Hej,
er helt ny herinde, og kan se der er mange tråde om emnet men har virkelig brug for at komme ud med mit.
Igår var jeg til NF, skeptisk som jeg er var det ikke noget jeg så frem til.
og det viste sig også at nakkefolden var "alt for stor" som sygeplejesken sagde. Hvad jeg selv så var det omkring en 6 mm. ca
hun kunne ikke gi mig svar om mine blodprøver var dårlige eller andet, udover at jeg havde en bagudvendt livmoder, og at jeg kunne få en Moderkage prøve idag.
Da vi ankommer bliver vi sat ned og faktisk tilbudt en abort med det samme!
syntes jeg virkelig ikke var fair.
uden yderligere prøver, men jeg vil gerne vide om der er noget og være bekymret for.
de kunne ikke tage en Moderkage prøve pga min livmoder og derfor skal jeg derind igen om 1 uge og hvis de ikke kan der skal jeg vente til mellem jul og nytår (måske efter) og få en fostervandsprøve.
har ingen procenter fået for hvor stor chancen for kromosomfejl eller andet fået men lægen virkede ikke synderlig hverken optimistisk eller opbakkende over mit valg.
Nu har jeg brug for at høre er der andre der har prøvet at have for stor nakkefold og uden og vide om risiko og chancer, hvornår fik i og vide at alt var som det skulle være?
tror desværre vi ser frem til en elendig jul 
beklager det lange indlæg har virkelig brug for at få lidt andre øjne på det for herhjemme er vi i et sort hul.
Anmeld