Jeg føder aldrig!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
24 svar
3 synes godt om
11. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hold nu kæft hvor er jeg træt af at vente nu!!!! 

Ingen tegn på fødsel what so ever! 40+4. Tror helt ærligt min krop er død eller også har den glemt at den er gravid 

og nu er jeg begyndt at spekulere på om der mon stadig er nok fostervand, om moderkagen fungerer som den skal endnu osv. SÅ KOM DOG UD! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

LinLin

Mor11 skriver:

Ingen tegn på fødsel what so ever! 40+4. Tror helt ærligt min krop er død eller også har den glemt at den er gravid 

og nu er jeg begyndt at spekulere på om der mon stadig er nok fostervand, om moderkagen fungerer som den skal endnu osv. SÅ KOM DOG UD! 

Føler med dig!

Min første kom 37+6, nr 2 på terminen og lillesøster først 41+0 - så jeg er altså gået længere for hver gang  (godt vi ikke skal have flere!) 

der snart sker noget!

Anmeld

11. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
LinLin skriver:

Føler med dig!

Min første kom 37+6, nr 2 på terminen og lillesøster først 41+0 - så jeg er altså gået længere for hver gang  (godt vi ikke skal have flere!) 

der snart sker noget!

Ja jeg er også allerede 2 dage længere end med den første  det gør det ikke ligefrem bedre... Puuuuh, jeg er ved at blive sindsyg over den her totale uvished. Er SÅ klar til næste skridt i processen.... 

Anmeld

11. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mor11 skriver:

Uuh hvor kan jeg godt huske den følelse! Jeg kunne slet ikke se nogen ende på graviditeten de sidste par uger! 

Blev sat igang 41+3 og fødte 41+4 

Anmeld

11. december 2014

TrineMine86

Krydser alt hvad jeg kan for der snart sker noget - kender dey alt for godt 

Blev sat igang om morgenen 41+4 og fødte sent på aftenen 42+0 ved KS.. 

Anmeld

11. december 2014

cwl

Mor11 skriver:

Ih ej øv altså. Krydser virkelig for at der snart sker noget.. 

Anmeld

11. december 2014

Isabella_mor

Mor11 skriver:

Jeg kender følelsen.! Jeg fødte 41+3 og jeg var lige ved at blive mongol af det.! 

Anmeld

11. december 2014

Loan

Det ikke altid de små propper vil ud, Lucka måtte tvinges ud med igangsættelse 42+0 fordi han ikke selv gad komme og jeg forlangte at gå så længe som muligt i håbet om det ville starte naturligt.

Anmeld

11. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Føj bare tanken om at skulle gå helt hen i næste uge og sættes igang. Ej nej nej. Det er simpelthen ikke til at bære hvis der går så længe! 

Her gik man og troede man skulle have et barn i starten af december, og nu er vi snart godt på vej mod midten. Og med mit fødselstempo fra sidst, bliver det sgu da næsten jul før hun er ude!! 

Anmeld

11. december 2014

M &.I

Mor11 skriver:

Kender det godt! 

Jeg ventede rigtigt lang tid og tænkt hvorfor føder jeg ikke snart når jordmoder sagde hvornår jeg skulle føde. Jeg bestilt tid på hospitalet og sagt at den er gået lidt overtid. 

De scannede min mave, ja de sagde du er gået to uger over tid !!! TO uger!

Jeg fik akut kejsersnit . 

Synes du skal ringe og fortælle dem det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.