Hvilke fertilitets klinik er i tilknyttet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2015

Spunken84

Vi er tilknyttet Skejby fertilitetsklinik og har både oplevet gode og mindre gode ting gennem behandlingsforløbet.

Vi har haft 3 IUI der alle var negative. En enkelt af gangene blev jeg stimuleret med hormoner for at lave større æg (eller ægblærer eller hvad det nu hedder).

Dette responderede min krop ikke synderligt meget på, hvorpå vi fik at vide at "så vidste de det til næste gang". Da vi skiftede til IVF kort protokol blev jeg stimuleret med hormoner igen for at danne så mange æg som muligt. Dette kom der 4 (!!!!!) æg ud af hvoraf kun 3 var brugbare (og lad mig lige indvende at jeg altså ikke er særlig gammel og at jeg eftersigende skulle have mange æg). Da ægudtagningen var overstået fik vi at vide at de gerne ville have haft flere æg - det ville vi såmænd også gerne  men at jeg ikke responderede så godt på hormonbehandlingen, hvorfor de nu vidste til næste gang at jeg skulle sættes op i dosis..... !?

- Kunne ikke lade være med at spekulere på om de egentlig havde gennemgået min journal fra IUI forløbet inden de startede os op i IVF......

Har netop fået lagt det sidste æg op (en blastocyt) men jeg tvivler på der er gevinst, selvom jeg/vi selvfølgelig håber. Synes jeg mangler lidt flere informationer fra dem. Altså fx omkring hvad de egentlig tænker om det videre forløb.. Vi hører til gruppen "uforklarligt barnløse" så de må da begynde at undersøge/udrede noget mere i stedet for bare at kategorisere os som nogle der ikke kan hjælpes yderligere (sådan føler vi lidt det er) og så ellers fortsætte med at proppe æg op. Puha hvor jeg synes det er frustrerende 

Derudover oplevede jeg en episode med en sygeplejerske der ikke kunne hjælpe mig med at besvare et spørgsmål angående min ægløsningstest, hvilket resulterede i at vores forsøg den måned blev spildt og vi måtte vente til efter jul

Bortset fra det er de vældig flinke og rare. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2015

FrkC

Vi er tilknyttet Fertilitetsklinikken i Skive.

1. ICSI-forsøg (kort behandling)

Min kæreste har desværre nedsat sædkvalitet. 

Anmeld

30. januar 2015

(august)

Riget

Anmeld

2. februar 2015

Os&lilledig

Tusind tak for alle de fine svar  

det er dejligt at læse mange andre som er i behandling. Vi blev gravide i dec, i 3 iui forsøg. Men dens lille hjerte stoppede desværre og jeg fik den fjernet.. Nu venter vi sådan set bare på, at min krop kommer sig, og vi kan komme igang igen.. Synes godt nok det er uretfærdigt, at man først skal igennem det lange projekt, og bagefter så igennem sådan en sorg.. Øv.. 

Anmeld

2. februar 2015

R.N.

Hejsa folkens her inde... nu er jeg næsten ved vejs ende af min 3 lang protokol behandling... har været i gang siden 7.1 2015  denne gang er behandlingen med Genoptryl 1 gang dagligt induktions væske der skal sprøjte s ind i mave skindet. Og 1200 IE induktion s væske samme tilgang i maveskindet også 1 gang daglig 

Har været til 3 kontrol scanning af se hvordan Follikern udvikling skal til 4 kontrol scanning på torsdag for at se om det er ved at være der hvor de skal tages ud. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.