Symptomer men ingen mens og negativ test - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.597 visninger
22 svar
0 synes godt om
20. december 2014

B1985

Min mand og jeg er på vores 3. cyklus og jeg har egentlig haft regelmæssig mens siden jeg stoppede på p-pillerne i april (ca. 29 dage i gennemsnit), men denne gang er der ingen tegn på mens, selvom jeg har haft murren i maven (godt nok en HEL uge) og lændesmerter, nogle gange rigtig slemt. Jeg tog en test igår - den var negativ

Er der nogen der har erfaring med, at det alligevel kan udvikle sig til en positiv test i de kommende dage? Eller er min cyklus lige pludselig begyndt at vare længere? Argh jeg håber bare sådan, at der er en lille spire, selvom jeg kun har underlivet og lænd som symptomer - mine bryster er ikke ømme, kun brystvorterne, men det plejer jeg også at have efter ægløsning og frem til mens  

Håber I vil dele ud af jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2014

BinaMor

jeg syntes ikke helt jeg kan læse ud fra det hvor længe du er gået over tid?

Anmeld

20. december 2014

B1985

BinaMor skriver:

jeg syntes ikke helt jeg kan læse ud fra det hvor længe du er gået over tid?

Nej, hov - rimelig vigtig info

Iflg. min app (hvor jeg har tastet mens ind) 1 dag - men har næsten hver gang fået mens én dag før dens beregninger, dvs. 2 dage, når man regner med torsdag hvilket også er præcis 4 uger efter sidste mens

Håber det hjalp?

Anmeld

20. december 2014

BinaMor

der testede jeg også negativ.. tror 3-4 dag jeg var positiv

Anmeld

20. december 2014

B1985

Jeg skal købe test idag, så tester jeg imorgen (1-2 dage over tid) - sikkert ikke lang tid nok, men åh hvor jeg håber! Den må også gerne først vise positiv juleaften

Har ondt i lænden idag og den anden dag var den helt gal - det plejer jeg aldrig at døje med heller ikke omkring mens...

Anmeld

20. december 2014

B1985

BinaMor skriver:

Forresten havde du nogen symptomer overhoved? Min krop reagerer ikke som den plejer (ingen ømme bryster op til mens, ingen mens-bumser) men til gengæld murren som beskrevet...

jeg kan selvfølgelig også bare bilde mig en masse ind 

Anmeld

20. december 2014

BinaMor

B1985 skriver:

Forresten havde du nogen symptomer overhoved? Min krop reagerer ikke som den plejer (ingen ømme bryster op til mens, ingen mens-bumser) men til gengæld murren som beskrevet...

jeg kan selvfølgelig også bare bilde mig en masse ind 

nej kun murren.. andre symptomer kom først senere. jeg krydser finre for dig. ville være den bedste julegave. giv gerne update

Anmeld

21. december 2014

B1985

nej kun murren.. andre symptomer kom først senere. jeg krydser finre for dig. ville være den bedste julegave. giv gerne update

Stadig negativ men ingen mens

Håber virkelig snart der sker noget (enten positiv test eller mens) - så jeg kan få vished.. Skal på skiferie snart og vil da gerne vide om jeg skal passe lidt ekstra på eller ej! 

Jeg har virkelig aldrig været gået over tid mere end en dag - tror du cyklus kan gå fra at være på 28-29 dage i 6 mdr til lige pludselig at være længere? 

Tak fordi du krydser fingre

Anmeld

21. december 2014

BinaMor

ja det tror jeg godt den kan.. især hvis man tænker meget. jeg er feks begyndt at få gennembrudsblødninger når jeg er stresset så kroppen reagere tit efter sind.. MEN.. den kan stadig være der. jeg testede jo først positivt 3-4 dage efter... og den var endda svag.. pu men hårdt mentalt at gå med.. ventetiden

Anmeld

21. december 2014

B1985

Jeg tænker self meget men uanset hvor stresset jeg har været har min mens aldrig skudt sig, så vi håber.. 

Synes også jeg er lidt hårdere over skambenet end normalt men igen måske leder jeg efter symptomer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.