Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvorfor ikke købe en digital?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Familie skriver: Det lyder godt, så kan det måske give dig et hint om du er gravid, nu hvor lægen ikke kan give dig en tid foreløblig
Det lyder godt, så kan det måske give dig et hint om du er gravid, nu hvor lægen ikke kan give dig en tid foreløblig
Hehe ja det er jo lige det. Håber det inderligt, men tør ikke tro på noget før jeg får en mere tydelig test.
TrineMine86 skriver: Hvorfor ikke købe en digital?
Har desværre ikke pengene denne måned, da vi lige er flyttet.
crish89 skriver: Hehe ja det er jo lige det. Håber det inderligt, men tør ikke tro på noget før jeg får en mere tydelig test.
Den følelse kender jeg godt hehe. Jeg er i uge 9 og er stadigvæk i tvivl om graviditeten. Tror først jeg tør tro 100 % når jeg ser at babyen er derinde og lever
crish89 skriver: Her kommer billederne lige
Her kommer billederne lige
Negativ.
crish89 skriver: Har desværre ikke pengene denne måned, da vi lige er flyttet.
Men i stedet for at blive ved med st købe strimmel test man skal tyde? Det er da dyrt i længden?
Årgangs Mor skriver: Jeg kan aldrig se noget på de negativer men synes jeg måske kan ane et eller andet svagt åå det alm Foto
Jeg kan aldrig se noget på de negativer men synes jeg måske kan ane et eller andet svagt åå det alm Foto
Dejligt, synes os det nemmest at se på det almindelige foto.
TrineMine86 skriver: Men i stedet for at blive ved med st købe strimmel test man skal tyde? Det er da dyrt i længden?
Jeps men det fordi jeg købte en del samlet over nettet, så det var ik så dyrt.
crish89 skriver: Jeps men det fordi jeg købte en del samlet over nettet, så det var ik så dyrt.
Synes bare lige du skrev til en anden at du måtte ud og købe nye test?
Prøv at køb en pakke valmed. :-) kan godt ane en ekstra streg, hvis jeg lige zoomer lidt ind. :-) Syntes ikke strimmeltest er så gode.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128