Det gør jeg også .. Eller reagere jeg forkert ?
Jeg har flere gange sagt til ham vi skal være bedste venner og han altid kan komme og besøge børnene og putte dem hvis han vil ...
Først lad være med at lov at i kan være bedste venner for altid.. I skal have et samarbejde og i skal begge give fuldstændig slip på jeres forhold, hvis der udvikler sig et venskab når alle følelser er ude af billedet så fair nok, men lad det nu lige synke ind, og bliv skilt og se hvordan tingene ser ud til den tid..
Og så hænger det ikke helt sammen med at du vil grave alt det snavs frem som du kan ?
Nyd dine børn og få sendt skilsmisse erklæringen ind, er det en seperation i skal igennem så er det bedre at få den sendt ind med det samme, for hvis han ikke giver dig skilsmissen frivilligt så bor i under samme tag i 6 måneder, og den som flytter kan kun tage børnene med hvis den anden giver lov, og man kan ikke få nogen som helst enlig tilskud imens man stadig er gift. Hvilket betyder han flytter nok ikke, så hvis du gerne vil fra ham så vil jeg sige den skulle næsten have været sendt afsted i går.
Jo længere tid du venter jo længere får han mulighed for at banke dig i hovedet og måske få vendt det hele så du ender med at blive..
Desuden er det ikke sikkert han er enig i at det er dig der skal have børnene på adressen og også derfor ikke flytter, for flytter han først og har skrevet under på at du har dem på bopælen så er det ikke sikkert han nogensinde får dem på sin.
Anmeld