Sætte fødsel igang pga bækkenløsning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2014

modesty

Sissel skriver:

Der er ingen hjælp at hente overhovedet.. Jeg har undersøgt, og ringet rundt.. Synes det er SÅ synd for mine børn.. Det er altid noget at de er så store at de er selvhulpne.. Men de er trods alt kun 3 og 5, og har  jo stadig brug for deres mor.. 

Øv. Det lyder godt nok hårdt.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

migxher

Jeg kender en der blev sat igang 1 uge før termin, grundet meget slem bækkenløsning (: Så det kan sikkert godt lade sig gøre.

Anmeld

10. december 2014

Kløver

Sikke en redelighed  

nu nu ved jeg ikke om jeg får huk men har du overvejet ks, der kan de være mere tilbøjelige til at fremrykke datoen, og tænker også på dit bækken i forhold til at gennemgå en fødsel. Har selv haft bækkenløsning alle 3 gange og det er alt andet end sjovt  

tanker herfra 

Anmeld

10. december 2014

l.kjoeller

Sissel skriver:

Så må du bare håbe på at du ikke får bækkenløsning, eller andre problemer.. For i Horsens kommune, er man åbenbart på herrens mark hvis man får problemer 

Jeg har heldigvis  mand og familie  der hjælper. Har  det allerede 

Anmeld

10. december 2014

lineog4

Sissel skriver:

De to store er hos deres far hver anden uge.. Og han kan/vil ikke hjælpe mig.. Den uge hvor de er hos deres far, er sådan set okay.. Så har jeg jo kun mig selv. Men jeg skal jo også have noget at spise og sådan. Jeg har aldrig været så langt ude som jeg er nu. Synes virkelig det er noget lort!

Kan kun sende et kram. 

Tænker om du kunne tale med hospitalet om at blive indlagt til aflastning i hvert fald i den uge hvor ungerne er hos deres far - kender jeg et par stykker der er blevet også for at få hvilet ud til fødslen og den første tid. 

Og så ville jeg uden tvivl kontakte min sp, få snakket om alle tankerne også om efterforløbet, for smidt et ordentligt sikkerhedsnet ud under dig og ungerne. For en ting er de 2 1/2 uge, en anden ting er din frygt for en reaktion efter fødslen især nu hvor du er alene om det hele

Anmeld

10. december 2014

Sissel

lineog4 skriver:

Kan kun sende et kram. 

Tænker om du kunne tale med hospitalet om at blive indlagt til aflastning i hvert fald i den uge hvor ungerne er hos deres far - kender jeg et par stykker der er blevet også for at få hvilet ud til fødslen og den første tid. 

Og så ville jeg uden tvivl kontakte min sp, få snakket om alle tankerne også om efterforløbet, for smidt et ordentligt sikkerhedsnet ud under dig og ungerne. For en ting er de 2 1/2 uge, en anden ting er din frygt for en reaktion efter fødslen især nu hvor du er alene om det hele

Jeg synes bare det er så skide svært.. Det er virkelig ikke særlig tit jeg beder om hjælp, men når jeg så gør, er det fordi jeg er kommet så langt ud at jeg ikke kan mere. Og når det så ikke blir hørt eller taget seriøst, så trækker jeg følehornene til mig.. For hvad nytter det så? Der er jo alligevel ingen der vil hjælpe..

Anmeld

10. december 2014

Sissel

Maja84 skriver:

Sikke en redelighed  

nu nu ved jeg ikke om jeg får huk men har du overvejet ks, der kan de være mere tilbøjelige til at fremrykke datoen, og tænker også på dit bækken i forhold til at gennemgå en fødsel. Har selv haft bækkenløsning alle 3 gange og det er alt andet end sjovt  

tanker herfra 

Jeg tror ikke ks kommer på tale.. Mine to andre fødsler er gået godt og rigtig hurtigt.. Tror ikke min krop har problemer med at føde (eller undfange for den sags skyld) men det er selve graviditeten der er problemet.. Hvis man kan sige det sådan.

Anmeld

10. december 2014

lineog4

Sissel skriver:

Jeg synes bare det er så skide svært.. Det er virkelig ikke særlig tit jeg beder om hjælp, men når jeg så gør, er det fordi jeg er kommet så langt ud at jeg ikke kan mere. Og når det så ikke blir hørt eller taget seriøst, så trækker jeg følehornene til mig.. For hvad nytter det så? Der er jo alligevel ingen der vil hjælpe..

Kan sagtens forstå - har stået der selv. Spørg meget sjældent om noget, og når jeg gør er det fordi det er seriøst og ja fik så nej. 

Men kan dele et råd, for da jeg blev gravid igen efter en oplevelse hvor jeg ikke fik den hjælp jeg havde behov for. Der valgte jeg at skrive direkte til ledende jordemoder på afsnittet for gravide og fik fortalt hvad jeg troede der skulle til for at jeg fik en graviditet som ikke gav en efterfødselsreaktion og jeg fik det hele. Synes oftere det er nemmere at tale med jordemødre end læger.

Anmeld

10. december 2014

Kløver

Sissel skriver:

Jeg tror ikke ks kommer på tale.. Mine to andre fødsler er gået godt og rigtig hurtigt.. Tror ikke min krop har problemer med at føde (eller undfange for den sags skyld) men det er selve graviditeten der er problemet.. Hvis man kan sige det sådan.

Okay, man kan håbe du snart går igang af dig selv 

Anmeld

10. december 2014

Sissel

lineog4 skriver:

Kan sagtens forstå - har stået der selv. Spørg meget sjældent om noget, og når jeg gør er det fordi det er seriøst og ja fik så nej. 

Men kan dele et råd, for da jeg blev gravid igen efter en oplevelse hvor jeg ikke fik den hjælp jeg havde behov for. Der valgte jeg at skrive direkte til ledende jordemoder på afsnittet for gravide og fik fortalt hvad jeg troede der skulle til for at jeg fik en graviditet som ikke gav en efterfødselsreaktion og jeg fik det hele. Synes oftere det er nemmere at tale med jordemødre end læger.

Det er helt klart også min oplevelse med jordemødre.. Og de vil jo også gerne sætte mig igang. Men det er ikke dem der tager beslutningen, det er desværre fødselslægen. 

Men min kæreste har haft ringet til Jordemoderen idag og sagt at han er rigtig bekymret for om jeg klarer det. Han ser mig jo tæt på hver dag, og kan se hvordan det kun blir værrer. Hun ville så snakke med fødselslægen og se om ikke hun kunne overtale hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.