Prøver lige med en ny, hvad siger i denne gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2014

crish89

Nørreslet skriver:

Meget svag streg på nr to billed, men prøv igen om nogle dage

Oki super, vil jeg prøve 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

l.kjoeller

crish89 skriver:

Ja meget, for det tager jo ikke andet end 2min så er de prøver taget og så havde jeg haft en afklaring 

Ja ville os bare gerne have bekræftet eller afkræftet det. 

Har du prøvet en clear  blue . Eller en anden læge hehe 

Anmeld

16. december 2014

crish89

l.kjoeller skriver:

Har du prøvet en clear  blue . Eller en anden læge hehe 

Nej det har jeg ikke, men har kontakt til anden læge, som jeg skal ringe til torsdag  

Anmeld

18. december 2014

l.kjoeller

crish89 skriver:

Nej det har jeg ikke, men har kontakt til anden læge, som jeg skal ringe til torsdag  

Noget nyt ? 

Anmeld

18. december 2014

crish89

l.kjoeller skriver:

Noget nyt ? 

Desværre ikke.. 

Anmeld

18. december 2014

Familie

Kan også ane noget på billede nr 2  Vil du tage efterfølgende strimmel-tests med et par dages mellemrum den kommende tid? Så kan du måske se en udvikling 

Anmeld

18. december 2014

crish89

Familie skriver:

Kan også ane noget på billede nr 2  Vil du tage efterfølgende strimmel-tests med et par dages mellemrum den kommende tid? Så kan du måske se en udvikling 

Dejligt du kan ane den Jeps skal lige have købt nogle nye teste og så have testet igen, er ca 3 dage siden jeg tog en sidst tror jeg det var.. 

Anmeld

18. december 2014

Familie

crish89 skriver:

Dejligt du kan ane den Jeps skal lige have købt nogle nye teste og så have testet igen, er ca 3 dage siden jeg tog en sidst tror jeg det var.. 

Det lyder godt, så kan det måske give dig et hint om du er gravid, nu hvor lægen ikke kan give dig en tid foreløblig 

Anmeld

18. december 2014

Kløver

Jeg kan aldrig se noget på de negativer men synes jeg måske kan ane et eller andet svagt åå det alm Foto 

Anmeld

18. december 2014

TrineMine86

crish89 skriver:

Her kommer billederne lige  

Jeg synes den burde være meget tydligere på nuværende tidspunkt.. Jeg har haft flere teste der så sådan ud og endda nogle lidt tydligere - uden at være gravid, desværre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.