Kære TS
Jeg har ingen erfaring med skilsmisse udover mine forældres, men tænker at det er helt normalt at gå lidt i stå og være utilpas som du beskriver og især sålænge han ikke er flyttet. Du kan ikke komme videre så længe han er i huset - så jeg synes også at du på en stille og rolig måde kan bringe det på bane, at du har det rigtig svært med at være under samme tag lige nu og derfor gerne vil, såfremt det er muligt, at han finder et andet sted at bo. Jeg er heller ikke sikker på at det er bedst for børnene at han bliver hvis du har det så skidt. Så kan han komme og besøge børnene hos dig (efter aftale selvfølgelig så han ikke bare brager ind i dit hjem), indtil han får sit eget, så de ikke får alt for mange skift.
Mht. utroskab tror jeg ikke det gavner nogen at bringe på bane nu, i har allerede taget beslutningen om at gå fra hinanden.
Håber du snart kan komme videre i dit liv og jeg er sikker på at når det hele er kommet lidt på afstand får du et rigtig dejligt liv. Du skal tro på at det hele bliver godt, men giv dig tid til at finde dig selv igen :-)
Anmeld