Tisse for meget på g-test ? = /

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.234 visninger
30 svar
0 synes godt om
15. december 2014

Heidi.R.

Hmm ville teste i morges med g-test, jeg tissede på den, kiggede på den, bum, ligepludselig stoppede den bare med at blive lyserød det der løber op i starten, hmm er der nogen der har prøvet dette??? 

der kom ingen rød streg eller noget, tænker bare kan man virkelig ha tisset for meget på den eller hvad?? 

Synes godt nok det var mærkeligt, kan bare huske jeg tænkte, arhh jeg ku også lige tisse en ekstra dråbe på for at være sikker der nu er nok på den, sådan tænker man vel lidt , tænkte jeg, det er jo lidt dyre i forevejen...

og lige et dumt spørgsmål man kan vel ikke ha for meget hcg i kroppen, ?  og slet ikke så tideligt vel? 

så tøser hva siger i?? hjæææælp 

lige et par billeder fra den taget efter ca 3-4 min... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

BinaMor

den er ugyldig. er også sket for mig. nej ikke så tidligt. prøv igen

Anmeld

15. december 2014

Heidi.R.

BinaMor skriver:

den er ugyldig. er også sket for mig. nej ikke så tidligt. prøv igen

ok  ville du så vente til imorgen tidelig med morgenurin eller tage en om et par timer så blæren er lidt fyldt op igen ? så bare drikke lidt begrænset?? hvad siger du? 

Anmeld

15. december 2014

BinaMor

ok  ville du så vente til imorgen tidelig med morgenurin eller tage en om et par timer så blæren er lidt fyldt op igen ? så bare drikke lidt begrænset?? hvad siger du? 

altså.. nu var jeg teste afhængig så jeg ville nok holde mig 4-5 timer, drikke minimumt og teste ingen.

men det kloge svar ville være at vente til imorgen

Anmeld

15. december 2014

Heidi.R.

BinaMor skriver:

altså.. nu var jeg teste afhængig så jeg ville nok holde mig 4-5 timer, drikke minimumt og teste ingen.

men det kloge svar ville være at vente til imorgen

uhh ja, har godt nok en stor trang til at teste igen, men mon ikke man burde vente til imorgen.... er bare bange for at det sker igen,,, så hvordan tager man en g-test helt på den rigtige måde, hvad er mest optimalt, antal min osv... ??????

Anmeld

15. december 2014

Heidi.R.

ville også være irriterende at sku vente hel til imorgen og så det sker igen... 

Anmeld

15. december 2014

BinaMor

Heidi.R. skriver:

uhh ja, har godt nok en stor trang til at teste igen, men mon ikke man burde vente til imorgen.... er bare bange for at det sker igen,,, så hvordan tager man en g-test helt på den rigtige måde, hvad er mest optimalt, antal min osv... ??????

jeg tog altid en lille bøtte at tisse i. og så tis lige liidt inden du opsamler. sekunder i tis skulle gerne stå på testen men jeg kiggede efter hvornår den ligesom havde opsamlet alt urinen. og så vent de der 3-4 minutter. begge mine svar er kommet efter der.

Anmeld

15. december 2014

Heidi.R.

BinaMor skriver:

jeg tog altid en lille bøtte at tisse i. og så tis lige liidt inden du opsamler. sekunder i tis skulle gerne stå på testen men jeg kiggede efter hvornår den ligesom havde opsamlet alt urinen. og så vent de der 3-4 minutter. begge mine svar er kommet efter der.

tusind tak, tror godt nok jeg vil teste i eftermiddag måske ved to tiden, testede i morges kl otte... så det må være fint, håber bare jeg kan holde mig, det er jeg ikke mere så god til efter jeg fik min datter... og de der knibeøvelser er jeg bestemt heller ikke gode til.... 

Anmeld

15. december 2014

BinaMor

jeg oplevede ved min nr 2 at jeg fik negativ på negativ test (jaa ok, jeg testede godt nok også hver 3 time) indtil jeg holdte mig flere timer... prøvede så igen efter positiv få timer efter. negativ igen.. men så positiv igen derefter.. så kniiiiiiiiiiiib

Anmeld

15. december 2014

Heidi.R.

BinaMor skriver:

jeg oplevede ved min nr 2 at jeg fik negativ på negativ test (jaa ok, jeg testede godt nok også hver 3 time) indtil jeg holdte mig flere timer... prøvede så igen efter positiv få timer efter. negativ igen.. men så positiv igen derefter.. så kniiiiiiiiiiiib

ok jeg kniiiiiiiiiber  så vi får se ,,,, hvad det blir til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.