Prøver lige med en ny, hvad siger i denne gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2014

crish89

Familie skriver:

Den følelse kender jeg godt hehe. Jeg er i uge 9 og er stadigvæk i tvivl om graviditeten. Tror først jeg tør tro 100 % når jeg ser at babyen er derinde og lever 

Stort tillykke  det kan jeg godt forstå, jeg ville så gerne bare have EB tydeligere test, så jeg kan se om der virkelig er noget, tør ikke tro på det når den kun er så svag positiv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2014

crish89

TrineMine86 skriver:

Men i stedet for at blive ved med st købe strimmel test man skal tyde? Det er da dyrt i længden? 

Jeps,

men købte en del samlet til 40kr så det kunne gå.. Men ja må se om jeg kan finde pengene til den.. 

Anmeld

19. december 2014

crish89

TrineMine86 skriver:

Synes bare lige du skrev til en anden at du måtte ud og købe nye test? 

Jeps tænkte på dem der fra Rema eller netto måske. 

Anmeld

19. december 2014

Familie

crish89 skriver:

Stort tillykke  det kan jeg godt forstå, jeg ville så gerne bare have EB tydeligere test, så jeg kan se om der virkelig er noget, tør ikke tro på det når den kun er så svag positiv. 

Tak

for at dine tests snart udvikler sig, så du kan tro på graviditeten 

Anmeld

19. december 2014

crish89

Familie skriver:

Tak

for at dine tests snart udvikler sig, så du kan tro på graviditeten 

Tusind takker. Har lige snakket med den graviditets klinik og hun mener jeg ikke er så langt henne endnu at jeg kan teste tydeligere og det er derfor den er så svagt positiv, hun har set billeder af sidste test og mener den er positiv, men jeg måske kun er 3+-4+ så jeg skal teste i morgen tidlig og igen om en uge, så ringe efter nytår. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.