Skilsmisse hvordan kommer jeg igennem hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2014

lineog4

Anonym skriver:

Grunden til at han skal vide utroskabet er at han går og tror han har været perfekt mand for mig og fejler Intet!! 

Men hvordan skal jeg sige det til ham når det er noget jeg har fundet ud af via hans profil fordi jeg kender koden ... 

Han går vel ikke og tror han har været den perfekte mand hvis han har været utro, men han giver udtryk over for dig om han har været.

og spørgsmålet er, har du behov for han påtager sig en del af skylden for bruddet for jeres fremtidige samarbejde, eller har kan du sagtens leve med du ved bedre og derfor ikke giver dig selv alt skylden? 

Hvis jeg havde opdaget det ved at logge ind på hans facebook, og vidste han ville blive rasende ja så ville jeg lade den ligge for samarbejdet er nu det absolut vigtigste og ikke hvem der var mest skyldig. I skal mødes et sted alene for at være forældre sammen, og der vil på sigt være mange ting hvor du vil synes han er et kvaj, men hvor du må trække på skuldrene, for nu er den eneste samhørighed jeres forældreskab.

og så et kæmpe kram må være så mærkeligt at gå op ig ned af hinanden og få julen stablet på benene vel vidende man er skilt i hovedet men ikke fysisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

Newsence

Anonym skriver:

Grunden til at han skal vide utroskabet er at han går og tror han har været perfekt mand for mig og fejler Intet!! 

Men hvordan skal jeg sige det til ham når det er noget jeg har fundet ud af via hans profil fordi jeg kender koden ... 

Der er to måder..

1 du fortæller ham du ved det men nægter at fortælle hvorfra du ved det... Så kan det lige så godt være en der har sladret eller andet.. Bare sig at det oplyser du ikke men at du ved det så han skal bare klappe kaje..

2. Du fortæller ham du ved det og hvordan og blæser på hvad han så siger... I er skilt OG han har været dig utro så skid på om han bliver såret.

du kan jo sige at det skete mens I var sammen og at du var under indtryk at I hverisær godt måtte have adgang til hinandens profiler for ellers havde han vel ikke givet dig koden...

men ærlig talt hvis det vil hjælpe dig i din proces så fortæl ham det og bed ham smutte ud af huset... 

Anmeld

14. december 2014

EAF

Det må være dybt dybt opslidende. Har selv været der i en anden grad, vi var ikke gift inden bruddet og havde været sammen i to år. En miniskilsmisse hvor jeg var den utro i sidste ende. Det var forfærdeligt at bo under samme tag, især fordi jeg havde den her graverende dårlige samvittighed. Utroskaben var en måde for mig at komme ud af forholdet fordi jeg var så splittet på så mange forskellige områder - nogen ting var helt fantastiske i forholdet mens andre bare var graverende dårlige for fremtidsudsigten for os, så jeg tyede til en rigtig grim handling men som jeg vidste ville være endegyldigt for at komme ud af forholdet istedet for at være helt ærlig og forklare på hvilke områder det i mine øjne haltede kraftigt. De par gange jeg understregede for elendigt det ville se ud for vores forhold i fremtiden med ord, jokede han med det, så dette blev løsningen i sidste ende. Vi er bekendte den dag i dag, det er ca. 12 år siden og er stadigvæk venner med søsteren og moderen. 

Får helt ondt i maven på dine vegne og vil råde dig til at lade være at fortælle du ved han var utro, for i bund og grund vil du ikke få noget ud af det. Jeg fortalte det selv med det samme, så her var det en smule anderledes. 

Lad din viden være dig nok og vide at det IKKE var DIG der fejlede i dette ægteskab og byg videre på dit liv. 

Men du skal have luft, så du bliver nødt til at tale med ham om hvordan du har det og bede ham om at finde et andet sted de sidste dage af jeres rejse. 

Vi havde heller ingen børn sammen (in mente) det ville bestemt have gjort det hele endnu mere forfærdeligt. 

Stort stort varmt knus til dig 

Anmeld

14. december 2014

Mor til Ella

Tænker at han er et røvhul at have været sammen med en anden...

MEN tænker også at det vigtigste for mig ville være at mine børn blev så lidt mærket som overhovedet muligt, og DERFOR ville jeg lade den ligge... 

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Tænker at han er et røvhul at have været sammen med en anden...

MEN tænker også at det vigtigste for mig ville være at mine børn blev så lidt mærket som overhovedet muligt, og DERFOR ville jeg lade den ligge... 

Ja glemmer det siger det ik til ham ... Han er bar et svin der hedder skal komme med spydige kommentar mens han bor her ... 

Hvad siger man til sine børn ? Hvordan siger man det ? 

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Han går vel ikke og tror han har været den perfekte mand hvis han har været utro, men han giver udtryk over for dig om han har været.

og spørgsmålet er, har du behov for han påtager sig en del af skylden for bruddet for jeres fremtidige samarbejde, eller har kan du sagtens leve med du ved bedre og derfor ikke giver dig selv alt skylden? 

Hvis jeg havde opdaget det ved at logge ind på hans facebook, og vidste han ville blive rasende ja så ville jeg lade den ligge for samarbejdet er nu det absolut vigtigste og ikke hvem der var mest skyldig. I skal mødes et sted alene for at være forældre sammen, og der vil på sigt være mange ting hvor du vil synes han er et kvaj, men hvor du må trække på skuldrene, for nu er den eneste samhørighed jeres forældreskab.

og så et kæmpe kram må være så mærkeligt at gå op ig ned af hinanden og få julen stablet på benene vel vidende man er skilt i hovedet men ikke fysisk.

Han gider ik til statsforvaltningen så vi ka blive enige om hvordan vi deler børnene.. Han siger vi Ka selv finde ud Af det men jeg tør ik stole på hans ord .. Han skifter mening hver dag 

Anmeld

14. december 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ja glemmer det siger det ik til ham ... Han er bar et svin der hedder skal komme med spydige kommentar mens han bor her ... 

Hvad siger man til sine børn ? Hvordan siger man det ? 

At man skal skilles???

hvor gamle er børnene 

Anmeld

14. december 2014

Stumpen

Hvis han allerede nu skifter mening fra dag til dag om samarbejdet, så ville jeg få i statsforvaltningen fra start af og få deres retningslinjer at køre efter, så skal I ikke bruge krudt på det.. Dette handler om at I kan opfører jer som civiliserede mennesker i forhold til børnene...

jeg ville være så såret over utroskaben, men den måde du har fundet ud af det på er heller ikke i orden.. Så jeg ville leve med sandheden og vide han er et svin som ikke fortjener dig, men lad vær at give ham noget han kan bruge mod dig...

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

At man skal skilles???

hvor gamle er børnene 

1 år og 4 år 

Anmeld

14. december 2014

Mor til Ella

Ville ikke sige andet end at mor og far desværre ikke skal bo sammen mere, men skal prøve at bo lidt for jer selv, og så selvfølgelig fortælle primært den store hvor hun skal bo og hvordan det vil forløbe.... Og at det intet har med hende sf gøre, men at i elsker hende højt.

Det er sku altid en lorte situation...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.