Symptomer men ingen mens og negativ test - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2014

B1985

Arrrgh - stadig ingen mens, men sidste test søndag stadig negativ Er der andre derude som knap nok har symptomer andet end murren (dog på heeelt anden måde end ved mens) og udebleven mens men negativ GT?

Jeg tager egentlig PB ret afslappet, men det driver mig til vanvid, at jeg ikke kan få vished om jeg er gravid eller ej, når nu mens er udeblevet (4 dage over tid) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

esioul

B1985 skriver:

Arrrgh - stadig ingen mens, men sidste test søndag stadig negativ Er der andre derude som knap nok har symptomer andet end murren (dog på heeelt anden måde end ved mens) og udebleven mens men negativ GT?

Jeg tager egentlig PB ret afslappet, men det driver mig til vanvid, at jeg ikke kan få vished om jeg er gravid eller ej, når nu mens er udeblevet (4 dage over tid) 

Min mens udeblev pludselig i 6 mdr. Det var ikke ret lang tid efter at jeg var holdt med p-piller. 

Det var en hormonforstyrrelse. 

Det kan ske at kroppen indimellem er på afveje 

Anmeld

25. december 2014

B1985

Æv så kom mens men en uge oved tid - men er der stadig håb? Synes jeg har læst om mange der har blødt og stadig været gravide? 

Anmeld

25. december 2014

Heidi.R.

Ja jeg må sige at jeg er også i den skide irriterende ventetid, sidst jeg blødte mens lign. var den 23 NOV og ca en uges tid frem, så gik der jo li en uge mere Ca og så regnede jeg med jeg havde ÆL og havde også testet med ÆL test, så der mandagen efter begyndte jeg at bløde helt lidt lyserødt agtigt noget, ... 

nu i mandags tog jeg en g-test, men negativ, tog en igen om morgenen den 24, men også negativ,,, nu står jeg også der uden mens, haft lidt kort underlig jag helt nede i højre side, plus jeg synes og kan mærke mit humør svinger totalt, nogle gange blir jeg bare så irriteret på min kæreste.... og andre gange er jeg i gooodt humør... så jeg synes bestemt også det hele er meget mærkeligt, den u vished er aaaaargh  , hehe ,, så min plan er li nu hvis min mens stadig ikke er kommet mandag, ringer jeg til lægen og ber om en blodprøve, for kunne jo måske være jeg bare var en af dem der producerer lavt hcg,  ( er forsøg på andet barn ) ... jo og nogle gange får jeg også jag vis let hovedpine, også lidt mærkeligt da jeg normalt lider af migræne, og det kommer med 100 % sikkerhed hver gang jeg havde mit mens, da jeg var på p-piller.... 

vi må se hvad min tid bringer, forhåbentlig en lille spire  

Held og lykke med jer også... 

Anmeld

29. december 2014

B1985

Heidi.R. skriver:

Ja jeg må sige at jeg er også i den skide irriterende ventetid, sidst jeg blødte mens lign. var den 23 NOV og ca en uges tid frem, så gik der jo li en uge mere Ca og så regnede jeg med jeg havde ÆL og havde også testet med ÆL test, så der mandagen efter begyndte jeg at bløde helt lidt lyserødt agtigt noget, ... 

nu i mandags tog jeg en g-test, men negativ, tog en igen om morgenen den 24, men også negativ,,, nu står jeg også der uden mens, haft lidt kort underlig jag helt nede i højre side, plus jeg synes og kan mærke mit humør svinger totalt, nogle gange blir jeg bare så irriteret på min kæreste.... og andre gange er jeg i gooodt humør... så jeg synes bestemt også det hele er meget mærkeligt, den u vished er aaaaargh  , hehe ,, så min plan er li nu hvis min mens stadig ikke er kommet mandag, ringer jeg til lægen og ber om en blodprøve, for kunne jo måske være jeg bare var en af dem der producerer lavt hcg,  ( er forsøg på andet barn ) ... jo og nogle gange får jeg også jag vis let hovedpine, også lidt mærkeligt da jeg normalt lider af migræne, og det kommer med 100 % sikkerhed hver gang jeg havde mit mens, da jeg var på p-piller.... 

vi må se hvad min tid bringer, forhåbentlig en lille spire  

Held og lykke med jer også... 

Hej Heidi

Beklager mit sene svar - juletravlhed 

Har du stadig ikke fået din mens? 

Min kom i torsdags - præcis en uge efter jeg skulle have haft den. Jeg har ikke taget en GT siden dagen før men mærker ingenting, så det er vidst bare op på hesten igen 

Krydser fingre for dig 

Anmeld

29. december 2014

Heidi.R.

B1985 skriver:

Hej Heidi

Beklager mit sene svar - juletravlhed 

Har du stadig ikke fået din mens? 

Min kom i torsdags - præcis en uge efter jeg skulle have haft den. Jeg har ikke taget en GT siden dagen før men mærker ingenting, så det er vidst bare op på hesten igen 

Krydser fingre for dig 

Tog en imorges men negativ, MEN stadig ingen mens,,, hva ska jeg snart tro, sidste første mens dag var den 23 november, og havde helt lidt lyserødt lign noget / brunt den 7-8 dec. 

Hva gør jeg så mon her til nytår?? 

Eyy altså....

Anmeld

6. januar 2015

B1985

Heidi.R. skriver:

Tog en imorges men negativ, MEN stadig ingen mens,,, hva ska jeg snart tro, sidste første mens dag var den 23 november, og havde helt lidt lyserødt lign noget / brunt den 7-8 dec. 

Hva gør jeg så mon her til nytår?? 

Eyy altså....

Hej Heidi

Iiih får ikke besked når der skrives

hvordan står det til? Kan jo være din krop er i udu ligesom min - gad ikke engang teste igen da mens kom!

krydser

Anmeld

6. januar 2015

Heidi.R.

Hej Heidi

Iiih får ikke besked når der skrives

hvordan står det til? Kan jo være din krop er i udu ligesom min - gad ikke engang teste igen da mens kom!

krydser

Taak, ohh unskyld har bare lige haft meget at se til, jeg testede på nytårsdag men negativ, jeg har idag stadig ikke fået mit mens, havde lidt stikken/niven først i højre side nede,  så i venstre side bagefter idag, men det varede kun kort... hvis mens stadig ik er kommet den, 8-10, så tester jeg igen, og så evt. Til læge til en gynækologisk undersøgelse, for at se om alt er iorden og normalt, så tar jeg den derfra... 

Anmeld

12. januar 2015

Milas14

Jeg har det på samme måde med alle symtomer ( især kvalme ��).. Lidt pletblødning siden i mandags, men ingen menstruation, som skulle komme torsdag/fredag.. Har taget en test Idag som var negativ

Anmeld

16. januar 2015

SRS

Jeg er i de fleste af mine cyklus gået over tid - mega frustrerende når man er igang med pb. Også fordi man ikke kan regne med ÆL. 

Hm .. Min cyklus har svinget fra 20-39 dage. Dog mest 28 dage.. Men lige pt. Er jeg gået to dage over tid men jeg tør ikke teste.. Jeg har haft ondt i lænden og i mit underliv på en ikke mens agtig måde - men jeg har ikke turde håbe.. Har ikke andre symtomer.. Ved lige hvordan det føles.. Øv øv min kommer sikkert i morgen ��❤️

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.