tror på en pige. Men der varer lige nogle uger før vi kan få besked

Anmeld

21. december 2014

M (:

JH12 skriver:

Med mit første barn var jeg gennem hele graviditeten 98% sikker på, at jeg ventede en pige. Vi kendte ikke kønnet før ved fødslen. Men jeg tog dog fejl og fik den skønneste lille dreng  

Denne gang kender vi heller ikke kønnet, men har ingen anelse denne gang - og uanset turde jeg nok ikke stole på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.