NF for stor hvad så nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2014

mummimia

Chrizta skriver:

Hej

Har stået i samme situation som jer.

NF blev målt til 4.1 og der var for meget fostervand. Vi blev tilbudt at afbryde med det samme eller biopsi og afvente resultatet, vores tal var 1:2. Vi valgte at få en biopsi.

3 dage efter fik vi de første svar som var normale, 1 uge efter de udvidet svar som også var normale. Imellem de 2 breve blev vi scannet igen og der var tingene blevet indenfor normalen igen.

Vi blev fulgt med ekstra hjertescanninger pga. den forstørret NF, men endte med en rask pige

Vi har været igennem 3 biopsier. Vi mistede en datter pga. kromosomfejl i 16. uge i første graviditet. 2. Graviditet gik nogenlunde normal og vi fik en rask pige. 3. graviditet er den jeg har beskrevet ovenover.

Hvis vi skal ha' flere børn er vi blevet lovet at vi kan få en biopsi, hvis vi ønsker det.

Håber I snart får svar og at det er et godt et. I skal nok forvente hjertescanninger hvis resultaterne er normale pga. det høje NF mål.

Tusinde tak, hvor giver det ro, <3 jeg tror nemlig fuldt og fast på at alt er som det skal være og blev faktisk utrolig rystet over hvor hurtigt de egentlig ville ha endt graviditeten uden yderligere undersøgelser, håber min mavefornemmelse giver mig ret engang i næste uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2015

mummimia

WHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!

Fik en opringing i morges og vores baby har IKKE kromosomfejl <3, jeg skal til tidlig gennemscanning på mandag for at tjekke organer

JEG ER SÅ LYKKELIG <3

Anmeld

2. januar 2015

FruStolpe

mummimia skriver:

WHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!

Fik en opringing i morges og vores baby har IKKE kromosomfejl <3, jeg skal til tidlig gennemscanning på mandag for at tjekke organer

JEG ER SÅ LYKKELIG <3

Sikke en dejlig nyhed 

Anmeld

2. januar 2015

Kay

mummimia skriver:

WHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!

JEG ER SÅ LYKKELIG <3

Tillykke 

Anmeld

2. januar 2015

Lotus86

Hvor er det bare fantastisk, kæmpe stort tillykke

Anmeld

3. januar 2015

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
mummimia skriver:

WHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!

JEG ER SÅ LYKKELIG <3

Sikke en dejlig nyhed ��

I vil nok blive tilbudt hjertescanning

Vi fik 2 hjertescanninger og en udvidet MD scanning. Hun lå så på -19% i størrelsen, så vi blev scannet mange gange, for at holde øje med hende. Så selv med det gode kromosomsvar var det en ret svær graviditet psykisk �� men med et perfekt resultat.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

3. januar 2015

l.kjoeller

Feeeeeedt. Håber alle organer er ok  

Anmeld

3. januar 2015

mummimia

vi så hjerte og lever flow da vi var inde ved jordemoder og få lavet en nakkefoldscanning og gennemscanning og der så dte hele fint ud så tager det hele lidt roligere nu

Anmeld

5. januar 2015

mummimia

Så har jeg været til tidlig gennemscanning
Dog ved samme læge som jeg havde dårlig oplevelse med først, MEN han var rigtig behagelig og rolig og tog sig virkelig tid til at scanne ALT han kunne og give mig nogle brugbare og uddybende svar

Baby fejler INTET!

det er så dejligt at være gravid nu og mine følelser de sidste par dage er vokset så meget at jeg bare har det perfekt <3 føler intet kan slå mig ud nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.