Tisse for meget på g-test ? = /

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2014

BinaMor

hahahh giv gerne opdatering

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Heidi.R.

BinaMor skriver:

hahahh giv gerne opdatering

jeps kan du da tro...

har været meget oppustet de sidste mange dage, især hen mod aften og efter måltider,,,,, synes bare der er så mange der skriver de har ømme bryster, men det har jeg ikke, og jeg tænker også hvis det er anden gang så er de vel slet ikke så ømme, hvis overhovedet...????? 

har da haft lidt i lænen også men ikke voldsomt,men en del hovedpine, meget on/off lidt i et par timer og så forsvandt det igen, og flere dage.... 

men siger hele tiden til mig selv tænk nu ikke for meget på det, så det ikke er noget man bilder sig ind i sidste ende... 

puuh det er hårdt...

Anmeld

15. december 2014

BinaMor

Heidi.R. skriver:

jeps kan du da tro...

har været meget oppustet de sidste mange dage, især hen mod aften og efter måltider,,,,, synes bare der er så mange der skriver de har ømme bryster, men det har jeg ikke, og jeg tænker også hvis det er anden gang så er de vel slet ikke så ømme, hvis overhovedet...????? 

har da haft lidt i lænen også men ikke voldsomt,men en del hovedpine, meget on/off lidt i et par timer og så forsvandt det igen, og flere dage.... 

men siger hele tiden til mig selv tænk nu ikke for meget på det, så det ikke er noget man bilder sig ind i sidste ende... 

puuh det er hårdt...

ømme bryster er ikke kommet så tidligt ved mig. og stort set ikke anden gang. hellere ikke kvalme...

så det eneste man rigtig kan gå efter er jo den dumme test. og ventetiden er ulidelig. min nr 2 var et års (hårdt effektivt arbejde) om at komme. først da jeg begyndte med en æl test faktisk.. men husker det så tydeligt.. mærke efter kroppens signaler, overtolke, tænke, hele tiden på mentalt.. oi...

Anmeld

15. december 2014

Heidi.R.

BinaMor skriver:

ømme bryster er ikke kommet så tidligt ved mig. og stort set ikke anden gang. hellere ikke kvalme...

så det eneste man rigtig kan gå efter er jo den dumme test. og ventetiden er ulidelig. min nr 2 var et års (hårdt effektivt arbejde) om at komme. først da jeg begyndte med en æl test faktisk.. men husker det så tydeligt.. mærke efter kroppens signaler, overtolke, tænke, hele tiden på mentalt.. oi...

jeg har nemlig heller ingen kvalme, men oppustethed, hovedpine, lidt ond i lænnen , humørsvingninger ...

havde mens for 2 uger siden startede om man. og ugen ud, men blødte ikke rigtig meget kun lidt lyserødt, og brunt en smule

( har ikke blødt meget siden jeg smed p-pillerne)( plejer at bløde en del mere under p-piller)

så jeg ku gå med trusseindlæg..

regnede så med at jeg ville ha æl fra den 4 dec. ca. så der havde vi sex hver anden dag. 

så sidste man. begyndte jeg at få hel lidt lyserødt og lidt brunt lignende noget... tror også jeg havde lidt ondt der, ( håber at det var der ægget sad sig fast  , såå sådan er min situation lige nu.....

vi må se hvad testen siger.... 

Anmeld

15. december 2014

lillespir26

Hvorfor ikke tisse i en engangskop næste gang også dyppe strimlen i urinen næste gang så går det ikke galt 

Anmeld

15. december 2014

Heidi.R.

lillespir24 skriver:

Hvorfor ikke tisse i en engangskop næste gang også dyppe strimlen i urinen næste gang så går det ikke galt 

ja også for dumt egentlig, har jeg også gjort en gang, tror bare jeg tænkte jeg ville lige hurtig gøre det inden prinsessen vågner ( har en dejlig datter i forevejen på næsten 5 )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2014

Heidi.R.

15. december 2014

SandraXOXO

Yndig datter  

hvis du havde menstruation for to uger siden, hvorfor så teste nu? Troede man skulle vente til man er gået over tid?

Anmeld

15. december 2014

Heidi.R.

SandraXOXO skriver:

Yndig datter  

hvis du havde menstruation for to uger siden, hvorfor så teste nu? Troede man skulle vente til man er gået over tid?

fik af vide af en man godt kunne teste en uge efter æl.... 

men har lige været ude og teste men negativ

så ja det var måske for tideligt jeg må se om en uges tid ca igen...

den øverste test af de to er den ugyldige jeg tog i morges.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2014

Chris87

Øv øv . Har prøvet det samme, og man sidder et eller andet sted med bare et lille håb - krydser fingre for den snart er der 

(Er helt ny, så beklager hvis jeg ikke lige har styr på skrift osv )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.