Tisse for meget på g-test ? = /

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2014

Heidi.R.

Missmusica skriver:

Øv øv . Har prøvet det samme, og man sidder et eller andet sted med bare et lille håb - krydser fingre for den snart er der 

(Er helt ny, så beklager hvis jeg ikke lige har styr på skrift osv )

ja jeg må jo bare prøve at teste igen om en lille uges tid, er bare næsten hele tiden oppustet.... synes det er meget mærkeligt, føler mig godt nok gravid, for kan heller slet ikke have stramme bukser på og de ska helst sidde oppe over navlen tihi... meget mærkeligt det hele... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Chris87

Det lyder som en god idé - ville gøre det samme hvis jeg gik og følte det samme som dig. Håber du giver en update . Jeg krydser alt jeg kan for dig indtil den næste test  hihi!. Det bare så surt, når man bliver skuffet - så håber kun på det bedste for dig 

Anmeld

15. december 2014

Heidi.R.

Missmusica skriver:

Det lyder som en god idé - ville gøre det samme hvis jeg gik og følte det samme som dig. Håber du giver en update . Jeg krydser alt jeg kan for dig indtil den næste test  hihi!. Det bare så surt, når man bliver skuffet - så håber kun på det bedste for dig 

Tusind tak det ku være den fedeste julegave at få... hehe, men vil jo ikke håbe for meget, tror ik på det før jeg står med en doppelt streg test i hånden hehe

Anmeld

15. december 2014

Chris87

Det ville det bestemt! Den største julegave der fåes . Det kan jeg bestemt godt forstå, så håber jeg du får dobbelt streger når du tester igen! Så kan vi krydse  for hinanden, skal dog først teste om lidt tid endnu 

Anmeld

15. december 2014

Heidi.R.

Missmusica skriver:

Det ville det bestemt! Den største julegave der fåes . Det kan jeg bestemt godt forstå, så håber jeg du får dobbelt streger når du tester igen! Så kan vi krydse  for hinanden, skal dog først teste om lidt tid endnu 

ja jeg regner med at teste igen senest tirsdag i næste uge, tror jeg jeg sætter mig for alt efter hvordan jeg har det, og om mit mens kommer,,,, 

hvornår ska du teste???

vi krydser fingre for hinanden ja 

Anmeld

16. december 2014

Chris87

Jeg skal først teste fredag i næste uge - hvis ikke mens kommer først .

Har ingen tegn på endnu den kommer, så jeg håber virkelig den kunne Være der denne gang - efter 5 måneders prøven .

Vi krydser 

Anmeld

16. december 2014

Heidi.R.

Missmusica skriver:

Jeg skal først teste fredag i næste uge - hvis ikke mens kommer først .

Har ingen tegn på endnu den kommer, så jeg håber virkelig den kunne Være der denne gang - efter 5 måneders prøven .

Vi krydser 

Hvis det først er næste fredag du sku ha mens så er det også for tideligt at få mens symtomer, ,, ja vi har også prøvet lidt on/off i 6 måneder nu... 

Pøj pøj... 

Anmeld

16. december 2014

Chris87

Skal have mens i denne uge - og mine vare lidt længere end normalt for folk, særligt efter jeg stoppede med p piler, blev nervøs på et tidspunkt for der faktisk var noget galt, men heldigvis har jeg en skøn læge som er god til at berolige en . Skal have min mens her fredag - og den vare som regel 8-9 dage. Så talte med min læge i går om hvornår jeg så burde teste, og hun satte så datoen for mig. Men jeg spurgte da egentlig ikke hvorfor lige den dato, må jeg nok indrømme. Man tænker ikke lige på alt når man stadig er lidt grøn i "faget" med børn Hehe .

Anmeld

16. december 2014

Heidi.R.

Missmusica skriver:

Skal have mens i denne uge - og mine vare lidt længere end normalt for folk, særligt efter jeg stoppede med p piler, blev nervøs på et tidspunkt for der faktisk var noget galt, men heldigvis har jeg en skøn læge som er god til at berolige en . Skal have min mens her fredag - og den vare som regel 8-9 dage. Så talte med min læge i går om hvornår jeg så burde teste, og hun satte så datoen for mig. Men jeg spurgte da egentlig ikke hvorfor lige den dato, må jeg nok indrømme. Man tænker ikke lige på alt når man stadig er lidt grøn i "faget" med børn Hehe .

Altså normalt kan man teste på den dag på forventet mens dag sku komme, så hvis dit mens udeblir denne uge vil jeg sige test. Men nogle kan først teste senere, så hæng mig ikke helt op på det... 

Anmeld

16. december 2014

Chris87

Kunne da være jeg skulle prøve dit forslag i stedet for så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.