Privat detektiv hjælp mod utro mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2014

Nystart

Anonym skriver:

Det kun fordi han ik føler han fejler nogetnog vil stadig bli sammen med mig ... 

Så er der jo ikke andet for end blot søge skilsmisse..... Om han vil eller ej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Så er der jo ikke andet for end blot søge skilsmisse..... Om han vil eller ej 

Nok svært når han siger jeg er egoist og det hele er min skyld fordi jeg ik tænker på børnene .. Og især når han ik har gjort noget 

Anmeld

10. december 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Nok svært når han siger jeg er egoist og det hele er min skyld fordi jeg ik tænker på børnene .. Og især når han ik har gjort noget 

Hvorfor betyder det noget hvad han siger? Hvis du gerne vil skilles, så er det fuldstændig ligemeget hvad han siger. 

Anmeld

10. december 2014

Nystart

Anonym skriver:

Han kan jo sige hvad han vil....Du ved selv bedre end hans ord...især hvis du os har bevis for nogle ting....

Hvis du vil skilles så bør du søge skilsmisse uden at tag hensyn til hvad han siger.....

Han har truffet sine valg, og forsøger vel at skyde skylden fra sig..... Og er man ikke lykkelig i et ægteskab er det dælme først egoistisk overfor børn at blive i et forhold der ikke fungere da det netop er børnene der skal leve i det...

Men beslutningen og underskriften på papir kan du kun sætte.

Anmeld

10. december 2014

Tranebaer

Du kan bruge beviser på utroskab til at gennemføre en skilsmisse uden seperation i seks måneder inden jf. Ægteskabslovens § 33. 

Anmeld

10. december 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Hej piger 

har fundet først efter mange år ud af min mand har noget andet kørende bag min ryg med stripper og luder ... Når han er ude med vennerne ..

de skal mødes til en stor fest snart og der har han planlagt strippehalløj har jeg læst mig frem til .. Da vi skal skilles vil jeg ha beviser ... Ka jeg få en privat detektiv til at følge efter ham og tage billeder ? Har fundet ud af han ryger sig også skæv ..

please hjælp vi har børn sammen 

Sikke et dumt svin han er! Og tænk sig han ikke engang vil skilles frivilligt. Sådan en spade, jeg tror også jeg ville hyre en privat detektiv hvis jeg var dig. Han lyder sgu som et sølle menneske. Men husk, det skal ikke gå ud over børnene. 

Anmeld

10. december 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Sikke et dumt svin han er! Og tænk sig han ikke engang vil skilles frivilligt. Sådan en spade, jeg tror også jeg ville hyre en privat detektiv hvis jeg var dig. Han lyder sgu som et sølle menneske. Men husk, det skal ikke gå ud over børnene. 

Nej det er en SF grundene til at jeg snakker pænt til ham det er børnene 

Han beholder vores fælles bil og nu vil han også ha ekstra fra vores opsparing hvor jeg føler at den der tager bilen har fået nok 

Anmeld

10. december 2014

Bshizzle

Jeg vil ikke anbefale at hyre en privat detektiv... Simpelhen fordi det er spild af penge! 

Syntes bare du skulle søge den skilsmisse og ta fat i Statsforvaltningen og få lavet en ordning omkring jeres fælles børn!. 

Nok er han et svin mod dig.. Men hvordan er han sammen med jeres børn? 

Jeres fælles bil? 

Hvem står som ejer af den? 

Hvis i begge står, så ville jeg faktisk være så fræk at sælge den og give ham hans andel  

Men for guds skyld.. Tænk på børnene!.  

Det ér deres Far!. 

Anmeld

10. december 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg vil ikke anbefale at hyre en privat detektiv... Simpelhen fordi det er spild af penge! 

Syntes bare du skulle søge den skilsmisse og ta fat i Statsforvaltningen og få lavet en ordning omkring jeres fælles børn!. 

Nok er han et svin mod dig.. Men hvordan er han sammen med jeres børn? 

Jeres fælles bil? 

Hvem står som ejer af den? 

Hvis i begge står, så ville jeg faktisk være så fræk at sælge den og give ham hans andel  

Men for guds skyld.. Tænk på børnene!.  

Det ér deres Far!. 

Jeg tænker på børnene jeg vil bar ha manden ud af mit liv .. Han skal se børnene for det har de behov for 

men jeg vil ik ha ham længere og problemet er at han tror han kan komme og overnatte hos os når han hat lyst ... Han er seriøst skør og forstår intet 

Anmeld

10. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Nej det er en SF grundene til at jeg snakker pænt til ham det er børnene 

Han beholder vores fælles bil og nu vil han også ha ekstra fra vores opsparing hvor jeg føler at den der tager bilen har fået nok 

I skal overhovedet ikke gå i gang med at dele noget som helst - få en advokat til at lave en bodeling, som I begge skriver under på, advokaten vil søge at fordele efter, hvad I hver især kan gøre krav på kombineret med individuelle, enige ønsker.

Lige nu er du MEGET følelsesstyret og tænker slet ikke klart, I er nødt til at afklare bopælssituationen først, ellers kan du ikke bevilges skilsmisse. Dernæst skal du udfylde skilsmissepapirer og indlevere dem.

Hvis du ikke vil have noget med ham at gøre, så er du også nødt til at acceptere, at han laver ting og sager med andre kvinder - omvendt skal han så også forstå, at jeres forhold er ovre.......er det DET du vil bruge "beviser" til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.