Privat detektiv hjælp mod utro mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2014

Mia&Allan

Får du ro i din sjæl ved at gribe tingene sådan an?!

Min datters far som jeg også var gift med, lavede samme nummer, men det hjalp ikke mig videre at grave alverdens ting frem om ham... Derimod valgte jeg at sige til mig selv, ar vi skulle kunne have et godt samarbejde fordi vi har en datter sammen, så jeg måtte ligge mine frustrationer på hylden og gøre hvad jeg kunne for et godt samarbejde selvom det var ham der havde været en skovl.... har 

jeg bider stadig mig selv i tungen nogle dage fordi han kan være en skovl, men vi har et godt samarbejde og får utrolig meget ros udefra fordi vi samarbejder som vi gør....

der har jo været en grund til i fik børn sammen, så for dine børns skyld, så tænk på det istedet for at starte en krig..

vis dig som den voksne og "vend den anden kind til"

selvfølgelig skal i skilles, men vis dine børn at du er den voksne.

stort knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

Anonym trådstarter

Mia&Natashja skriver:

Får du ro i din sjæl ved at gribe tingene sådan an?!

Min datters far som jeg også var gift med, lavede samme nummer, men det hjalp ikke mig videre at grave alverdens ting frem om ham... Derimod valgte jeg at sige til mig selv, ar vi skulle kunne have et godt samarbejde fordi vi har en datter sammen, så jeg måtte ligge mine frustrationer på hylden og gøre hvad jeg kunne for et godt samarbejde selvom det var ham der havde været en skovl.... har 

jeg bider stadig mig selv i tungen nogle dage fordi han kan være en skovl, men vi har et godt samarbejde og får utrolig meget ros udefra fordi vi samarbejder som vi gør....

der har jo været en grund til i fik børn sammen, så for dine børns skyld, så tænk på det istedet for at starte en krig..

vis dig som den voksne og "vend den anden kind til"

selvfølgelig skal i skilles, men vis dine børn at du er den voksne.

stort knus herfra

Det gør jeg også .. Eller reagere jeg forkert ? 

Jeg har flere gange sagt til ham vi skal være bedste venner og han altid kan komme og besøge børnene og putte dem hvis han vil ...

Anmeld

10. december 2014

Mia&Allan

Anonym skriver:

Jeg har flere gange sagt til ham vi skal være bedste venner og han altid kan komme og besøge børnene og putte dem hvis han vil ...

Jeg læste måske din opslag forkert, men som jeg læser det vil du have alt det snavs du kan på ham men hvem hjælper det?!

selvom man måske er ked af det og føler sig trådt på, tror jeg rigtig mange skilsmisser vil ende anderledes hvis man lige huskede ar trække vejret og tænke på sine børn før ens egne følelser og frustrationer...

gu gør det da pisse ondt at han har været en idiot, men han er stadig far til dine børn.

håber i finder en god løsning på det hele 

Anmeld

11. december 2014

mpr

Først lad være med at lov at i kan være bedste venner for altid.. I skal have et samarbejde og i skal begge give fuldstændig slip på jeres forhold, hvis der udvikler sig et venskab når alle følelser er ude af billedet så fair nok, men lad det nu lige synke ind, og bliv skilt og se hvordan tingene ser ud til den tid.. 

Og så hænger det ikke helt sammen med at du vil grave alt det snavs frem som du kan ? 

Nyd dine børn og få sendt skilsmisse erklæringen ind, er det en seperation i skal igennem så er det bedre at få den sendt ind med det samme, for hvis han ikke giver dig skilsmissen frivilligt så bor i under samme tag i 6 måneder, og den som flytter kan kun tage børnene med hvis den anden giver lov, og man kan ikke få nogen som helst enlig tilskud imens man stadig er gift. Hvilket betyder han flytter nok ikke, så hvis du gerne vil fra ham så vil jeg sige den skulle næsten have været sendt afsted i går. 

Jo længere tid du venter jo længere får han mulighed for at banke dig i hovedet og måske få vendt det hele så du ender med at blive..

Desuden er det ikke sikkert han er enig i at det er dig der skal have børnene på adressen og også derfor ikke flytter, for flytter han først og har skrevet under på at du har dem på bopælen så er det ikke sikkert han nogensinde får dem på sin.

Anmeld

11. december 2014

Christine

Anonym skriver:

Hej piger 

har fundet først efter mange år ud af min mand har noget andet kørende bag min ryg med stripper og luder ... Når han er ude med vennerne ..

de skal mødes til en stor fest snart og der har han planlagt strippehalløj har jeg læst mig frem til .. Da vi skal skilles vil jeg ha beviser ... Ka jeg få en privat detektiv til at følge efter ham og tage billeder ? Har fundet ud af han ryger sig også skæv ..

please hjælp vi har børn sammen 

Uuh jeg ved det ikke.. min første indskydelse var egentlig ja, selvfølgelig kan du det. Men jeg kan også godt se at det er lidt groft og lidt hårdt mod hårdt.

Men jeg synes dog trods alt at det han gør er værre og jeg kan godt forstå du gerne vil skilles hurtigt fra sådan en bums.

Så jo.. gør det da.. hvorfor ikke? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.