Hvilke fertilitets klinik er i tilknyttet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2014

LilleMie

Os&lilledig skriver:

Jeg kan se at der er ufattelig mange der er tilknyttet fertilitets klinikker, så nu er jeg helt nysgerrig.

Hvilke klinik er i på?

hvilke behandling modtager i?

hvorfor er i tilknyttet? 

Hvor mange behandlinger har i fået?

Vi er selv tilnyttet Danfert ( Dansk fertilitets klinik ) i kbh. 

Vi har haft 3 IUI-D forsøg. Og er nu gravide i 4+ 4

Vi er lesbiske og kan derfor ikke selv

Odense IVF-klinik (privatklinik, da det er vores 2. barn)

ICSI kort protokol

Er tilknyttet pga. min kærestes sædkvalitet efter alvorlig sygdom for knap et år siden.

Vi stadig i gang med første forsøg

Og tillykke med jeres lille spire, sikke en dejlig julegave 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

Holst85

Vi er tilknyttet Copenhagen Fertility center.

min kæreste er sterielliseret og derfor ku vi ikke få det offentlige til at betale, vi sku igennem en ICSI behandling og nu gravid efter 1 forsøg.. 

Anmeld

16. december 2014

MarianneRubi

Vi er tilknyttet Dronninglund 

vi starter behandling omkring starten af februar med første forsøg 

vi skal igennem ICSI - nedsat sædkvalitet 

Kort protokol 

Anmeld

20. december 2014

Mette0105

Vi er på Herlev fertilitetklinik og skal på icsi behandling til januar  Forhåbentlig

vi skulle havde startet kort tid efter første samtale men så fik jeg desværre en cyste og de opdagede jeg sku have et indgreb for livmoderhalskræft .. Så der sku gå tre måneder efter indgrebet før vi måtte begynde . Of det er til januar og det er 1 forsøg vi skal igang med

Anmeld

20. december 2014

Os&lilledig

Mette0105 skriver:

Vi er på Herlev fertilitetklinik og skal på icsi behandling til januar  Forhåbentlig

vi skulle havde startet kort tid efter første samtale men så fik jeg desværre en cyste og de opdagede jeg sku have et indgreb for livmoderhalskræft .. Så der sku gå tre måneder efter indgrebet før vi måtte begynde . Of det er til januar og det er 1 forsøg vi skal igang med

Ej hvor er det dog uheldigt.. Lige som man går og glæder sig og tror man skal igang

Anmeld

20. december 2014

namaha

Vi er tilknyttet Skejby i Århus
Er på venteliste til æs og har ca 9 måneder tilbagemi mellemtiden prøver vi selv, da det for os er lige meget om barnet får min sygdom eller ej, vi vil jo elske barnet alligevel

Anmeld

20. december 2014

tarkoflen

Vi gik på Skejby sygehus og var så glade for det! Der var en af lægerne vi ikke var så pjattet med men ellers var de bare så søde og omsorgsfuldt! Der var endda en af lægerne der ringede en søndag og spurgte om vi ville have en ekstra skanning, selvom de havde lukket fordi hun kunne mærke jeg var meget nervøs! Så sødt af hende

Er ret ærgerlig over at vi ikke kan få hjælp derude igen! Men vi fik vores dejlige datter og det er jo det vigtigste

vi var tilknyttet grundet min endometriose og Thea er lavet i 2. Icsi forsøg

Anmeld

20. december 2014

Os&lilledig

Hvor er det dog helt fantastisk at høre at så mange har fået hjælp og været glade for det. Jeg er virkelig stolt af jer alle selvom jeg ikke kender jer! Var selv igennem 3 forsøg med Iui, og det synes jeg var super hårdt..! Så stor respekt for alle jer, som skal igennem så mange ting held og lykke til alle, og stort tillykke til alle hvor det er lykkes ❤️

Anmeld

14. januar 2015

Mille:)

Os&lilledig skriver:

Jeg kan se at der er ufattelig mange der er tilknyttet fertilitets klinikker, så nu er jeg helt nysgerrig.

Hvilke klinik er i på?

hvorfor er i tilknyttet? 

Vi startede med IUI i sønderborg på privat. Var mega glad for stedet, da sygeplejesken som inseminerede bare var så hjertevarm...

men efter 1 år, 8 inseminationer, og 5 hjemmeforsøg, er vi blevet sendt videre til Odense og nu venter vi på menses, så vi kan komme igang på OUH, hvor vi skal i IVF.

Ved os er det uforklarlig barnløshed...

Stort tillykke til jer

Anmeld

28. januar 2015

Imaong

Os&lilledig skriver:

Hvilke klinik er i på?

hvorfor er i tilknyttet? 

Vi er tilknyttet Holbæk fertilitets klinik, er i gang med kort ivf grundet nedsat sædkvalitet, dette er vores første forsøg, de virker meget søde på klinikken. Men det er nu ikke meget man for afvide hvis man ikke selv spørger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.