Det må være dybt dybt opslidende. Har selv været der i en anden grad, vi var ikke gift inden bruddet og havde været sammen i to år. En miniskilsmisse hvor jeg var den utro i sidste ende. Det var forfærdeligt at bo under samme tag, især fordi jeg havde den her graverende dårlige samvittighed. Utroskaben var en måde for mig at komme ud af forholdet fordi jeg var så splittet på så mange forskellige områder - nogen ting var helt fantastiske i forholdet mens andre bare var graverende dårlige for fremtidsudsigten for os, så jeg tyede til en rigtig grim handling men som jeg vidste ville være endegyldigt for at komme ud af forholdet istedet for at være helt ærlig og forklare på hvilke områder det i mine øjne haltede kraftigt. De par gange jeg understregede for elendigt det ville se ud for vores forhold i fremtiden med ord, jokede han med det, så dette blev løsningen i sidste ende. Vi er bekendte den dag i dag, det er ca. 12 år siden og er stadigvæk venner med søsteren og moderen.
Får helt ondt i maven på dine vegne og vil råde dig til at lade være at fortælle du ved han var utro, for i bund og grund vil du ikke få noget ud af det. Jeg fortalte det selv med det samme, så her var det en smule anderledes.
Lad din viden være dig nok og vide at det IKKE var DIG der fejlede i dette ægteskab og byg videre på dit liv.
Men du skal have luft, så du bliver nødt til at tale med ham om hvordan du har det og bede ham om at finde et andet sted de sidste dage af jeres rejse.
Vi havde heller ingen børn sammen (in mente) det ville bestemt have gjort det hele endnu mere forfærdeligt.
Stort stort varmt knus til dig 
Anmeld