Jeg føder aldrig!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2014

modesty

Mor11 skriver:

Hold nu kæft hvor er jeg træt af at vente nu!!!! 

Ingen tegn på fødsel what so ever! 40+4. Tror helt ærligt min krop er død eller også har den glemt at den er gravid 

og nu er jeg begyndt at spekulere på om der mon stadig er nok fostervand, om moderkagen fungerer som den skal endnu osv. SÅ KOM DOG UD! 

Hmm, jeg havde ingen tegn på fødsel overhovedet, og fødte 40+4.  Det er vel langt fra alle der mærker noget op til.

for at den er der snart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

Melm

Mor11 skriver:

Ingen tegn på fødsel what so ever! 40+4. Tror helt ærligt min krop er død eller også har den glemt at den er gravid 

og nu er jeg begyndt at spekulere på om der mon stadig er nok fostervand, om moderkagen fungerer som den skal endnu osv. SÅ KOM DOG UD! 

Jeg er 40+0 og jeg har det faktisk på samme måde som dig. Især det med moderkagen. Findes der symptomer på om den er ved at "dø"?

Anmeld

11. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
modesty skriver:

Hmm, jeg havde ingen tegn på fødsel overhovedet, og fødte 40+4.  Det er vel langt fra alle der mærker noget op til.

for at den er der snart!

Jeg håber også at det pludselig starter ! Meget snart  

Anmeld

11. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mor&prins skriver:

Kender det godt! 

Jeg ventede rigtigt lang tid og tænkt hvorfor føder jeg ikke snart når jordmoder sagde hvornår jeg skulle føde. Jeg bestilt tid på hospitalet og sagt at den er gået lidt overtid. 

De scannede min mave, ja de sagde du er gået to uger over tid !!! TO uger!

Jeg fik akut kejsersnit . 

Synes du skal ringe og fortælle dem det. 

Jeg forstår ikke helt dit indlæg. Vidste du ikke selv hvor meget du var gået over? 

Jeg VED at jeg er 4dage over. Og jeg skal ringe ind og få tid til undersøgelse om 2dage hvis der ikke er en baby inden da. 

Anmeld

11. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Melm skriver:

Jeg er 40+0 og jeg har det faktisk på samme måde som dig. Især det med moderkagen. Findes der symptomer på om den er ved at "dø"?

Jeg ved det faktisk ikke. 

Anmeld

11. december 2014

M &.I

Mor11 skriver:

Jeg forstår ikke helt dit indlæg. Vidste du ikke selv hvor meget du var gået over? 

Jeg VED at jeg er 4dage over. Og jeg skal ringe ind og få tid til undersøgelse om 2dage hvis der ikke er en baby inden da. 

Jeg vidste den gik over tid men ikke to uger! 

Jeg kunne slet ikke få fat i jordmoder og var jo også første gang gravid og havde slet ingen erfaring . 

Men har haft det hårdt i min graviditet. 

Ja jeg er ked af jeg ikke vidste hvor meget jeg gik over tid og andre venner og familien siger det er normal.

da jeg kom på hospitalet sagde de jeg gik meget overtid og barnet har det ikke godt, jeg blev sat i gang og overnatte på hospitalet.  Efter par timer kunne jeg mærke veer og blev undersøgt i tre timer med så meget smerte! 

Vi var begge i fare så jeg fik akut Ks!

jeg vil så gerne have haft prøve at føde naturlig, og holde mit barn. 

Men de tog fra mig i 5 timer da han ikke kunne trække vejret. 

Idag er han sundt og rask barn en helt normal barn uden problemer og den klogeste og lærenem. 

Jeg kigger på ham hverdag og få tåre!

Jeg synes i gravid kvinder i skal være meget opmærksomhed selv om der kun er gået lidt overtid man ved aldrig. 

Undskyld jeg skriver det her indlæg skulle bare ud med det 

Anmeld

11. december 2014

MorTil4<3

Mor11 skriver:

BEGGE mine drenge er jeg gået helt til 42+0 

sååååååå jeg ved hvad du går igennem, mennnn der kan desværre være nogle dage endnu at rende på 

Anmeld

11. december 2014

AnneBJ

Føler så meget med dig!!

Og jeg er ved at rykke hovedet af alle som spørger om jeg ikke snart skal føde?! 

Anne, 41+2 i dag... 

Anmeld

11. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnneBJ skriver:

Føler så meget med dig!!

Og jeg er ved at rykke hovedet af alle som spørger om jeg ikke snart skal føde?! 

Anne, 41+2 i dag... 

Al medfølelse i verden til dig!!!!! Og ja! Den med at rykke hovedet af den næste der skriver, ringer, spørger "sker der snart noget???!"  Er jeg helt med på! 

For pokker. Og nogen dage spørger man da lige 2 gange for at være HELT sikker  

Anmeld

11. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MilleMus1988 skriver:

BEGGE mine drenge er jeg gået helt til 42+0 

sååååååå jeg ved hvad du går igennem, mennnn der kan desværre være nogle dage endnu at rende på 

Grrrrr, har det været med igangsættelse så? Føj det er længe at vente! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.