Ja jeg må sige at jeg er også i den skide irriterende ventetid, sidst jeg blødte mens lign. var den 23 NOV og ca en uges tid frem, så gik der jo li en uge mere Ca og så regnede jeg med jeg havde ÆL og havde også testet med ÆL test, så der mandagen efter begyndte jeg at bløde helt lidt lyserødt agtigt noget, ...
nu i mandags tog jeg en g-test, men negativ, tog en igen om morgenen den 24, men også negativ,,, nu står jeg også der uden mens, haft lidt kort underlig jag helt nede i højre side, plus jeg synes og kan mærke mit humør svinger totalt, nogle gange blir jeg bare så irriteret på min kæreste.... og andre gange er jeg i gooodt humør... så jeg synes bestemt også det hele er meget mærkeligt, den u vished er aaaaargh
, hehe
,, så min plan er li nu hvis min mens stadig ikke er kommet mandag, ringer jeg til lægen og ber om en blodprøve, for kunne jo måske være jeg bare var en af dem der producerer lavt hcg, ( er forsøg på andet barn )
... jo og nogle gange får jeg også jag vis let hovedpine, også lidt mærkeligt da jeg normalt lider af migræne, og det kommer med 100 % sikkerhed hver gang jeg havde mit mens, da jeg var på p-piller....
vi må se hvad min tid bringer, forhåbentlig en lille spire 

Held og lykke med jer også... 
Anmeld