Privat detektiv hjælp mod utro mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.251 visninger
24 svar
19 synes godt om
10. december 2014

Anonym trådstarter

Hej piger 

har fundet først efter mange år ud af min mand har noget andet kørende bag min ryg med stripper og luder ... Når han er ude med vennerne ..

de skal mødes til en stor fest snart og der har han planlagt strippehalløj har jeg læst mig frem til .. Da vi skal skilles vil jeg ha beviser ... Ka jeg få en privat detektiv til at følge efter ham og tage billeder ? Har fundet ud af han ryger sig også skæv ..

please hjælp vi har børn sammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

mpr

Anonym skriver:

Hej piger 

har fundet først efter mange år ud af min mand har noget andet kørende bag min ryg med stripper og luder ... Når han er ude med vennerne ..

de skal mødes til en stor fest snart og der har han planlagt strippehalløj har jeg læst mig frem til .. Da vi skal skilles vil jeg ha beviser ... Ka jeg få en privat detektiv til at følge efter ham og tage billeder ? Har fundet ud af han ryger sig også skæv ..

Hvis det er for at komme nemmere igennem skilsmissen så ja så kan du godt, hvis det er for at sikre dig selv at få børnene fordi han har gjort dig ondt, så nej så synes jeg ikke det er i orden. Hans utroskab skal ikke gå ud over børnene og skal derfor ikke bruges som et våben. 

Anmeld

10. december 2014

Sprit25

Anonym skriver:

Hej piger 

Hvad vil du have beviser mod? Jeg forstår ikke

Anmeld

10. december 2014

Anonym trådstarter

mpr skriver:

Hvis det er for at komme nemmere igennem skilsmissen så ja så kan du godt, hvis det er for at sikre dig selv at få børnene fordi han har gjort dig ondt, så nej så synes jeg ikke det er i orden. Hans utroskab skal ikke gå ud over børnene og skal derfor ikke bruges som et våben. 

Heller ik selvom man sniffer ? Og er væk i nogle timer fordi han er skæv? 

Han gider ik forlade hjemmet her derfor skal jeg ha andre utro beviser for så han ka gå sin vej ... 

Anmeld

10. december 2014

mpr

Anonym skriver:

Heller ik selvom man sniffer ? Og er væk i nogle timer fordi han er skæv? 

Han gider ik forlade hjemmet her derfor skal jeg ha andre utro beviser for så han ka gå sin vej ... 

Det afhænger af om han gør det når han er i nærheden af børnene.. Jeg er stor modstander af stoffer, men hvis han ikke er misbruger og aldrig er påvirket i nærheden af børnene så nej.

Anmeld

10. december 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg forstår ikke din motivation for at få beviser? (altså udover at du forståeligt nok er rasende) Hvad vil det hjælpe i forhold til skilsmissen?

Anmeld

10. december 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Hej piger 

altså jeg ville hyre en hvis det var mig, også så man har andre beviser end dem man selv har skrabet sammen, men som de andre siger tror ikk du kan bruge det med stofferne når han ikk tager dem i nærheden af jeres børn

Anmeld

10. december 2014

Nystart

Det eneste du kan bruge måske er at skilsmisse går hurtigere igennem Pga utroskab.... At han sniffer mm kan du ikke bruge til noget...? Hverken til at få ham ud af huset eller mht samvær med børn hvis det er det du vil bruge det på...

Bare husk (nu du siger du har læst div ting) at har du tjekket han sms, fb mail eller andet uden hans samtykke kan du blive dømt på det...

Anmeld

10. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej piger 

Kan på ingen måde råde dig til det. Det er en helt skæv start  på det samarbejde  i skal have omkring  børnene at gå bag om ryggen .  Jeg ville lade skilsmissen gå sin gang . 

Anmeld

10. december 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Det eneste du kan bruge måske er at skilsmisse går hurtigere igennem Pga utroskab.... At han sniffer mm kan du ikke bruge til noget...? Hverken til at få ham ud af huset eller mht samvær med børn hvis det er det du vil bruge det på...

Bare husk (nu du siger du har læst div ting) at har du tjekket han sms, fb mail eller andet uden hans samtykke kan du blive dømt på det...

Det kun fordi han ik føler han fejler nogetnog vil stadig bli sammen med mig ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.