Mor er væk fra 5årig 3 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.645 visninger
26 svar
39 synes godt om
19. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg planlægger at besøge min veninde, der bor i udlandet, 3 uger til foråret, uden mand og barn på 5 år. Hvad synes i go eller no go?

Barnet er sammen med sin far og sine bedsteforældre, som det har et nært forhold til. Når det er sådan en lang tur, er det selvfølgelig fordi det er en meget lang rejse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2014

BinaMor

det syntes jeg godt du kan. jeg har delebørn og i sommerferien deler vi op til 3 uger af gangen. det fungere her.

men det gør avvvvs... puu... børnene har dog ikke reageret. kun mor

Anmeld

19. december 2014

Ciss

Jeg hadde ikke gjort det - men folk er forskellige og børn er forskellige.

Jeg har selv været væk fra børnene 10 dage sammenhængende pga arbejde, og det føltes som en halv evighed, selv om jeg havde det morsomt og spændende.

Anmeld

19. december 2014

Carina:-)

I min verden er det for lang tid - 

Men du kender jo dit barn bedst og det kan holde til så lang adskillese. 

Her ved jeg at hverken barn eller jeg ville nyde det. 

Anmeld

19. december 2014

migxher

Hvis du mener dit barn kan klare det, du kender jo dit barn bedst, så go for it. Min søster på 4 år var på sommerferie i 3 uger hos sin far i sommerferien og så jo så ikke sin mor i 3 uger, og det gik helt fint. Din dreng vil jo være sammen med sin far, altså er det ikke begge primær omsorgs personer der er væk. (:

Anmeld

19. december 2014

klmf

Gør det Har selv gjort det med stor fornøjelse ' og stort savn selvfølgelig, så det var også godt at komme hjem igen. Men ville gøre det igen hvis jeg fik chancen

Anmeld

19. december 2014

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Gør det Har selv gjort det med stor fornøjelse ' og stort savn selvfølgelig, så det var også godt at komme hjem igen. Men ville gøre det igen hvis jeg fik chancen

Okay hvor længe var du væk og hvor var du henne? Har faktisk talt med min veninde og vi er ved så småt at aftale 14 dage "kun". Så får vi stadig en masse venindetid og oplevelser, og så bliver det ikke for meget for min søn.

Han har prøvet fro et halvt år siden at både hans far og jeg var på ferie i 14 dage uden ham,  og han var hos mormor. Det gik fint.

Anmeld

19. december 2014

lineog4

Ærligt - jeg ville ikke kunne, ville simpelthen savne dem for meget og ville synes det var meningsløst jeg skulle undvære dem. Men er nok også bare rigtig dårlig til at undvære dem..

hvis din søn har kunne klare 14 dage uden både mor og far  kan han vel også undvære dig i 14 dage. Spørgsmålet er om du kan?

Anmeld

19. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Personligt synes jeg 3 uger er meeget lang tid selvom far ee der og min søn også har et tæt forhold til bedsteforældre - jeg ved bare at min søn ville savne mig alt for meget og omvendt. (Min søn er dog kun 3 år, så ved ikke om en 5 årig bedre kan klare det)

Anmeld

19. december 2014

lineog4

mor:) skriver:

Personligt synes jeg 3 uger er meeget lang tid selvom far ee der og min søn også har et tæt forhold til bedsteforældre - jeg ved bare at min søn ville savne mig alt for meget og omvendt. (Min søn er dog kun 3 år, så ved ikke om en 5 årig bedre kan klare det)

Tror faktisk det er sværere jo ældre de bliver, for så begynder de at få mere tidsfornemmelse. Ville hellere tage fra en 3 årig end en 5 årig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.