Jeg føder aldrig!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2014

AnneBJ

Mor11 skriver:

Al medfølelse i verden til dig!!!!! Og ja! Den med at rykke hovedet af den næste der skriver, ringer, spørger "sker der snart noget???!"  Er jeg helt med på! 

For pokker. Og nogen dage spørger man da lige 2 gange for at være HELT sikker  

Præcis...! Og jeg synes det er værre denne gang end første gange, for bedsteforældrene (som i vores tilfælde skal passe den store) er jo i deres gode ret til, at oplyse om, hvad de fx skal i weekenden ifht. at kunne tage over og være barnepiger... men!!

"regner du med at føde imorgen, eller kan jeg godt tage ud og købe julegaver?" Jamen altså det ved jeg faktisk overhovedet ikke noget om, køb du bare dine julegaver så finder jeg en anden løsning hvis det bliver et problem! 

Og jeg VED godt, at det er omsorg, bekymring, interesse og alt mulig andet sødt - men jeg får SPAT!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnneBJ skriver:

Præcis...! Og jeg synes det er værre denne gang end første gange, for bedsteforældrene (som i vores tilfælde skal passe den store) er jo i deres gode ret til, at oplyse om, hvad de fx skal i weekenden ifht. at kunne tage over og være barnepiger... men!!

"regner du med at føde imorgen, eller kan jeg godt tage ud og købe julegaver?" Jamen altså det ved jeg faktisk overhovedet ikke noget om, køb du bare dine julegaver så finder jeg en anden løsning hvis det bliver et problem! 

Og jeg VED godt, at det er omsorg, bekymring, interesse og alt mulig andet sødt - men jeg får SPAT!! 

Ej det er da også langt ude! Hvordan skulle du på nogen måde kunne svare på det  Jeg er blevet spurgt om hvor realistisk det er at jeg kan komme ud og hjælpe lidt med et gør-det-selv byggeprojekt ved min svoger i næste uge..... Æææææh!! Halløj! Se dunken! Jeg aner ikke hvornår den brister eller hvordan den vælger at gøre det! Og jeg aner endnu mindre hvad det er for et lille menneske der kommer ud af den!  

Anmeld

11. december 2014

AnneBJ

Mor11 skriver:

Ej det er da også langt ude! Hvordan skulle du på nogen måde kunne svare på det  Jeg er blevet spurgt om hvor realistisk det er at jeg kan komme ud og hjælpe lidt med et gør-det-selv byggeprojekt ved min svoger i næste uge..... Æææææh!! Halløj! Se dunken! Jeg aner ikke hvornår den brister eller hvordan den vælger at gøre det! Og jeg aner endnu mindre hvad det er for et lille menneske der kommer ud af den!  

Haha.. jamen altså! Folk bliver squ mærkelige i hovederne når de skal have med "overgravide" at gøre... Vi synes jo heller ikke selv det er sjovt - jeg bliver egentlig lidt sur på min krop over, hvorfor den ikke har fattet at føde af sig selv? Altså det kan vel ikke være så svært?

Anmeld

11. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnneBJ skriver:

Haha.. jamen altså! Folk bliver squ mærkelige i hovederne når de skal have med "overgravide" at gøre... Vi synes jo heller ikke selv det er sjovt - jeg bliver egentlig lidt sur på min krop over, hvorfor den ikke har fattet at føde af sig selv? Altså det kan vel ikke være så svært?

Haha ja, jeg tager også mig selv i at sidde og tænke "så fat det dog krop!! Kom nu igang!!!"

Anmeld

12. december 2014

Sunsmile

Ja jeg er lige 5 dage efter dig. Hygger mg nu stadig med at være gravid, men er også begyndt at blive lidt utålmodig.  

Men jeg skal først ringe ind vedr igangsættelse når jeg er 41+2 og det er d. 22/12 ville sku gerne ha hun kom ud lidt før.

Men som modesty skriver. Så behøver der ikke være nogle tegn.  Så det kan ske om 5 min eller om flere dage. Håber dog på det første.  Jeg har overhovedet heller Ingen  tegn på at fødslen et nærtstående forestående. 

Så bare være god ved dig selv de næste par dage. Så skal der nok snart ske noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.