Symptomer men ingen mens og negativ test - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2015

Heidi.R.

jeg var ved lægen i fredags, fik en gynækologisk undersøgelse, bare for at se om alt var i orden dernede ,, alt så fint ud, hun tog en test , negativ, men det vidste jeg godt, så. for har ikke mere haft nogle symptomer som før nytår, så .... men vi har også besluttet at lægge pb lidt på hylden nu, for det kommer bestemt ikke af tvang stress og falske forhåbninger, så er nok heller ikke så meget her inde mere lige forløbelig, ska også til nu at søge stilling som negletekniker-elev. så må vi se hva der sker derefter... held og lykke til alle jer andre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

B1985

Heidi.R. skriver:

jeg var ved lægen i fredags, fik en gynækologisk undersøgelse, bare for at se om alt var i orden dernede ,, alt så fint ud, hun tog en test , negativ, men det vidste jeg godt, så. for har ikke mere haft nogle symptomer som før nytår, så .... men vi har også besluttet at lægge pb lidt på hylden nu, for det kommer bestemt ikke af tvang stress og falske forhåbninger, så er nok heller ikke så meget her inde mere lige forløbelig, ska også til nu at søge stilling som negletekniker-elev. så må vi se hva der sker derefter... held og lykke til alle jer andre....

Øv, men ja jeg har det på samme måde. Lukker lidt ned nu herinde og vil prøve at tage det mere afslappet og uden alt for megen læsen om symptomer etc.

Det SKAL lykkes  Held og lykke til alle jer andre også!

Anmeld

21. januar 2015

M&J87

B1985 skriver:

Min mand og jeg er på vores 3. cyklus og jeg har egentlig haft regelmæssig mens siden jeg stoppede på p-pillerne i april (ca. 29 dage i gennemsnit), men denne gang er der ingen tegn på mens, selvom jeg har haft murren i maven (godt nok en HEL uge) og lændesmerter, nogle gange rigtig slemt. Jeg tog en test igår - den var negativ

Er der nogen der har erfaring med, at det alligevel kan udvikle sig til en positiv test i de kommende dage? Eller er min cyklus lige pludselig begyndt at vare længere? Argh jeg håber bare sådan, at der er en lille spire, selvom jeg kun har underlivet og lænd som symptomer - mine bryster er ikke ømme, kun brystvorterne, men det plejer jeg også at have efter ægløsning og frem til mens  

Håber I vil dele ud af jeres erfaringer

Jeg havde det fuldstændig på samme måde som dig da jeg blev gravid.

5 dage over tid var den negativ men 7 dage over var den svag positiv. Min søn er nu 13 mdr :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.